[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 162
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 162


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


smile.gif
Ma féléves lett a fiam
Ideje:: 04-21-2007 @ 08:52 pm

Ma nagy nap volt a mi kis családunkban. Ma ünnepelte a kisfiam a 0,5. születésnapját. Reggel felkeltünk - hagyott engem is aludni tovább, mint szokott, aztán a szokásos délelőtti tevékenységek, s utána elmentünk sétálni egy jó nagyot. Vittünk fényképezgépet, így meg tudtunk örökíteni néhány jó pillanatot... Az utcán találkoztunk egy kislánnyal, s összeismerkedtünk vele. Picurnak is tetszett. A kislány a szájába vette a kezem, s jól megharapott: a szemein kezdtek keresztbe állni, de szó szerint. Mondtam a kislány apukájának, hogy nem baj, hogy megharap, legalább tudom, hogy mi vár rám majd még. Megcsodálták a nagy szemeit, mire mondtam én, hogy az apukájától örökölte... Aztán Picur húzott egy zsákbamacskát: egy kék kisautó volt benne. Vettünk neki egy kis süteményt, a párom meg rátett egy papírt, amire ez volt írva: Boldog feledik születésnapot. Picur széttrancsírozta a tortát, nagyon tetszett neki. A nagynénjétől pedig kapott egy sípolos zsiráfot, azzal nagyon jól elvolt. Meg akarta enni, mint mindent. Aztán jött az esti fürdetés ideje. Teletettem a kádját vízzel, beleültettem, és ő nagyon élvezte. Jobban, mint bármikor máskor. Pancsizott a kis lábaival... Meg rájött, hogy neki van kukaca... Azt persze eltakarta, amikor fotóztam őt... Minden csupa víz lett... De ez a legkevesebb, mikor azt látom, hogy mennyire boldog!!! A fürdés után meg persze bedobta a hatalmas szunyát. Fel kell dolgoznia ezt a rengeteg történést, ami ma volt vele! Ő a legdrágább kincsem!!! Még fél év és 1 éves lesz!!!! BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT KEDVES TAKÁCS ÁRPÁD TAS!!!!!!!!!!!!!!!!!


Utoljára változtatva 04-21-2007 @ 08:52 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: sabbathsong
(Ideje: 04-21-2007 @ 10:43 pm)

Comment: Boldog szülinapot!


Hozzászóló: prayer
(Ideje: 04-22-2007 @ 06:33 am)

Comment: És ezek a pillanatok örökre megmaradnak fotók nélkül is! Sok boldogságot!


Hozzászóló: parakalo
(Ideje: 04-22-2007 @ 07:51 pm)

Comment: Örülök, hogy ilyen szép napotok volt. Az olvasottak alapján nagyon boldog kis fickó a fiad. Vigyázzatok rá és a legjobbakat kívánom!


Hozzászóló: blue
(Ideje: 04-22-2007 @ 10:24 pm)

Comment: Henike, vigyázz rá, gyorsan telik az idő. pusza: gaby )))))


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 04-26-2007 @ 09:13 pm)

Comment: Isten éltesse sokáig a gyermeked!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds