Küzdőtér |
|
|
|
Fullextra.hu: BLOG, Napló! |
|
|
|
|
Bűnös vagyok? Ideje:: 03-23-2007 @ 12:52 pm |
|
|
|
|
Bűnös vagyok.
Ügyfél vagyok, bűnös vagyok. Én vétkem, én vétkem, én hatalmas vétkem! Most már csak azt nem értem, miért nekem kell fizetnem duplán a szolgáltatónak, ha alkalmazottja is épp akkorát vétett mint én. A pénztáros hölgy rosszul olvassa le kis fehér papírján sorakozó számoszlopokból a járatszámot, nem az általam megjelölt szerelvényre adja ki a helyjegyet. Hibázott. Bárkivel előfordul, aki dolgozik. Velem, ügyféllel nem fordulhat elő! Belső szabályzat írja mindezt elő. Ellenőriznem kell az alkalmazott munkáját, meg kell néznem a pénztárnál, hogy arra a járatra kaptam-e meg a jegyet, amelyikre kértem. Ezt is értem, de... Igazán megosztozhatnánk a felelősségen! Én mondjuk visszakaphatnám az 520 Ft-ot, amit olyan szolgáltatásért fizettem, amit nem is kívántam igénybe venni, és terheljen ellenőrzési kötelezettségem megszegése miatt az általam igénybevett szolgáltatásért a pótdíj, jelen esetben a vonaton megváltott helyjegy ára, a 820,- Ft. Miért berzenkedem? Miért ágálok? No, nem azért a pár száz forintért, szórok ki többet is értelmetlen dolgokra, csak... Olyankor én döntök, jól vagy rosszul, és nem egy szolgáltató játszik hatóságot a fejem felett.
|
|
|
|
|
Utoljára változtatva 03-23-2007 @ 12:55 pm
Hozzászóló: piroman (Ideje: 03-23-2007 @ 02:29 pm) Comment: Bizony bűnös vagy! A kapitány helyében én kikötöttelek volna az árbochoz és megkorbácsoltatlak volna! Aztán áthúzattalak volna a hajógerinc alatt a cápáktól nyüzsgő, jeges, Balti-tengeren! Hogyan lehet összetéveszteni a május 20-án induló űrrepülőt egy június 2-án beindított 4-es metrófúró-pajgenerátorral??? És ha a pénztáros a KGB ügynöke??! Semmi íriszvizsgálat, tenyérlenyomat? És még aludtál is... Hányszor kell mondani: éberség! Éberség! :) |
|
|
|
|
Hozzászóló: Anna1955 (Ideje: 03-23-2007 @ 05:56 pm) Comment: Mennyire igazad van... Egyre több ilyen nagyvállalattal találkozik az ember nap mint nap, hogy azt hiszik nem Ő van értünk, hanem fordítva... nem kell nekik fizetni, és harcolni kell az igazunkért. Bármennyire nehéz és körülményes. A dolgok nem maguktól fognak megváltozni... |
|
|
|
|
Hozzászóló: blue (Ideje: 03-24-2007 @ 02:40 pm) Comment: Bűnös lélek vagy.....sajnos mi vagyunk a szolgáltatókért és nem fordítva. |
|
|
|
|
Hozzászóló: Captnemo (Ideje: 03-25-2007 @ 04:45 pm) Comment: Ugye nem komolyan kérded? Naná, hogy!
(Mellesleg megjegyzem: hallottam, hogy a pénztárosok fejpénzt kapnak a tévedéseikből befolyt milliókból!:)))))))))) |
|
|
|
|
Hozzászóló: dionysia (Ideje: 03-26-2007 @ 10:18 am) Comment: Ne hagyd annyiban, Stando!
Három éve ingázom minden nap Pest és Tata között, mennyi mindent láttam már. És ha nem akkora a szám, mint amekkora, már rég lenyúltak volna engem is... jópárszor. Ki kell nyitni a szánkat, panaszkönyv, stb. Ja, és érdemes megnézni a MÁV honlapján az Ügyfélszolgálat/ Kompenzáció menüpontot...
Ja, és nem azért a pár (száz) forintért reklamálunk. Hanem az eljárásért meg a bánásmód miatt.
Puszi, Dio |
|
|
|
|
|