[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 195
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 195


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Mély levegő...továbblépés
Ideje:: 04-14-2007 @ 11:44 am

Furcsábbnál furcsább dolgokkal kellett szembesülnöm az utóbbi néhány napban. Elfordult tőlem az, akit szeretek...aztán pedig sorban azok a "barátok", akikre azt hittem, számíthatok...De hirtelen senki nincs mellettem.

Érdekes érzés volt ma reggel ide újra bejelentkezni és látni, hogy itt több ember olvasta el a történetem töredékét (azt lereagálva és engem bíztatva), mint ahányan meghallgattak a hétköznapjaimban. Óriási átértékelések mennek most bennem végbe. Csak attól félek, hogy már nem leszek képes bizalommal fordulni emberek felé. Pedig úgy igazán csak egy ember bántott meg...más nem. Mások csak egyszerűen nem foglalkoztak velem. Mások=barátok. Adott esetben ez is mennyire bántó tud lenni...

Gondoltam rá, hogy felmondok a színháznál...de az évad végét akkor is meg kellene várnom...addigra viszont már lehet, hogy egyébként is túl lennék a nehezén. Viszont most nagyon nehéz. Rengeteget kell Zsolttal egy légtérben lennem...és nem tudunk egymáshoz szólni...épphogy köszönünk...sose hittem volna, hogy egyszer ez megtörténhet...
De biztos lesz erre is megoldás. Most annyira futja az energiámból, hogy megpróbálok nem kitörni és tűrni, miközben csendben feldolgozam. Úgyis menni fog. Tudom.



Utoljára változtatva 04-14-2007 @ 11:44 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: blue
(Ideje: 04-15-2007 @ 03:32 pm)

Comment: Dórika, az mindig úgy van, hogy akiben vagy akikben a legjobban megbízunk és barátunknak vagy szerelmünknek gondoljuk az vág át a legjobban, és iszonyatosan tud fájni. De most gondolj arra, hogy süt a nap, itt a tavasz és jöhet új szerelem, jöhetnek új barátok, akik nem fordítanak hátat amikor kell, sőt akkor is ott vannak, amikor mosolyogsz. Fel a fejjel kislány, lesznek még szebb napok is! szeretettel ölellek: gaby )))))))) - mosolyok, hogy jobb kedved legyen!


Hozzászóló: dreamdance
(Ideje: 04-16-2007 @ 02:46 pm)

Comment: Nagyon kedves tőled, hogy írtál Gaby:) Köszönöm. Megpróbálok úgy tenni, ahogy mondod...minden erőmmel azon vagyok. És valóban: milyen szépen süt a nap, HA megfigyeljük. Egyébként pedig megvannak az egyedül élés előnyei is:P Meg az se rossz, hogy nem kell hajnalban kutyát sétáltatni XD Csak azt a sok jó dolgot tudnám már elfelejteni... Köszönöm a mosolyokat is:)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.25 Seconds