[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 282
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 282


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Ideas.gif
Hangok, Képek, Érzések, könnyek nélkül
Ideje:: 04-19-2007 @ 10:05 pm

Néha hangokat hallok... A múlt, a jelen, vagy a jjövő beszél? Nem tudom kibogozni. Talán egyszerre mind a három. Néha percekre magam elé meredve agyam zakatol, gondolataim szerteszét szállnak... Felmerült bennem egy aprócska parányi gondolat... Ami szerintem sokakban felmerül: én szeretem a szüleimet! Miért is ne szeretném őket?! Hisz nekik köszönhetem az életemet... S szerethetem még őket egy csomó dologért... Hisz felneveltek, biztos nem volt egyszerű dolguk a két bátyám mellett még engem is babusgatni. Aztán jött az öcsém, úgy meg már főleg nem... Hálás vagyok a szüleimnek, hogy életet adtak nekem, hogy etettek, hogy ruháztak, tanítattak, ezért mind hálás vagyok nekik. Gondoltam, egyszer talán meghálálhatom nekik ezt a sok jó dolgot... Talán ha rámosolyoghatnak az ő fiúk fiára, talán ez visszaadja mindazt a jó, s szép dolgot, amit tőlük kaptam. Hát kishitű voltam... Vagy nem jó valutában gondolkodtam... A szeretet nem elég, hiszen a szeretet olcsó is lehet, s drága is. Ingatag az árfolyama. Kőkemény Ft. Az minden arcra mosolyt csal. Ft-om nincsen, csak szívem van. Szívem, ami olykor puha, olykor kemény, olykor szeretném, hogy ne legyen, de van, hisz bennem van a szeretet. Szeretet van bennem. Honnan kaptam? Isten küldte. De nem nekem, hanem a szüleimnek, hogy adják oda nekem. És ők mint jó postások, átadták, nem ápolták, hanem otthagyták... Nem emlékszem a gyermekkoromra. Nem emlékszem pontosan, hogy mennyi szeretet kaptam, s hogy mennyit nem. Hiszen ez már nem fontos, mert már nem vagyok gyerek... De hogy így felnőttem, családosan, mennyi szeretetet kapok, s mennyit nem, nagyon jól belevésődik a tudatomba. Emlékszem dolgokra, amikre szeretnék nem emlékezni. Történtek velem dolgok, amik szeretném, ha nem történtek volna meg. Gondolok emberekre, akik jó lett volna, ha ott vannak, ha ott lettek volna, akkor, amikor nem voltak ott. De még ott lehetnek. Talán még eljőhetnek,de már én nem szeretném. Hiszen ami eddig nem kellett hogy lett hirtelen fontos, nem értem.Ha nem kaphatom meg amit szeretnék, mást miért kérjek.Miért kérjek bármit is,nem kell már semmi. Egyedűl saját erőmből is hasznos, jó ember tudok lenni. Kaptam valamit Istentől, hogy adjam tovább, mint jó postás. A fiamnak ezt adom át, minden nap. De nem egy keveset.de nem csak kis adagokban, nem spórolok vele.Nem félek attól hogy elfogy, és nem lesz tőbb.Ápolni, és gondozni,ha kell gyomlálni, fogom, a fiam szivébe, űltetek szeretet kertet. Úgy fogom nevelni, hogy sose kelljen verni. Egészéges, gyerek, ifjú, és felnőtt lesz. Olyan is lesz mint én meg nem is,nem szeretném, hogy olyan szarvas hibákat kövessen el, mint én. És én se szeretnék olyan szarvashibákat elkővetni mint ők. Pár hónapja, drága szeretett őcsém, elhagyott engem, talán azért mert, őt is én neveltem. Vagyis csak próbáltam igazgatni sorsát. Csak élni akartam az életemet és,megtalálni életem párját. Remélem egyszer talán, dühöngő lelke lenyugszik, és megbocsájtja,hogy elhanyagoltam. Azonban akkor se fog változni semmi, nem érek rá egy felnőtett nevelni. Ki lettem tagadva, nem vagyok már a bátyja, de engem ezért nem őrjít, meg a bánat.Ő akarta, ő tette, igya meg a levét helyettem. Kezdhettem volna úgyis, nincsen, apám, se anyám, se öcsém, se házam, se kocsim, se medencém, nem tartok milliókat, nagymama kredencén. Nem annyi mindenem nem van hogy az nagyon, sok,ezért nem zavarnak eme hiányos dolgok. De vannak dolgok, amik másoknak nem érnek sokat: feleség, fiú,szeretet, és a holnap. A feleségem, néha kicsit furcsa, de akkor is nála van a szivem kulcsa, nem egy szokványos emberi lény,se nem csúnya se nem szép, nekem tetszik és ez a lényeg:) Nehezen oldódik fel benne a méreg: - de kicsim te nem ítélsz el engem én miért ítélnélek el téged:) A fiam, egy tündér, amikor az amúgy meg egy terrorista, maffiozó, huncut, meg minden szép és jjó. Szeretem őt is nagyon, igy fél évesen, igazi tüneményes tündéri fazon:) A szeretet ami a reményel,együtt körbefonja életem napjait. Ja de sokat irtam máma, ennyi idő alatt megszül egy bálna. Ennyit mára, remélem ízlet a málna? puszi mindenkinek a Pocijára:)


Utoljára változtatva 04-19-2007 @ 10:05 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: sabbathsong
(Ideje: 04-20-2007 @ 10:45 am)

Comment: A megfogalmazás helyes, a sorok hosszúak, de röviden nem is lehet. Jó ez a néma, csendes szeretet!


Hozzászóló: blue
(Ideje: 04-20-2007 @ 04:13 pm)

Comment: Szarvashibák jelenleg csak a helyesírásodban van, amúgy tetszik amit írtál.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds