[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 276
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 277

Jelen:
Tagi infók ender Küldhetsz neki privát üzenetet ender ender


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Gondolatok egy érettségi találkozóról
Ideje:: 06-02-2004 @ 12:39 pm

Múlt szombaton volt a 15 éves érettségi találkozónk. Egy étterembe jöttünk össze - mindössze 12-en a 28-ból. 10 fiú és két lány.

Először meg is voltam ijedve, mert a meghirdetett időpontra mindössze ketten jelentünk meg azzal az osztálytársammal, akivel jelenleg egy városban lakunk. Aztán, miután felmentünk az étterembe, kezdtek szállingózni a többiek is.

Volt, aki semmit sem változott. Ugyanaz az arc, ugyanaz a mentalitás. Három ember arcáról sugárzott a harmónia. Az egyikből középiskolai tanár, a másikból környezetvédelmi szakember, a harmadikból mérnök lett. Rajtuk látszott, hogy a helyükön vannak.

Élénken beszélgettünk, csak az volt a zavaró, hogy a sarokban a zenész meglehetősen hangosan énekelt. Az osztályfőnökünk sajnos családi okok miatt nem tudott eljönni, de küldte az osztálynaplót és egy levelet is mellékelt hozzá. Ebben azt írta, mindenki írja be a naplóba diplomái, cégei, gyermekei számát, valamint gépkocsija márkáját. No, ezen alaposan fenn is akadtam. Azt még megértem, hogy az előbbiek fontosak, hiszen a diplomákon és a tanítványok karrierjén tudja egy tanár lemérni munkája eredményességét, no de mi köze a gépkocsik márkájához? El is kezdtünk viccelődni középiskolai barátnőmmel, hogy ne írjuk-e a napló végére, hogyan sikerült a nászéjszaka és hetente hányszor...?

Azt szeretem ebben a közösségben, hogy 5-10 év után is ugyanott tudjuk a beszélgetést folytatni, ahol abbahagytuk. Mintha örökké ismertük volna egymást és összetartoznánk. Diplomát mindössze 4-en nem szereztünk, és csak én voltam jelen, aki csak érettségizett. Ennek ellenére nem volt kisebbségi érzésem. Én ugyan más utat választottam, mint ők, de nem biztos, hogy rosszabbat. Általában azok nem jöttek el - sejtésem szerint - aki nem voltak elégedettek eddig elért eredményeikkel. Az osztálytársaimnak nagyon tetszett, hogy nekem ekkora családom van, pont azok érdeklődtek a legbuzgóbban, akikről nem is gondoltam volna. Az egyikük még azt is megkérdezte, nem adom-e kölcsön valamelyik gyereket.

Sokáig beszélgettünk, már eléggé kinéztek az étteremből minket, mire elindultunk haza. A barátnőmmel még vártunk negyedórát Apura, aki hazavitt minket. A fiúk zöme még elment szórakozni. Nagyon jólesett, hogy egyikőjük felajánlotta, vigyáz ránk, amíg nem jön értünk a kocsi.



Utoljára változtatva 06-02-2004 @ 12:39 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés
Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.26 Seconds