[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 194
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 194


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


laugh.gif
Ezer ève
Ideje:: 05-02-2007 @ 02:53 pm

Ezer eve hogy nem irtam blogot, mostansag csak olvasgatni van idom, bar mar jonehanyszor elhataroztam, hogy idot szakitok ra. Most megprobalom, bar nincs ra garancia hogy befejezni is sikerul:) A lanyom epp alszik, dehogy meddig az titok. Tehat elem a napjaim kulfoldiaban, es kisebb nagyobb skiccektol szines az eletem. Minden nap egyutt lenni egy 7 honapos eleven kislannyal, egy minden leben ket kanal anyossal,egy enyhen meszesedo dednagymamaval, es egy magat erosen idosodonek mondo ferjjel, hat nem hetkoznapi.:) Nehany napja tortent pl. egy kis gikszer, ezt le kell irnom ugy erzem. Elozmenyek. Enyhen meszesedo dednagyi (enyhen meszesedik mindenutt, de foleg koponyatajekon...) a haz felso szintjen egy kulon lakreszben tengeti napjait nem teljesen elvagva tolunk, de azert megiscsak kulon.87 eves lesz ehonapban, egy heten ketszer keso este eljar bingozni, heti egyszer meg egy nagyobb csapat jar hozza kartyazni, olyankor a nagyothallo keszulekek magasfrekvenciaju sipolasatol hangos a haz.Na ehhez a draga nenikehez egy heten ketszer jar egy spanyolajku holgy takaritani, es zuhanyozni segiteni, ( o mar a 12. akit az ugynokseg kuldott, eddig mindenkit kicsinalt a dednagyi...), es tarsasagot biztositani. Csakhogy a dedinek nem lehet senki eleg jo, s miutan beprobalkozott azzal, hogy allitotta, a holgy semmit nem csinal nem hogy takarit, ellenoriztuk. Hat persze hogy szerencsetlen dolgozott egesz ido alatt mint egy igaslo. Letudtuk annyival, hogy a nagyi kicsit hazudos, de amugy semmiseg. Dedi nem erte be ennyivel, nyilvan a fejebe vette hogy a 12. asszisztenst is kicsinalja, mert egy nap arrol kezdett panaszkodni, hogy a holgy napi 3x foz kavet maganak, es iszik, a nagyi kavejabol, es mindezt ittartozkodasanak 4 orajaban... Ezt is lemeoztuk persze, az asszisztencia hordja magaval a kavejat...szegeny. Ezt a problemat is elvetettuk, es gondoltuk, hogy a dedi vegre belenyugszik az asszisztencia szemelyebe, mikor is egy reggel sirva jott lefele a lepcson, hogy neki bizony eltunt ketto, azaz ketto!!!! darab kiskanala, es hogy biztos a holgy lopta el. Na tobb se kellett, miutan idelent jol kiduhongte magat felhivta az ugynokseget hogy ide ugyan megegyszer ne kuldjek azt a not, hiszen lopos, es logos, es miegymas, az ugynokseg viszont felhivott minket, hogy ez valoban igy van e vagy netan a dedi kepzelodik? Hat persze hogy a nagyi. Surun kertuk az elnezeseket es rohantunk a bevasarlokozpontba kiskanalat venni. A nagyi azonban rendkivul kemenyfeju es meg furmanyos is, (ezek utan kisse furcsallom ha egyik pillanatrol a masikra elfelejt valamit....) igy egy nap mikor a holgy reggel megerkezett, dedikenk kozolte vele, hogy itt ugyan nem kell takaritani mert o mindent megcsinalt elozo nap. A holgy miutan nem mert vitatkozni, elcsevegett a nagyival, aki bubalyosan kedelyeskedett vele 4 oran keresztul, majd az asszisztens tavozasa elotti 10 percben villamlo szemekkel esett neki, hogy ezert ugye nem akarja a fizetseget, hiszen nem is csinalt semmit, es csak a napot lopta itt. Jott le sirva a holgy, panaszolva hogy mit tett dedi, mi csak mosolyogtunk, hogy hat persze, hogy ki lesz fizetve az ideje, es hogy ne aggodjon. Kisvartatva jott lefele nagyi is sirva, hogy o ezt mar nem birja tovabb es neki nem kell asszisztens, es o bele fog az aggodalomba halni, mert ez a ceda lop csal hazudik, es meg talan megverni is hajlando lenne ot, ha nem lennenk ilyen kozel. Jo fel oraba telt mire megnyugtattuk. Na es ezek utan tortent ez. Egy szep aprilisi delutan, miutan az apro lanyom megebredt, bevasarlashoz keszulodtunk, etettem, oltoztem, oltoztettem, meoztam a magat idosnek mondo ferjem ruhait, elegge fess e a bezs naciban hozzam, vagy vegye fel inkabb a zoldet, tehat alaposan el voltam foglalva, mikor is a kozepso szinten levo konyhaban maro fustre lettem figyelmes. Orditottam ferjemuramnak, nezze mar meg az ajto elol jon a fust vagy mi eg, mert itt fent a konyhaba semmi. De mikozben beszeltem, mar mindketten lattuk, hogy a suru szurke fust a nagyi felol jon lefele a lepcson hompolyogve.... Apu rohan felfele, hallom hogy kicsapkodja az ablakokat, s kozben dialektusban beszel a nagyanyjaval (...ezt en meg nem ertem jol...), es 10 perc multan jon lefele felmosollyal a szajan de szemeben fajdalmas kifejezessel. Nagyanyo ugyanis a lopos asszisztenstol tartva a penz es irtattarcajat betette a sutobe, es elfelejtkezhetett rola, mert mikor az ebedkejet akarta megmelegiteni az bizony a szemelyievel, nemi kezpenzzel, es orvosi papirokkal egyutt bentegett a sutoben, mikozben dedikenk bekesen szunyoklt a nappalijaban. Ezek utan aldom a szerencset hogy itthon voltunk es nem aludt bele a fustbe ez a draga arany asszonyka aki naprol napra szinesiti az amugy unalmasnak nem mondhato hetkoznapjaim. Most befejezem hagyok legkozelebbre is, de annyit igy mellekesen megjegyeznek, hogy az anyosom se piskota, a szinesebbik skicceket napjainkon neki koszonhetem:)


Utoljára változtatva 05-02-2007 @ 03:01 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Henike
(Ideje: 05-02-2007 @ 05:11 pm)

Comment: Jó volt olvasni az írásodat. Az ember mindig tapasztal valami újat. Hát, nem egyszerű az életed! Kitartás a nagyihoz és a dédihez!


Hozzászóló: Frulu
(Ideje: 05-02-2007 @ 06:43 pm)

Comment: Háát ... nem semmi! "Látom" Te sem unatkozol - sem a csemetéd, sem a dédi miatt... Kitartás - én is csak ezt tudom mondani. Sok - sok türelmet a dédihez! Ancsa


Hozzászóló: parakalo
(Ideje: 05-02-2007 @ 09:27 pm)

Comment: Pont a napokban gondoltam rád. Közeledik az anyák napja és szinte azonnal az eszembe is jutottál, mint ujdonsűlt édesanya. A legjobbakat kívánom!


Hozzászóló: Csilike
(Ideje: 05-02-2007 @ 09:35 pm)

Comment: Koszonom a Biztatast Frulu es Henike, azert en is igyekszem nem unatkozni azaltal hogy vonzom a bajt:) Parakalo meghat a figyelmesseged, es koszonom a jokivansagaid, neked is hasonlokat kivanunk. Ha hulyesegrol es ezen belul blogrol van szo ezentul szamithattok ram is. Pusszanat mindenkinek:)


Hozzászóló: Emericus
(Ideje: 05-06-2007 @ 08:30 am)

Comment: Fenomenálisan jó sztori! Gyűjts még ilyet! A dédike leírása különösen életszerű. Puszi: I.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.39 Seconds