[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 178
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 178


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Bűnös vagyok?
Ideje:: 03-23-2007 @ 12:52 pm

Bűnös vagyok. Ügyfél vagyok, bűnös vagyok. Én vétkem, én vétkem, én hatalmas vétkem! Most már csak azt nem értem, miért nekem kell fizetnem duplán a szolgáltatónak, ha alkalmazottja is épp akkorát vétett mint én. A pénztáros hölgy rosszul olvassa le kis fehér papírján sorakozó számoszlopokból a járatszámot, nem az általam megjelölt szerelvényre adja ki a helyjegyet. Hibázott. Bárkivel előfordul, aki dolgozik. Velem, ügyféllel nem fordulhat elő! Belső szabályzat írja mindezt elő. Ellenőriznem kell az alkalmazott munkáját, meg kell néznem a pénztárnál, hogy arra a járatra kaptam-e meg a jegyet, amelyikre kértem. Ezt is értem, de... Igazán megosztozhatnánk a felelősségen! Én mondjuk visszakaphatnám az 520 Ft-ot, amit olyan szolgáltatásért fizettem, amit nem is kívántam igénybe venni, és terheljen ellenőrzési kötelezettségem megszegése miatt az általam igénybevett szolgáltatásért a pótdíj, jelen esetben a vonaton megváltott helyjegy ára, a 820,- Ft. Miért berzenkedem? Miért ágálok? No, nem azért a pár száz forintért, szórok ki többet is értelmetlen dolgokra, csak... Olyankor én döntök, jól vagy rosszul, és nem egy szolgáltató játszik hatóságot a fejem felett.


Utoljára változtatva 03-23-2007 @ 12:55 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: piroman
(Ideje: 03-23-2007 @ 02:29 pm)

Comment: Bizony bűnös vagy! A kapitány helyében én kikötöttelek volna az árbochoz és megkorbácsoltatlak volna! Aztán áthúzattalak volna a hajógerinc alatt a cápáktól nyüzsgő, jeges, Balti-tengeren! Hogyan lehet összetéveszteni a május 20-án induló űrrepülőt egy június 2-án beindított 4-es metrófúró-pajgenerátorral??? És ha a pénztáros a KGB ügynöke??! Semmi íriszvizsgálat, tenyérlenyomat? És még aludtál is... Hányszor kell mondani: éberség! Éberség! :)


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 03-23-2007 @ 05:56 pm)

Comment: Mennyire igazad van... Egyre több ilyen nagyvállalattal találkozik az ember nap mint nap, hogy azt hiszik nem Ő van értünk, hanem fordítva... nem kell nekik fizetni, és harcolni kell az igazunkért. Bármennyire nehéz és körülményes. A dolgok nem maguktól fognak megváltozni...


Hozzászóló: blue
(Ideje: 03-24-2007 @ 02:40 pm)

Comment: Bűnös lélek vagy.....sajnos mi vagyunk a szolgáltatókért és nem fordítva.


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 03-25-2007 @ 04:45 pm)

Comment: Ugye nem komolyan kérded? Naná, hogy! (Mellesleg megjegyzem: hallottam, hogy a pénztárosok fejpénzt kapnak a tévedéseikből befolyt milliókból!:))))))))))


Hozzászóló: dionysia
(Ideje: 03-26-2007 @ 10:18 am)

Comment: Ne hagyd annyiban, Stando! Három éve ingázom minden nap Pest és Tata között, mennyi mindent láttam már. És ha nem akkora a szám, mint amekkora, már rég lenyúltak volna engem is... jópárszor. Ki kell nyitni a szánkat, panaszkönyv, stb. Ja, és érdemes megnézni a MÁV honlapján az Ügyfélszolgálat/ Kompenzáció menüpontot... Ja, és nem azért a pár (száz) forintért reklamálunk. Hanem az eljárásért meg a bánásmód miatt. Puszi, Dio


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.38 Seconds