[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 327
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 327


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Így sírtok mi..II.
Ideje:: 05-11-2007 @ 05:26 pm

Sminkelt változat:

Morgó: Vonatra lárva
Weöresre sírott barna szemembe
beleragyogott az a téli este
Szikra pattant legott
hetyke kedvesemmel
a hét húszas vonat sebesen, mint
a nagy Luise egykoron százon-
elrobogott...
Vonatra lárva nézem semmi
magasából-(olvasd blogomat)
szívem panaszáról
s ha lelkem nem érzed,
lepke-szárnyakon szállhatsz
vakond, bármilyen magason
Vonatra lárva, hetedhét
lakatra zárva megvárlak
ölelj és engedj szabadon!

Hozzászólások:
Kuka:
Gonosz mostoha: Valahogy nekem az első inkább... Szép a második, de tudd meg, Hófehérke százszor szebb!
Szende:...hát...mit jelent az hogy "ha"?
Tudor: Kedves Gyöngyvirág, ha te sértésnek veszed, hogy lehülyéztelek pontos j-vel, az a te bajod és nem az enyém.
Hófehérke: ...én a második zsebkendőmet is telesírtam:((
persze: Bélára lárva lelkem magasából, legyél bármilyen távol-figyellek:))
Nulla: Megyek Gyöngyvirág!:DD Hozzád!!!

Morgó: Vonatra lárva Vers:)
Weöresre sírott szemembe
nézett a téli este
szikra pattant legott
hetyke kedvesemmel
egy vonat sebesen, mint
egykor Luise 100-on
elrobogott...
Vonatra lárva nézem
a semmi magasát
leírom blogomban
szívem panaszát, ha
lelkem nem érzed
lepke-szárnyakon
szállhatsz, vakond
bármily magason
Megvárlak, ölelj és
engedj szabadon

Hozzászólások:
Hapci: Zsepit, ha aapciha kérhetnék...
Szundi: Ki aludt...
Tudor:....a lámpa
Hófehérke: Ki evet a hét közül?
Evet: (kuncog)
Hun van Attila: Telefonom van
Vidor: Nem szokásom, de kisírtam a szemem versedet olvasva, annyi emlék, tadam-tadam ugrott be, max.
Árgyilus királyfi: Érted jöttem Morci hercegnőm, Hófehér elhízott és mérges, te szép vagy és morcos:)
Kanál: Unatkozom! Egyetek már!
Morgó: Egyedem-begyedem tenger-tánc, Hajdú sógor, mit kívánsz?
Tenger-tánc: Egy kis nyugalmat kívánok én, egyetlen mosolyt kívánok én, halvány színével a nyári ég nekünk is békét ígér...

Artéria Anomália: Szent Péternek az ő kiskacsái
Humor

Egy haldokló betegem mesélte ezt a viccet, amíg a katéterét cserélve olyan jót röhögtem, hogy az infúziót is sikeresen megosztottam két zacskó közé ömlött a lé:DDDD Az egyszeri asszony(Szalay Ervinné+1996)gondolt egyet és meghalt vala. Feljut az mennyeknek kapujába, ahol is Szent Péter várva várván vigasztalá őt: Ne sírj, asszony, jobb sorod lesz itt fenn, mint lenn volt, csak vigyázva lépkedj, sok itt a kiskacsa, el ne taposs közülük egyet sem, mert azt megbánod ezerszer! Ervinné az első napon...(Ennél a mondatnál betegem mély levegőt vett, mintha emlékezetében kutakolna)... eltaposott egy kiskacsát. Sz,P. iziben hozott elébe egy irgalmatlan ronda férfit, mondván a következő szavakat: -Hozzá bilincsellek ehhez az emberhez, most már örökké együtt fogtok élni, amíg világ a világ. A második asszony hallván az esetről és Sz.P. intelmeit- már óvatosabban lépdelt odafönt, de a második hónap egy bizonyos reggelén hallja ám, hogy: Reccs:(( Ő egy, az előzőnél is rondább pasihoz levén bilincselve... (Betegem ez idő tájt exitálni volt kénytelen, ezért a történet folytatását a saját forrásaimra hagyatkozva mesélném el nektek) A harmadik asszony, ahogy a mesében szokás,-már szerencsével járt. Egy világszép férfit hozott Sz.P., annak rendje, s módja szerint egymáshoz bilincselte őket, mindörökre. (Ha itt megengeditek, ateista ember lévén, nem mondanám ki azt a szót, amit vártok) -Óh, micsoda férfi!!-szólt a III. csajszi-hogyan is jutottam ilyen nagy szerencséhez, mivel is érdemeltem ki ezt? Ekkor megszólalt a Mr. World 2000-2001-2006: -Azt, hogy ön mivel, én nem tudom. De én eltapostam egy kiskacsát....

Hozzászólások: 8765 Százalék: 97,654%(Nulla: Itt jártam)
Részletek a hozzászólásokból::
Drukk doktor: Hogy vagy?
Artéria Anomália: Kösz, megvagyok. És te?
Drukk doktor: Én is.
Artéria Anomália: A család?
Drukk doktor: Ők is.
Krisna: Én is jól vagyok:)
Drukk doktor: Béla?
Artéria Anomália: Nem láttam már vagy egy hete...
Artéria Anomália: Nálatok is ilyen szar az idő?
Drukk doktor: Ha kinézek, ugyanazt az udvart látom, amit te...
Artéria Anomália: Bekapcsolod a TV-t?
Drukk doktor: Beeee

ESÉsMégegy: Tejút

Kis szőrpamacs még, tűhegynyi tappancsai a csillagos eget kémlelik:-Tejcsit!-mondaná, de korai logopédiai fejlesztésre szorul, így szülőanyja, Madam Curie csak orrával arrébb tessékeli.-Picim, te almomban a legszebb, maradj kérlek veszteg, anyuci aludna még... Ám hiába kérleli, az anyai intelmek, ha a pici pocak éhes, oly kevés, mint a pedagógus havi netto fizetése és az ablaküvegek éves szintű folyadékos ellátása: Micur elindul, menső két lába megremeg, ahogy orrcimpája, érzi valahol megnyiltak előtte az életlehetőségek, kitárulkozott előtte a világ:-Tejcsit-mondogatja... Tejszit! Moszt azsonnyaj, vad a kezsedbe hajapok!

Hozzászólások:
Zöldelek: A környezet, amelyben az állatok együtt élnek, barátiasnak tűnik és ideálisnak. Én kutyatulajdonos vagyok, minden reggel zacskóval, seprűvel kezemben viszem őt a közeli hegyekbe, ahol nyugodtan rágyújthatok, nem szól rám az asszony.
Tomanekné Gyöngyvirág: Sajnos nem tudtam korábban ideérni, a szomszéd macskája vajjúdásában fontos szerepem volt, de gratula és max:))
Lukrécia: Miááuuuuu, ez nagyon-de nagyon szép írás, könnyeim záporán át látum cicusaid, édesek!!!
Borgia: Három helyen én a helyedben pontos vesszőt tennék, négy sort kihagynék, a macskáknak eredetibb nevet javasolnék, pl: Cirmi, vagy Cirmos, de azért tetszett. Bevallom: Jobban, mint T.S. Eliot, akit nem olvasok, de téged igen és magamat legfőképpen:)
persze: Manci, hess le a billentyűimről!
Junior: Tetszett:) Főleg az a rész, amikor az űrhajózás ketdetlegességét kibontva, döntést hozol a kozmosz tágabb megismerése ügyében. Nálam ez 10 a javából!
Sopán:....csak sírok, most is...szép...de nem jutok szavakhoz, ők se hozzám.
Nulla: (vajon hol tart százalékosan? Na, mindegy, a biztonság kedvéért: 0)

Rizsamama: Minden bekrepál, legalább 2x

Bekrepált a hajszárítóm
a kisfiam üzenőfüzete
sem a régi
Nem tudna valaki
egy 2004-es lejárt
BKV-bérletet
2007-esre lecserélni?

Hozzászólások:
persze: Rögtön jöttem, ahogy láttam ezt a belső, mély gondolatívet gyögyörűen megrajzolt versedet felbukkanni:)
Juice: Minőséget vegyél, kerüld az olcsó piaci árut. Én is így jártam a lányom hajgumijaival:(
János: A vers ritmikája megfogott(max)
Max: A vershez nem értek, de a politikai tartalommal azonosulni tudok. Egy kis narancsot?



Utoljára változtatva 05-11-2007 @ 05:30 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Morci
(Ideje: 05-11-2007 @ 06:41 pm)

Comment: Még mindig nagyon kell rajta röhögnöm:)) Főleg magamon:)) Nekem az tetszik a legjobban:))


Hozzászóló: blue
(Ideje: 05-11-2007 @ 09:30 pm)

Comment: Na igen...remélem III. rész is lesz....pusza: gaby


Hozzászóló: persecuted
(Ideje: 05-12-2007 @ 12:03 pm)

Comment: Ez dicséretes Morc, mondhatnám természetesnek is, de tudod, hogy fagyott le ott mások arcáról a mosoly:( Visszafelé sült el...köszi:)


Hozzászóló: persecuted
(Ideje: 05-12-2007 @ 12:08 pm)

Comment: Itt igazából nem ülnek a poénok, mert ismeretlenek (néhányukat kivéve) a szereplők. A másik oldalon is csak fórumon írtam, nem a főoldalon. Nem tudom, Gabi...a mosolyod viszont és szavaid köszönöm:)


Hozzászóló: tokio170
(Ideje: 05-12-2007 @ 07:58 pm)

Comment: Kis szőrpamacs még, tűhegynyi tappancsai a csillagos eget kémlelik:-Tejcsit!-mondaná, de korai logopédiai fejlesztésre szorul, így szülőanyja, Madam Curie csak orrával arrébb tessékeli.-Picim, te almomban a legszebb, maradj kérlek veszteg, anyuci aludna még... Ám hiába kérleli, az anyai intelmek, ha a pici pocak éhes, oly kevés, mint a pedagógus havi netto fizetése és az ablaküvegek éves szintű folyadékos ellátása: Micur elindul, menső két lába megremeg, ahogy orrcimpája, érzi valahol megnyiltak előtte az életlehetőségek, kitárulkozott előtte a világ:-Tejcsit-mondogatja... Tejszit! Moszt azsonnyaj, vad a kezsedbe hajapok! ---------------------------------Hát ezen kiakadtam, perse a többi sem semmi... Borzalmas, tehetséges, és laza vagy Szellőpír. Kapsz tőlem két uffnyét, meg három hukkot, ezen felül egy ötös pacsit. Hali!


Hozzászóló: persecuted
(Ideje: 05-12-2007 @ 08:15 pm)

Comment: A macskatulajdonos hölgy állástalan pedagógus, rém aranyos írásokban mutatja be a cicáit...:)) Nem tudtam kihagyni őt sem:)) Köszkeipiapacs:))


Hozzászóló: gabiga
(Ideje: 05-12-2007 @ 09:18 pm)

Comment: Még így is mulatságos...mit mulatságos, betegre röhögtem magam :DDD...hogy nem ismerősek a kifigurázott személyek.


Hozzászóló: Morci
(Ideje: 05-12-2007 @ 09:46 pm)

Comment: Na puff, még engem sem ismernek fel:), talán mert nincs itt a Vonatom:9, de ami késik, az a hatos villamos!:DD


Hozzászóló: persecuted
(Ideje: 05-12-2007 @ 10:33 pm)

Comment: Te, Gabi, azért a perszét felismerted, nem?:DDD


Hozzászóló: persecuted
(Ideje: 05-12-2007 @ 10:34 pm)

Comment: Na és a Weöresre sírott versedet? Az késik, vagy múlik, Morc?:DD


Hozzászóló: Morci
(Ideje: 05-13-2007 @ 06:05 am)

Comment: A Weöresre sírott az itt van, vagy nem? Én nem is tudom.. Tudod azelőtt határozatlan voltam, de ma már, nem emlékszem, mert elfelejtettem bevenni azt a hogyishíjjákot!:DD


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds