[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 178
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 178


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

perisztaltika
Ideje:: 05-04-2007 @ 10:47 pm


perisztaltika

ha létezik a lelki masztur-
báció akkor léteznie kell
a lelki bulímiának is jó
lenne tudnom azt is mivel
helyettesíthetem ez utób-
bi esetben a mutatóujjam
amíg rájövök a megoldás-
ra csendben kérődzöm és
kényszeresen visszanye-
lem magam pedig tudom
hiába deformációs hege-
sedés zárja arra is az utat





Utoljára változtatva 05-04-2007 @ 10:47 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 05-05-2007 @ 08:43 pm)

Comment: Utánna néztem, mi is az a perisztaltika. Nos, igazságod van. Ha lelki maszti van, akkor ilyen is. Mert néha le kell nyomni...


Hozzászóló: Piba
(Ideje: 05-06-2007 @ 05:06 am)

Comment: Nem ertem mirol irsz? a Lelki szavak nemmennek a Mastorbation hoz. Meg a tobbi is ertelmetlen. Udv Piba.


Hozzászóló: stando
(Ideje: 05-06-2007 @ 08:28 am)

Comment: Kedves Piba! Igazad van, furcsa szavakat használtam, nem magyaráztam semmit. Most hát megteszem a kedvedért. maszturbáció (onanizálás - A szó a bibliai Onan nevéből származik.) Maszturbáció: a szó a latin manus turbo, vagy manu stupratio szóból ered, ugyanezt fejezi ki a stuprum violentum kifejezés is. Magyarul önkielégítést jelent, kézzel, más eszközökkel vagy manipulációkkal, sok fantáziával, partner nélkül. Tehát eredeti értelmében azt a cselekedetet jelöljük így amikor a -többnyire fiatal, házasság előtt lévők- fiúk vagy a lányok saját magukat ingerelve juttatják el magukat az orgazmushoz. Innen kiindulva közelítsd meg a lelki maszturbáció fogalmát! Többek között az írást (mint önkifejezési ill. terápiás eszközt) is ebbe a kategoriába sorolják egyes pszichológusok. :)


Hozzászóló: stando
(Ideje: 05-06-2007 @ 08:36 am)

Comment: Bulimia:pszihés eredetű betegség. Tömören: falási rohamok, majd reflex-szerű hányás. A bulimia nervosa okai lényegében ismeretlenek. Alapos pszichiátriai feltárás mellett mindig fellelhető valamilyes személyiségzavar, gyermekkorban elszenvedett traumák, szeretet utáni vágy, magány, önértékelési zavarok. Genetikai eredet nem valószínűsíthető. A karcsúság vágya, mely rendellenes étkezési szokásokat eredményez, csak részben ad magyarázatot. Ezek inkább csak elindítói a folyamatnak. Az önértékelési zavar lehet az elsődleges, melyben a beteg önmaga elviselésére képtelen. A bulímia jelentkezésekor a folyamat önfenntartóvá válik. A beteg attól való félelme, hogy érzései kicsúsznak az ellenőrzése alól, súlyosbítja a bulímiát, mely az egész személyiségen eluralkodhat. Olykor a táplálkozási rendellenesség elindítója az unalom, depresszió vagy harag, különösen akkor, ha a beteg magányos.


Hozzászóló: stando
(Ideje: 05-06-2007 @ 08:39 am)

Comment: Perisztaltika: féregszerűen legyűrűző, a gyomor- és a béltartalmat továbbpréselő mozgás. Az emésztőcsatornában az emésztendő táplálék továbbítását a perisztaltika végzi. A perisztaltika a részben megemésztett táplálékot a nyombél felé továbbítaná, de ez a heveny fekély miatti nyálkahártya-izgalom, -duzzanat vagy a fekélygyógyulást kísérő, deformációt okozó hegesedés miatt beszűkült üregen keresztül csak részben sikerül. Az elzáródott pylorus vagy nyombél esetén a táplálék továbbjutása nem lehetséges, ilyenkor görcsös fájdalmak is csatlakozhatnak a feszüléshez, teltségérzéshez, felpuffadáshoz, valamint a hányások száma fokozódik.


Hozzászóló: stando
(Ideje: 05-06-2007 @ 08:52 am)

Comment: Háááát... talán érthetőbbé vált, mit is érzek, éreztem, amikor ezzel a "vers"-sel lelki-maszturbáltam. :( Te biztos másképp írod meg, kedves Piba, én viszont képtelen vagyok rá, de valahogy mégis fel kell dolgoznom. Tőlem ennyire telik. Jut eszembe... Nem az Irodalmi Klubba tettem az írást, nem is az olvasószobámba... naplóbejegyzés. Ez vagyok én. Hozzám tartozik a szimbólum-rendszerem is. :) Nagyképűen mondhatnám azt is, ez a költői szabadságom. :)))) Amúgy meg értem, mire kívántad felhívni a figyelmet. Magyarok vagyunk, magyarul kell írnunk is, közérthetően. Néha viszont szükség van másra is, kisérletezni, játszani is kell. Köszönöm, hogy nálam jártál, köszönöm, hogy megtiszteltél azzal, hogy jelezted ellenérzéseidet írásommal kapcsolatban. Őszínte tisztelettel: Ági Ui: Levelem bemásolom a blogba is.


Hozzászóló: stevew
(Ideje: 05-06-2007 @ 06:21 pm)

Comment: Értetlenkedéstől és magyarázatoktól függetlenül: érdekes módja a verselésnek, mégha csak naplóbejegyzés is. A nyálas versek tömkelegében persze nem lesz sikeres, szerencsére, s simulékony házi kedvenc sem... Tetszik - írnám, ha az Irodalom Klubban szerepelne. De nem. Pedig igen.


Hozzászóló: stando
(Ideje: 05-06-2007 @ 10:23 pm)

Comment: :))) Szia István! Jólesett, hogy nem tudtál csendben maradni most. :)))) Köszönöm!


Hozzászóló: hori
(Ideje: 05-07-2007 @ 11:30 pm)

Comment: Kísérletező alkat vagy. nem baj, jó ez így! Az viszi előre a tudományokat is. :))


Hozzászóló: stando
(Ideje: 05-08-2007 @ 08:24 am)

Comment: Igen, kisérletezem magammal, magamon, és rajtatok tesztelem az eredményt :)))) Bocsi, ha néha a torkotokon akadok! Köszönöm, Géza, hogy törzsolvasóm vagy! Nem lennél esetleg törzskritikusom is? Mondjuk így: STOP ez most számomra emészthetetlen! :)))) Én örülök minden visszajelzésnek. Szeretettel öllelek: Ági


Hozzászóló: hori
(Ideje: 05-08-2007 @ 10:28 pm)

Comment: Megvallom én neked őszintén, hogy a versekhez nem túl sokat konyítok (ezért is írtam olyan keveset), nekem valami tetszik vagy nem, és szeretem az új ötletes dolgokat. De ha egyéb írásról van szó, vagy bármi, akkor szívesen elmondom, mi az, amit én másképp, vagy nem annyira úgy... szóval érted. Meg az sem árt, ha az ember önmagához képest is megújul néha. Ezért bátorítalak, hogy csak kísérletezz bátran, mert annak idején ugyebár az impresszionisták is újak és szokatlanok voltak.


Hozzászóló: stando
(Ideje: 05-09-2007 @ 09:46 pm)

Comment: :) Köszönöm, Géza! Szóval... ha csöndben maradsz, akkor van gáz... ;) Ha lesz időm, van még néhány prózám... Hm... ha lesz időm...


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds