[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 170
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 170


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Drága Tündérmackó!
Ideje:: 05-09-2007 @ 05:59 pm

Anyák napja alkalmából téged választottalak, mert mint írtad: az ember választott családja a barátaiból állnak.
Kedvem lenne most jól elfenekelni téged, de nem azért, mert ennek bármi értelme is lenne, csak dühít a tehetetlenség!
Mi az, hogy te nem vagy szép?
Igenis, hogy szép vagy, de ennek úgysincs semmi jelentősége.
Senki sem lehet igazán szép, ha nem boldog. És hiába szép valaki, ha közben tele van keserűséggel a szíve.

Tudod, én annyit küzdöttem, hogy eljussak idáig, és megszakad a szívem, mikor viszont látom benned a régi magamat.
Anno, apám volt oly kedves, hogy közölte: én nem vagyok se szép, se csúnya. Na, ettől rosszabbat nem is mondhatott volna: én még csúnya is szívesebben lettem volna, de ez a semmilyenség a halálom lett. Iszonyú sok időnek kellett eltelnie ahhoz, hogy rájöjjek, aki szeret engem, az úgyis szépnek lát, a többi meg nem számít. És erre a zseniális felfedezésre akkor jöttem rá, mikor beleszerettem egy vörös hajú, nagy orrú szeplős fiúba, és pontosan azért szerettem, mert vörös volt a haja és nagy az orra és még a szeplőiért is szerettem -szóval rájöttem, hogy igazán az szerethető a másikban, ami csak benne található meg. És gondoltam, én nem vagyok olyan különleges, hogy másképpen működjek, mint bárki más -vagyis egészen biztosan engem is azért szeret, aki megszeret, ami csak bennem van meg.

Aztán még azt is el akartam neked mesélni, hogy nem is olyan régen, utamba sodorta az élet a Herceget, aki nagyon aranyos volt, meg minden, csak éppen közünk nem volt egymáshoz. Mert nem értett. Mert egyszerűen nem volt nyelvezete hozzám. És ami a vicc, hogy nekem sem volt nyelvezetem hozzá. Mintha ő kínaiul beszélne, én meg franciául. először persze mindenféle hülye kérdést tettem fel magamnak, hogy na mi van? Ha már valaki nem ugyanazt gondolja, akkor baj van? Te is csak a saját gondolataidat akarod visszahallani? Neked is csak az jó, ha dicsérnek? Komolyan mondom, egészen szépen magam alá kerültem.

De most itt van Tündérbogyó, és tudom, hogy nem erről van szó. Ez az egész egymásba szeretés egy nagy titok, és nem az a felháborító, ha nem értenek meg, hanem az a csoda, ha igen.
Mert annyira bonyolult dolog az ember, és két bonyolult dolog egymással- nahát igazán hihetetlen, ha az működni kezd.
És most már megint biztosan tudom, hogy csak a megfelelőt kell megtalálni! Felesleges görcsölni, mert aki nem megfelelő, annak soha nem leszel elég jó, de ami sokkal szebb, hogy ő sem lesz neked soha elég jó.

Végre a Herceggel is újra beszélgetek. Így már sokkal könnyebb, hogy nem akarjuk egymást megszelíditeni. Róla jutott eszembe az a mese: hogy van két fafaragó.
Az egyik kimegy az erdőbe, kivág egy darab fát, és nekiesik a vésőjével, hogy kifaragja a fejet, amit megálmodott magának.
Csakhogy nem figyeli a fát, nem veszi észre a görcsöket benne, nincs tekintettel a keménységére, így a vésője gyakran megugrik, és csak egy rút, formátlan fejet farag belőle.
A másik fafaragó kimegy, sétálgat a fák között, aztán talál a földön egy rönköt. Felemeli, forgatja, simogatja -barátkozik a fával, míg egyszercsak meglátja benne a fejet, és akkor óvatosan faragni kezdi.

Hát valahogy így van ez velünk is.
Nagy kérdés, hogy ki kezd faragni bennünket, mert nem elég benne lennnni a fában, kell a szem is, ami észre veszi a szépséget ott belül -elrejtve.
És hidd el Tündérmackó! A jó szobrász rád talál, és nem lesz nyugta, míg ki nem farag!



Utoljára változtatva 05-09-2007 @ 05:59 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Xiam
(Ideje: 05-09-2007 @ 07:35 pm)

Comment: Apám sosem mondta, hogy szép vagyok-e vagy sem, ő mindig csak arra vigyázott, hogy el ne "kurvuljak".. ami nála a bizonyos ruhákat, ruha méreteket jelentett. szerintem igazából hatalmas megnyugvást talált abban, hogy inkább fiús vagyok. szerintem olyan faragót találtam, aki hagyja, hogy magamat faragjam.. vagy nem tudom. mindenesetre, úgy ismertem meg, hogy fél kést rántani. a lényeg az, hogy szeretem. Szemi, köszönöm. szeretlek.


Hozzászóló: Audrey
(Ideje: 05-09-2007 @ 10:48 pm)

Comment: Kedves kis írás.... :-))) Elgondolkodtam rajta én is... Nekem is szólhatna.


Hozzászóló: parakalo
(Ideje: 05-09-2007 @ 11:30 pm)

Comment: Nagyon bölcsen fogalmaztál. Tetszik az életszemléleted.


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 05-10-2007 @ 07:26 am)

Comment: de jó, de jó! :) valami gyerekszájban olvastam, hogy ha szeretünk valakit, akkor sokszor ki kell mondani, mert a másiknak ezt jó hallani:)) (hja, persze -az elkurvulás nálunk is napirenden volt -kellett is hozzá vagy tíz év, míg nem éreztem bűnnek a szexet) és ha szereted, akkor szeresd, amíg csak lehet, mert ajándék az az idő, mikor szerethetünk.(bár én is dúdolom, azt a Hiperkarma számot, hogy annyira félek, hogy mindent elb*szok....) én is szeretlek, Xiam! / Audrey:) ha már észrevetted, hogy neked is szólhatna -az már valami:)/ Nóri! Köszönöm.


Hozzászóló: 102
(Ideje: 05-10-2007 @ 10:07 am)

Comment: :))) voltam. nem rossz, nem rossz... :) cupp, százketteske


Hozzászóló: wanderer75
(Ideje: 05-10-2007 @ 12:45 pm)

Comment: Sokat tanultam én is az írásodból! Köszönöm!:))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds