[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 260
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 261

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Cool.gif
Tények
Ideje:: 04-20-2007 @ 07:00 am

A nagy érdeklődésre való tekintettel folytatom az írásokat... Mindig van valaki, aki szeret mások írásaiban, magánéletében vájkálni. Ezért most neki írom ezt az írást, mert tudom, hogy mindig elolvassa, aztán zsűrizik jó nagyokat. Kedves Viktor! Nem azért írok ide, hogy Te nagyokat szóljál, mert nem érdekel - a kritikád csak erősít, mint írtam! Vagy talán fáj az igazság? A gyémántot csak a gyémánt vágja - az OSSIAN még mindig, de látom kevésbé vagy művelt e területen. Az Ákos az teljesen más. De ne menjük bele a részletekbe, ez nem az a hely. Az, hogy a kedves édesanyád munkanélküli volt, az igazán nem a mi gondunk, csak ő tehet róla, hogy így alakult. Ma Magyarországon az nem dolgozik, aki nem akar... Ezek is tények... De nem menjük bele a részletekbe, ez nem az a hely. Mi nem megjátsszuk az integetős jóembert, csak van bennünk annyi gerinc, hogyha találkozunk egy ismerőssel, akkor nem megyünk el mellette köszönés nélkül, mint ahogy az jómúltkor tette a kedves anyukád... Állítólag nem ismert fel... Andersen meg lapoz tovább.. Hihető a story... D ne menjünk bele a részletekbe. Ez nem az a hely. Tudom, hogy pont te vagy az, aki szívesen átszúrnád anyukád torkát, hiszen a viselkedésed is ezt mutatja, nincs tekintélye anyukádnak és apukádnak, mert olyan vagy velük.... De ne menjünk bele a részletekbe. Ez nem az a hely. Mentségként felfogható a dolog úgy, hogy hormonzavarokkal küzdesz, s én ez belátom. Voltam én is 18 éves, de nem okoskodtam ennyit. Azt szeretem, ha egy okos ember hülyéskedik, de ha egy hülye ember okoskodik, azt kevésbé... De ne menjünk bele a részletekbe. Ez nem az a hely. Szóval, nem érdekel, hogy mit mondasz-írsz, mert nem miattad írok ide. Ha problémád van, tudod, hogy hol lehet megtalálni minket... Gyere bátran, mi még senkit sem rúgtunk ki soha. Ezután sem fogunk. Szívesen látunk, még kólát is beszerzünk, hogy neked jobb legyen a közérzeted... Egy arany igazság: Mások hülyeségén bosszankodni annyi, mint önmagunkból hülyét csinálni... S te folyton hülyét csinálsz magadból... Azt hiszed, hogy téged nem szeret senki? Mert ha így érzed, akkor sajnállak, mert nem így van! Na puszi!


Utoljára változtatva 04-20-2007 @ 07:00 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Atlantis
(Ideje: 04-20-2007 @ 07:08 am)

Comment: bisztos de most már végkép nem megyek át mert itt volt egy csomo lyna dolog ami Grrrr egyébként meg hozok tanulni a picsába balalala az ány rol meg lelehet szálni a sorsát mindenki maga alakitja vagy tudom is én hogy kel ez t írni na pusz ....


Hozzászóló: prayer
(Ideje: 04-22-2007 @ 07:04 am)

Comment: Elsősorban, ez egy IRODALMI lap! Akár blog, akár nem, megkérek mindenkit, aszerint publikáljon!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds