[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 274
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 274


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Dry.gif
4 nap szünet
Ideje:: 04-29-2007 @ 10:24 am

4 napot nem megyünk dolgozni! De valóban pihenünk?

Vasárnap van, drága párom dolgozik - de nemsokára itthon lesz. Aztán elviszi a nagylányt edzésre - a Margit Szigetre. Én meg mehetek anyósomhoz a Kicsivel. Jó lesz, mert ott vannak a rokonok is, és ilyenkor drága mama párban hülyítheti a Kicsit... Csak reménykedem, hogy meg tudom győzni jöjjön Velem haza este... Mert ilyenkor minden be van ígérve! Ha meg valami nem jön össze anyósom átmegy durcás kisgyerekbe és rákeni egészet a lányomra. Ilyenkor tudnék a falra mászni!

Holnap megyünk Etyekre egy jóbarátunkhoz - bográcsozni. Eddig minden rendben. De anyósom kikötötte, hogy hozzuk el azt a sütőcsodát amit tőle kaptunk karácsonyra - azzal a felkiáltással hogy dobjam ki a villanytűzhelyem! mert ez mindent megcsinál - mivel majd Ő megmutatja most, hogy ezzel milyen klassz kajákat lehet csinálni. A palacsintát is pik-pak. Hááát én mindenestre írtózom a félasztalnyi ovális palacsinától! Ugyanis a készülék olyan nagy és olyan orbitálisan randa - hogy félek használni - meg és ez az első szempont - nem tudom hová rakni! A konyhába időnként cipőkanállal férünk be - mivel ott is eszünk. (A lakás mindössze 52 m2, ezért 4-en időnként szűkösen vagyunk főleg ha egy helyiségbe tömörülünk) Ha az asztalra raknám akkor hol eszünk??? Na mindegy - majd holnap Ő megmutatja! Szerintem két szem nyugtatóval a zsebemben fogok elindulni.

Nem vagyok rosszindulatú! A legjobb példa a múlt hét szombat. Munkanap volt, de én szabit vettem ki és a Nagylány sem ment suliba - mert nagymamája vett jegyet a János Vitézre az Erkelbe. A dolgom annyi volt, hogy a csajszikat összeszedjem és a Nagyot leadjam anyósomnak a Kosztolányin a Kicsivel meg hazabuszozunk. Nem így történt. Menjünk nézzük meg a cipőboltot a Keletinél! Felszálltunk a 73-as buszra, körülöttünk emberek is álltak... A Gellért térig bírt anyósom magával ahol fennhangon felolvasta a jegyeken lévő információkat: 21-e délelőtt 11 óra, János Vitéz - Erkel Színház. Mondanom sem kell - mindenki ránk nézett illetve rá... Én meg gondoltam: jó lenne innen eltűnni.. de mivel a Kicsi mellette el kezdett nyávogni: én miért nem mehetek, én is akarok!!! Jó hangosan el kezdte magyarázni, hogy még kicsi hozzá.... amivel hirtelen bevonta a körülötte ülőket is és egy rövid megbeszélés keretében többen megállapították hogy a Kicsi igenis értékelné az előadást. Akkor a Nagy el kezdett sugdolózni mellettem, hogy miért kell ezt csinálnia a nagyanyjának és meg próbáltam megnyugtatni. Ekkor a Ferenciek terénél (ahol hétvégén is sokan szállnak fel és le - tehát tömeg volt nem is láttam őket) - jó nagy hangon átkiabált, hogy legyek szíves megnézni a másik oldalon hogy meddig van nyitva a diszkont, mert ő ott vette azokat a csini bugyikat és trikókat a Nagylánynak, és visszafelé be akarnak menni.... A Nagy mellettem rákvörösen nem kapott levegőt és meg átpillantva mondtam: nem látom.... Aztán miután megígérte a Kicsinek hogy szerez jegyet - a színháznál látván a több ezer iskolást, mondtuk hogy tuti nem kap maga mellé még egy jegyet és talán nem kéne őket külön ültetni a színházba - kijelenette a drága mama hogy a Kicsi akarja annyira, és igazán megérthetné, hogy lehet ennyire értetlen... De könyörgöm Ő egy 6 éves kislány akinek megígérték hogy elviszik a színházba! Ennyi - és nem több. A másik meg egy 63 éves durcás gyerek... A 6 éves hazáig nem szólt hozzánk, aztán megbékélt. A 63 éves még este is elmondta a a telefonban, hogy a Kicsi milyen értetlen...

Mindenkitől elnézést kérek, ha részt vett akaratán kívűl a 73-as buszon a Mi családi életünkben - általában ezért igyekszem kivonni magam!

Más...

Amióta itthon vagyok állandóan pakolok. Mert ez a lakás él, szerintem minden mozog benne! Csütörtökön egész este pakoltam (olyankor elhúznak uszodába) és főztem. Pénteken szintén pakoltam, és szombat reggel ismét. Hogy mit?

Jó, a ruhákat mert állandóan megszáradnak a szárítón és újak kerülnek fel mert annyi a koszos holmi. De a teásbödönből mindíg kifogy a tea, és sem elmosva, sem újra töltve... Az ásványvizes palackok reggel üresen vagy félig ácsorognak a pulton, nem kerülnek vissza a polcra. A bögrék, poharak újra és újra elbújnak egy-egy polcon a szobákban (2 szoba van), a hajgumik állandóan a földön hevernek (a keresésben kiugrálnak a tartóból és nem mennek vissza!), a szennyesruha nem mászik ki a tartóig, a mesekönyvek mindíg elölmaradnak nem tudnak visszaugrani a könyvespolcra. A mosogatás csak rám vár - iszonyatosan jó lenne egy mosogatógép ! De nem lehet, mert nagy átalakítás kell hozzá és arra most nem futja.

A játékok mindíg kimennek a konyhába - amitől én gutaütést kapok - a cipőkről nem is beszélve.

Most egy vadászgörényről szóló könyvet olvasok - nagy jót szórakozom rajta. De isten mentsen meg egy ilyen állatkától nem görény nélkül is olyan rumli van, hogy csak na! Tudom a párom szerint és galériában laknék a legszívesebben, de ha valami nincs az orruk előtt akkor én tudom hogy hol van az átkozott orrcsipesz, kis kásagyöngyből fűzött krokodil, jól fogó toll, a kis Budapest térkép ami a Kicsinek csak "varázskönyv" volt , a gyerek útlevele, vagy bármi amire hirtelen szükség lehet.

A Kicsi a szülinapjára kapott egy elég nagy szövőkeretet. Azóta az apjával felváltva szövünk - a Kicsinek nincs türelme csak diktál milyen színeket használjuk. Ezért időnként színes szálak szövik be az életünket - ma éppen a konyhában csodálkoztam rá egy darabkára.

Ja, és az üveggolyók! Kicsi, aranyos gurulékony színes golyók! A múltkor anyósom a Kicsivel nagyon kreatív volt és az üveggolyókat festékbe mártás után cipődoboz fedelén gurigatva faaantasztikus festményeket alkottak! Rögtön hazahozhattunk vagy 100 db golyót. Talán ha ötöt találtam eddig - még vár rám 95 és kíváncsi vagyok melyikünk fog elsőre popsira ülni egy-egy eltévedt golyótól.

Na megyek folytatom a pakolást akkor tán még a porszívót is elővehetem - aztán mehetek a Kicsivel :)))



Utoljára változtatva 04-29-2007 @ 10:24 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Henike
(Ideje: 04-29-2007 @ 10:44 am)

Comment: Jó volt olvasni az írásodat. Kiderült számomra ebből, hogy nálatok zajlik az élet. Az anyósra pedig nem szabad haragudni, hiszen ő az idősebb, ő mindent jobban tud. Ő már végigcsinálta ezt. Tudom, hogy miről beszélek, hiszen én is meg vagyok áldva egy anyóssal. De nem is akármilyennel... :((((( Az anyák dolga pedig sajnos az, hogy mindig pakoljanak. Nekem is ez teszi ki a napom nagy részét! Kitartás! - henike -


Hozzászóló: Csilike
(Ideje: 04-30-2007 @ 03:16 pm)

Comment: Hajra hajra hajra. Nem konnyu az anyak elete, de ettol vagyunk eredetiek. AZ ANYOS MEG....Oszinte reszvetem:)


Hozzászóló: Frulu
(Ideje: 04-30-2007 @ 08:34 pm)

Comment: Kedveseim! Igen, ettől vagyunk eredetiek, de időnként baromi fáradtak és nyűgösek. Azt hiszem a mai napi "élményeket" is megírom...


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds