[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 123
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 123


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Confused.gif
"Családom és egyéb állatfajták"; avagy mi mindenre jó egy kisbaba
Ideje:: 05-29-2007 @ 07:59 pm

Talan mar irtam, hogy a csalad amelyben elunk, ( a ferjem csaladjarol van szo ami most mar az enyem is) senki nem igazan hive a testi kontaktusnak, erintesnek , puszinak, egyaltalan a kedvessegnek. Mindenki jol elvan a maga jo nagy intim szferajaban, es tartja a harom lepes tavolsagot. S lam lam mire jo egy 8 honapos tunemeny kisbaba? A csaladtagok szepen fokozatosan raszoktak a puszira, (az anyosom aki a ferjem allitasa szerint utoljara 2 eves koraban csokalta meg ot most minden alkalommal elkapja a gyermekem es puszikkal arasztja el) olelesre, szeretgetesre. Nekem hatarozottan megfelel ez igy, az en csaladi hatterem egeszen mas volt, nalunk a reggeli es esti puszi anyaval szertartas volt, ha ez kimaradt biztosak lehettunk benne hogy valami nagy balhet csinaltunk, es anyuci igy buntetett minket. Szoval egy rideg hangulatu csaladbol ("egyutt elunk mert egy csalad vagyunk, de amugy nem is ismerjuk egymast" hangulat) az en tunemeny lanyom egycsapasra egy idilli csipetcsapatot varazsolt. Ami a blogirasra ihletett az az, hogyan cserelodnek ki az emberek egy kisbaba jelenleteben, hogyan valnak teljesen massa tole. Es hogy miert eppen allatfajtak? Nos, ezt is leirom.

Egyetlen ferjemmel kezdenem a sort aki ebben a honapban mult 41 eves, es imadnivaloan infantilis mint minden joerzesu ferfi altalaban, de sajat elmondasa szerint oregesen autisztikus, es nem tud jatszani a sajat lanyaval, nincsen hozza elegendo fantaziaja. Hogy peldat is irjak az infantilitasara, maniaja a zseb-es elemlampa. Barhova megyunk ahol fellelheto giccseria, vagy kinai bolt ahol tucatszam aruljak a mutyuroket, oda fix hogy bemegyunk zseb- vagy elemlampat nezni:) Tortent egyszer nem is olyan regen, hogy talat egy ceruza vastagsagu elemlampat aminek nem csak az eleje az egesz teste keken vilagit, ugy kell bekapcsolni mint egy tollat, egyszoval nagyon hiperszuper:))), megvettuk, majd hazaerve bement a sotet szobaba kiprobalni. Ez meg nem is volt nagyon gyermeteg dolog tole, bar ha elnezzuk hogy 40 eves...hat nem tudom. A plane most jon. Este a tv elott ulve fagyit eszunk, en a musorba vagyok belemerulve, mikoris ranezek es latom, hogy az en draga ferjem a kekfenyu lampacskajaval a fagylaltostal felett koroz felrehajtott fejjel, mar csak az hianyzott hozza, hogy a nyelvet kidugja.:) Kerdezem tole:-mit csinalsz dragam? Mire o:-ooo semmit semmit, csak megneztem mit csinal a kek feny a fagyival. - Nem veletlenul megkeverni probaltad, ugye? Es aztan mindketten jo nagyot rohogtunka hulyesegen:) Altalaban azonban komolyan viselkedik meglett 40 eves ferfi modjara, es sirankozik, hogy nem tud jatszani a gyerekkel, es nem tudja megnevettetni. HArcos tipus a lelkem, nem adja fel. Egy nap epp a szobaban takaritottam, es felugrottam a felmosofaert, mikoris hallom, latom, hogy a ferjem lovagoltatja Chiarat a terden, es pacihangokat hallat. Pacihangokat, iganaz mely hangu loet, de felirmerheto volt, mit is akar imitalni. Nem zavartam meg oket, a geyerk vigyorgott mint a tejbetok, de este azert nem birtam megallni, en is jatszottam pacigolosat a gyerekkel, es en is hangutanoztam hozzateve...ha a tied egy csodor hangja volt, akkor ez egy herelt mene, mert joval magasabb hagfekves...De amugy a lonak valojaban eleg magas a hangja mikor nyerit. Erre sertodotten kozolte, hogy neki nem sikerul magas hangokat kiadni, es hogy neki es a babunak nagyon is megfelelt a csodorhang, ugyhogy csak ne kritizaljam. Azota is sokat jatszanak:) en mindannyiszor nagyokat mosolygok.

Anyosom. Tole ridegebb, tavolsagtartobb embert nem ismerek, ennek is megvan az oka, de errol majd kesobb. Szoval egy no akinek a tuz megfagy a tekintetetol, aki 39 eve nem puszilta meg a fiat meg karacsonykor sem!!!! vigan jatszik a lanyommal, mikor en nem vagyok a kozelben, es ugat. A lanyom imadja a kutyakat, tudatosan szoktatom is az allatok szeretetere, igy ha ugatast hall, mar fulig er a szaja. Arra leszek egy delutan figyelmes, hogy hallom: Bau bau....latod? A nagyi egy kutya, bau bau (sajna nem sikerult meggyoznom oket hogy a kutya vau vau-t es nem bau bau-t mondd, de ez most lenyegtelen) es csak ugat ugat, sot negykezlabra all es liheg mint egy kutya. Az en tunderen meg vigyorog, ( talan azon hogy mindenkibol idetlen hulyet csinal) es eszmeletlenul elvezi a helyzetet. Mikor meghallja az anyosom, hogy beertem a nappaliba, feltapaszkodik mintha keresett volna valamit, megigazitja az elmaradhatatlan szoknyajat es elkezd a labdaval jatszani.

A hug. Ferjem huga pedagogus, de szerintem alaposan eltevedhetett mert mikor kakas a kislanyom o a leheto legmesszebb helyezkedik es meg onnan is fujjog. Egyetlen egyszer meg kisebb koraban mano le is bukta a vallat, sikoltva tette le a gyereket es ment el zuhanyozni!!!! Szoval ez a noszemely oroszlant untanzott Chiaranak, aki megintcsak igen jol erezte magat, nagyokat kacagott szeles jokedveben. Fel ora mulva a hug ugy allt fel mintha mi sem tortent volna, hogy o ugyan semmit nem csinalt, de azert mikor elindult haza lattam hogy rakacsintott a gyerekre.

A nagyi. Aprocska lassu meglehetosen szenlilis nenike meglehetos eletkedvvel, de mikor nagyritkan a tarsasagunkat elvezi nem jut ereje masra csak panaszkodasra. Na hat Chiara belole is kihozza az allatot:) Mikor meglatja a dedunokat nagyi, nekiall sikongatni, es oromkodni, s mivel fejlett onkritikaja van a holgynek, kiscsirket utanoz az ultrahang magas hangjaval:) Hozza komikusan hajtogatja a karjait, es amugy is elegge madarszeru a torekeny testevel, es rancos pofijaval, igy elegge elethu a mutatvany:) Manocska ot is nagyon elvezi.

Befejezeskeppen pedig itt vagyok en. En koztudottan eleg nagy allat vagyok, meglehetosen komolytalan is, es szerencsemre, (igy tulszarnyalok mindenkit) majdnem az osszes allat hangjat kepes vagyok utanozni. Sot, nem riadok vissza a mokas arckifejezesek krealasatol, es az idetlenkedostol sem a lanyom kedveert. Hogy miert vagyok allat? Mert a nyilvanossag sem zavar, nem erdekel hogy a ferjem az anyosom es a hug egyuttes erovel neznek hulyenek mikor az orromra biggyesztett papirtorolkozokarton tekerccel elkezdek elefantoskodni, vagy mikor a szamat biggyesztve orangutant jatszom:)

Jo nagy allatok vagyunk tehat es mindezt egy 8 honapos kisember hozza elo belolunk, jo hogy mondjak, a nok kepesek mindenkibol kihozni az allatot, de hogy mar ilyen koran elojon eme kepesseg????:) Vagy o csak egy indok, es titkon orulunk hogy kivetkozhetunk neha? :)

Ez marad a mi titkunk, de en azt mondom..inkabb igy legyunk allatok,,mintsem ugy ahogyan egyeb embertarsaink teszik nap mint nap a szo negativ ertelmeben.



Utoljára változtatva 05-30-2007 @ 08:29 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: wanderer75
(Ideje: 05-30-2007 @ 08:48 am)

Comment: Hát, ezen nagyon jól szórakoztam!:)) Jókedvre derítettél:) Köszönöm!!


Hozzászóló: Csilike
(Ideje: 05-30-2007 @ 09:40 pm)

Comment: wanderer75, ezer meg egy eve nem lattalak...:((( Orulok ha jol szorakoztal:))) Udv neked: Csilla


Hozzászóló: blue
(Ideje: 05-31-2007 @ 09:07 am)

Comment: Csillám, jót mosolyogtam a történeten...és az állatokon...a picibaba olyan sok örömet tud okozni egy családba, hogy minden megváltozik körötte, még a makacs emberek is. ölellek: gaby )))))


Hozzászóló: Csilike
(Ideje: 05-31-2007 @ 09:37 pm)

Comment: Igen gabybluem, annyi minden megvaltozik vele, meg sok ehetetlennek tuno dolog is. Es en nagyon elvezem. KOszonom hogy olvastal, puszillak.


Hozzászóló: Emericus
(Ideje: 06-03-2007 @ 05:40 pm)

Comment: Maradok hűséges olvasód.


Hozzászóló: Csilike
(Ideje: 06-03-2007 @ 09:18 pm)

Comment: Koszonom Imre, mar nagyon csalodott lennek ha nem latnalak a hozzaszolasaim kozott:) Millioszor puszillak a husegedert. IS: Csilla


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds