[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 269
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 270

Jelen:
Tagi infók ender Küldhetsz neki privát üzenetet ender ender


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Elátkozottak
Ideje:: 04-18-2007 @ 10:00 am

Néztem a férfit, ahogy billegett a sarkon ülve, előre-hátra, mögötte az összes vagyona: egy paplan, és néhány rongyféle ruhadarab.
Én persze, ültem az autóban, és arra gondoltam, lehetne fordítva is.
Én ülök a sarkon, és ő az autóban.
Neki ez, nekem ez jutott.

Mi ez, ha nem sors?
Neki ez a sorsa, nekem meg, ami van.
Nézetem a férfit és hirtelen elszorult mindenem, hogy nincs már benne semmi emberi.
Csak a lélek.
A lélek billegett előre-hátra, használva a testet, hogy megmutassa önmagát.

Persze semmi sem biztos. Az sem biztos, hogy van lélek.
De ha van, akkor a léleknek van sorsa, és a test, csak kellék ehhez a színjátékhoz.
Az emberi színjátékhoz, ami arról szól, hogy volt egyszer egy lélek....

Azt írja a Herceg, hogy sajnálja, hogy nem értjük egymást, pedig úgy gondolja, nekem jó szívem van.
Húúúú!
Mit lehet erre mondani?
Dühös lettem: használta a lelkem a testemet.
Szóval, ennyire tart? Rájött, hogy még az is meglehet, hogy alapvetően jó szívem van...
Jesszus! Hiszen nekem semmi egyebem nincs, csak a jó szívem!
Akit közel engedek magamhoz, az ennyit lát belőlem?
Csak messziről vagyok jól látható?

Tündérbogyó mesélt egy filmről.
Arról szólt a film, hogy egy nő elveszítette a férjét, aztán tíz év múlva elé állt egy tíz éves gyerek, hogy ő a férje.
És persze, ha ott ülsz a nézőtéren, még el is hiszed, hogy egy tíz éves gyerek lehet az egykori férjed.
Mert ez is annyira emberi!
Nem múlhat el, ami véget ér.
Nincs végesség, pedig pontosan tudod, hogy minden véges.
De tiltakozik ellene minden porcikád.

Szóval, azt hiszem, a filmeket azért csinálják, hogy kibírjuk a valóságot.
Mindannyian elátkozottak vagyunk.
Vagy túl fehér a bőrünk, vagy túl sötét...
Vagy túl sokat akarunk, vagy túl keveset...
De aki megmenthet, az mindig olyan, akit szeretni nem lehet



Utoljára változtatva 04-18-2007 @ 10:00 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: wanderer75
(Ideje: 04-18-2007 @ 12:44 pm)

Comment: Szép, hogy így bele tudod érezni magad mások helyzetébe:)


Hozzászóló: blue
(Ideje: 04-18-2007 @ 11:08 pm)

Comment: Szépen leírtad. ölellek: gaby


Hozzászóló: veva
(Ideje: 04-18-2007 @ 11:44 pm)

Comment: Az utolsó mondatodon rágódom már egy ideje: "De aki megmenthet, az mindig olyan, akit szeretni nem lehet" - olvastam bölcs emberek gondolatai között, hogy ez talán azért van, mert a hála az, amitől az ember borzasztóan irtózik. Akinek hálásnak kellene lennie, azt megutálja megmentőjét, mert az megtett érte, helyette valamit, mert a megmentett gyenge volt hozzá. Márpedig azt bevallani, hogy gyenge vagyok... - nagyon ritka, aki megteszi!


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 04-19-2007 @ 08:11 am)

Comment: Vándorka:) Kedves, hogy ezt láttad meg benne:) / Gaby:) köszönöm! / Vevocska:) érdekes, hogy egy mondatot milyen sokféleképpen lehet érteni... én, pl, arra gondoltam, hogy valahogy a nagy szerelmek mindig olyan tragikusak: mint a Rómeó és Júlia, vagy Szabó Lőrinc és az ő Erzsébete, vagy Kathryn Hepburn és Spencer Tracy, de akár Latinovits-Ruttkai párost is említhetném... de igazad van, abban amit leírtál -teljes mértékben osztom.


Hozzászóló: szimbolum
(Ideje: 04-19-2007 @ 08:42 am)

Comment: A test a lélek temploma. Néha viszont a börtöne.Pussz!


Hozzászóló: csizi
(Ideje: 04-20-2007 @ 09:14 am)

Comment: A dilemma örök, a megfogalmazás néha esetlen. Itt nem. Igenis kell bátorság!


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 04-20-2007 @ 09:35 am)

Comment: Kriszta:) vagy úgyis mondhatnám kezdetben inkább a temploma, aztán inkább a börtöne:))) / csizi, drága! itt szó nem volt bátorságról, de értelek: 2in1:))) a levél meg nem érkezik... de én várok türelmesen!


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 04-21-2007 @ 08:16 am)

Comment: "Mindannyian elátkozottak vagyunk."...Én ezt nem hinném..Szerintem csak el kell fogadnunk az élet korlátait...El kell fogadnunk önmagunkat és minden embert...Meg kell békülnünk azzal, hogy az élet bizony véges, és ez abban a pillanatban amikor megtermékenyül a petesejt valósággá válik. A lélek szerintem csak a gondolatainkban létezik. Nincs ilyen. Mi vagyunk, egy halom kémiai anyagból, vegyületekből felépült tökéletes "masina", mely csodálatos összhangban üzemel, és amikor elromlik akkor kikapcsol...vége...A sors, az a pillanatokban megjelenő sokmillió válaszútra adott döntések kiértékelhető eredménye. A válaszútra meglépett döntéseinket is az adott pillanatban fennálló kémiai reakciók eredménye adja....Hó de szörnyű ez így leírva....A baj csak az, hogy igaz...persze szerintem.... Érdekes volt Veled töprengeni ezeken a dolgokon...


Hozzászóló: piroman
(Ideje: 04-21-2007 @ 08:48 am)

Comment: Természetesen lélek - mint olyan-, nincs. Ezt már az ókori görögök is tudták. :) (Fogtak egy rabszolgát, pontosan lemérték a súlyát, aztán megfojtották és újra lemérték. Nem volt eltérés.) Ezért a lélek nem tudja billegtetni az embert. Az utolsó mondatoddal viszont: teljesen egyetértek. Bölcs gondolat.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.30 Seconds