[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 139
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 140

Jelen:
Tagi infók winner Küldhetsz neki privát üzenetet winner winner


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Minden nőtársam ismeri ezt az érzést
Ideje:: 05-16-2007 @ 10:41 pm

Minden nőtársam ismeri ezt az érzést, csak hát; hogyan is fogalmazzam meg; nem éppen reális szemszögből látjuk ilyenkor magunkat. Sőt, nem kevésszer még erős túlzásokba is esünk. Szóval ezekre a pillanatokra merítettem példát a való életből, milyen is az mikor egy nő menstruálni készül, éppen menstruál, és mikor túl van rajta.

Előtte: - Drágám?! Most meg mi a fenét vigyorogsz?! Hogy megint elrontottam a húslevest?! Túl sós?! Na, majd mindjárt adok én neked!!! Még hogy sós!!! Megnézzük milyen ízű, ha a fejedre borítom, jó????!!! És legközelebb Te csinálod magadnak az ebédet!!!!

Közben: - Drágám? Mi ez az ironikus mosoly az ajkadon? Ne mondd, hogy megint elrontottam a húslevest... nem, ezt nem hiszem el. Hogy már a húslevest is elrontom... hupp hupp... És te meg csak mosolyogsz, mikor tudod, hogy én mindent megteszek, ami tőlem telik...hupp hupp, és te nem is érted ezt, mert igazán nem az én hibám, hogy ez az újfajta márkájú jódozott só, amit direkt a te egészséged miatt vettem sósabb a megszokottnál... és te meg csak mosolyogsz. Hupp hupp, én ezt nem bírom tovább...

Utána: - Drágám. Mi ez a széles jókedv? Te is észlelted netán, hogy elsóztam a húslevest? Hát ez van, legközelebb nem veszem ezt a fajta sót, úgy látszik sósabb a kelleténél. De azért ezt a vigyort letörölhetnéd az orcádról mielőtt még lecsókolom a szádrólSmile Elkéstél!!:)Cupp:))

Előtte: - Drágám!!! Hányszor mondjam még, hogy ne csoszogj a papucsoddal mint egy szaros vénember???!!! Szétrobban a fejem tőle, de szerintem te ezt direkt csinálod, azért hogy engem dühíts!!! Igaz??!! Igaz??!! Na, de nem sokáig játszol az idegeimmel, hamarosan tényleg szaros vénember leszel és akkor majd csoszoghatsz!!! Te! Teeeee!!!!

Közben: - Drágám... Jajjj mit csoszogsz mar megint azzal a vacak papucsoddal, pedig én megmondtam neked már az üzletben, hogy a gumitalpút vegyük meg, mert az legalább nem csúszik a kövön, hiszen tudod, hogy szétmegy tőle a fejem, és ingerültté tesz. De hát, beszelhetek én neked... érdekel egyáltalán, amit én beszélek? Hüpp hüpp... Nem...Biztos, hogy nem érdekel, mert ha figyelnél rám, akkor most nem csoszognál a papucsoddal, mert tudnád, hogy nem bírom elviselni. Jajj, Édes Istenem, miért nem vagy figyelmesebb??? Olyan egyedül érzem magam ettől... hüpp hüpp.

Utána: - Drágám! Istenit alakítottál ma reggel, nekem is remegett tőle a lábam:) De hogy, neked meg most is??! Jah, hogy nem remeg? Akkor ne csoszogj légyszíves:) Koszi

Előtte: - Drágám!!! Azt kérdeztem tetszik e neked ez az ing rajtam vagy nem???! Ohhoooo latom a szemed villanásából, hogy mit gondolsz! De egyáltalán nem vagyok kövér tehén!!!! Vagy ha az is vagyok, hát vedd tudomásul, te is elhíztál jócskán, és én bezzeg sosem vetem a szemedre!!! Hogy Te nem mondtál/gondoltál ilyet???!!! Ooooo hát ismerlek mint a rossz pénzt, ne is merd letagadni, hogy ez járt a fejedben!! És most ez a kaján vigyor a képeden!!! Na, de majd én letörlöm, de le ám!!!! Iiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!

Közben: - Drágám? Milyen ez az ing? Kövérít? hoooohhmm? Ez nem válasz... Akkor most kövérít vagy nem? Szerintem igen... Igen, olyan vagyok mint egy tehén. És ne vigyorogj légyszíves, mert nem vicces. Ez szörnyű inkább. Olyan vagyok mint egy hordó... és te csak mosolyogsz... bezzeg én nem mosolyogtam mikor nem tudtad összegombolni a tavaly nyári ingedet....De te sosem voltál a tapintat mintakepe, mosolyogj csak, én megyek eszek egy kis lekváros kenyeret... hüpp hüpp, az mindig megnyugtat. Nem úgy mint te...hüpp hüpp.

Utána: - Drágám? Milyen ez az ing? Szerinted takarja a pocim, popsim rendesen? Hohhhhhmmm? Ez mit akar jelenteni? Hogy slankit eléggé? Na jó akkor... Örülök, hogy kissé megtelten is tetszem neked. Én is imádom a pocakodat, de azért azon vagyunk hogy ledolgozzuk, ugye? Na gyere...

Előtte: - Drágám! Nem úgy volt, hogy elmegyünk a parkba, mert jó idő van??!! De te megint csak dolgozol!!! Dolgozol!!! És dolgozol!! Engem meg egyen meg itt a fene téged várva???!! Azt hiszed, hogy az én életem abból áll hogy téged várjalak??!! El akarok menni a parkba, mégpedig most rögtön!!! Ha nem állsz fel míg háromig számolok, felborítom az asztalod. Egy kettő... Látod megint csak a türelmemmel játszol!!! Miért nem lehetett felállni már az elején???!!! Félted a szaros asztalod, mi???! De egyszer úgyis összezúzom az egészet!!!

Közben: - Drágám? Mikor indulunk már? Sok van meg? Már 25 perce itt állok készen és rád várok. Hogyhogy miért várok rád? Nem úgy volt, hogy elmegyünk a parkba? Én szerettem volna egyet sétálni veled... de ha te nem akarsz... mert a munka fontosabb mint én... hüpp hüpp, akkor ne is menjünk... Maradjunk itthon... és hüpp hüpp, dolgozz csak, és ne is törődj velem, hüpp, én meg megyek és veszek magamnak egy jégkrémet...

Utána: - Drágám. Nincs kedved kinyújtóztatni a tagjaidat és sétálni egyet a parkban? Egész nap ott görnyedsz az asztalnál, rád férne egy kis mozgás. Itt várlak. Sőt, tudod mit, addig míg te befejezed, én bebújok ide az asztal alá és...hmm....felhúzom a zoknidat:)))

Hát igen hölgyeim, és igen igen tisztelt uraim. Nem könnyű a nők élete, de a nők mellett élni se! De most megyek is, mert itt csoszog a férjem, és szétrobban tőle a fejem aaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!



Utoljára változtatva 05-16-2007 @ 10:41 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: parakalo
(Ideje: 05-16-2007 @ 10:50 pm)

Comment: Ezt nagyon jól megírtad. Mint ha csak önmagamról olvastam volna. Szélsőséges, pasinyúzó, hárpia.... Pedig mennyire szeretem Őt. Sóhaj.


Hozzászóló: Csilike
(Ideje: 05-16-2007 @ 10:58 pm)

Comment: Es mennyire bazijooo szeretni...sohaj sohaj:))) Veled erzek akkor is ha eppen a harpia korszakomat elem:) Kosz hogy olvastal Parakalo:)


Hozzászóló: blue
(Ideje: 05-16-2007 @ 11:13 pm)

Comment: Nagyon jóóóóó. puszi: gaby


Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 05-17-2007 @ 08:38 pm)

Comment: Sajnos csak felszinesen tudtam mosolyogni, mert engem ez a dolog nem érint. Én maflán, őszintén élek, és eszembe sem jut, hogy a párom nem így van vele. :))


Hozzászóló: Csilike
(Ideje: 05-17-2007 @ 09:09 pm)

Comment: Koszi Gabyblue hogy olvastal, es a dicseretet is.Pusz


Hozzászóló: Csilike
(Ideje: 05-17-2007 @ 09:11 pm)

Comment: kerlac, nem ertelek...Ha megmagyarznad, hogy a noi hangulatallapotok hol es mikeppen kapcsolodnak az oszinteseghez...?Az en kapcsolatom sem nelkulozi az oszinteseget, es a spontaneitast...a maflasagot sem, igy nem ertem miert nem tudtalak megmosolyogtatni. pussz


Hozzászóló: Lacoba
(Ideje: 05-17-2007 @ 09:36 pm)

Comment: Nagyon jó írás Csilla. Jól kivesézted a témát, és tetszetős


Hozzászóló: Csilike
(Ideje: 05-17-2007 @ 09:56 pm)

Comment: Koszi Lacoba, hogy olvatad, es velemenyezed is. Mindig orulok neked:) Az hogy tetszetos valoban csak az irasra ertendo, egy ferfiunak nagyon nehez lehet ezt vegigelni...eleg keveset ferditettem:) Udv: Csilla


Hozzászóló: zsuzsuzsu
(Ideje: 05-17-2007 @ 10:50 pm)

Comment: Fantasztikus ez az irás! Annyira élethü, hogy végig nevettem, nagyon felviditottál Csilike! Puszik! Zsuzsi :)))


Hozzászóló: Csilike
(Ideje: 05-18-2007 @ 12:11 am)

Comment: Zsuzsi, orulok ha tehettem valamit a jokedvedert:) Es azt irtad hogy elethu?:))) Hmm, akkor a te parodnak sem lehet konnyu:)))) Orulok hogy itt jartal:Csilla


Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 05-18-2007 @ 03:29 am)

Comment: Csilike, ha nem haragszol, nem kezdek magyarázkodni. :)


Hozzászóló: zsuzsuzsu
(Ideje: 05-18-2007 @ 08:46 am)

Comment: Hmmmm :)))))


Hozzászóló: Csilike
(Ideje: 05-18-2007 @ 11:26 am)

Comment: Nem haragszom kerlac, csak igy eleg nehez elfogadni amit irtal, mivel nem ertem.


Hozzászóló: naiva
(Ideje: 05-18-2007 @ 11:02 pm)

Comment: Szóval nem csak én vagyok így ezzel?:))))Ez sajnos nálam is így működik... robbanásveszély, hüppögés, önsajnálat, dührohamok:DDDDDDDD aztán, ha vége: mintha elfújta volna a szél... marad a régi, kedves zsuzsi:))Majd csak elmúlik előbb-utóbb:)


Hozzászóló: Csilike
(Ideje: 05-19-2007 @ 09:34 pm)

Comment: Szia naiva/Zsuzsi, mar nagyon orulok, hogy megirtam ezt a bologot, ez visszaigazol, hogy nem csaken vagyok ilyen...vanak meg masok is rajtam kivul:) Amugy hallottam, hogy Amerikaban konnyebbito korulmeny pl. gyilkossagnal, ha az elkoveto no tudja bizonyitani, hogy epp menszeszelt mikor megolte az aldozatat. No comment, ez azert mar durva.Orulok, hogy itt jartal Naiva, pussz.


Hozzászóló: Emericus
(Ideje: 05-20-2007 @ 07:19 pm)

Comment: Csak irodalmi értékelésre merek vállalkozni: zseniális! Puszi: Imre


Hozzászóló: Csilike
(Ideje: 05-21-2007 @ 10:11 pm)

Comment: Imre koszonom neked is hogy itt jartal, az irodalmi ertekelest pedig, huuhhh nagyon koszonom:) Szeretettel: Csilla


Hozzászóló: piroman
(Ideje: 05-23-2007 @ 01:35 pm)

Comment: Nem is tudom melyik nőre emlékeztet az életemből... Aha, megvan! Mindegyikre! :)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.29 Seconds