[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 126
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 127

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Kellemetlen örömök
Ideje:: 05-30-2007 @ 12:50 am

Arpiek vegre intezik a lakashitelt.
Titkoloznak.
Onmaguk kozott sugdoloznak, rejtegetik a papirokat, suttogva telefonalnak.
Ellensegeket latnak mindenhol, gondolom, olyanokat, akik arra a penzre vagynak, ami meg nincs is naluk, de a sajat lakasuk lesz.
Azt gondoljak, nem tudom. Azt hiszik, eltitkolhatjak a dolgokat, tobbszoros csavarban adagolva a szetszorodott csaladtagoknak az igazat.
Heni orjong, mert nem tud elkuldeni egy e-mailt, hogy hitelajanlatot kapjon, vegso elkeseredeseben kifakad, talan maga sem tudja, hogy kimonda: "Akkor a nyakatokon maradunk!"
Hogy erthetnem meg vele, hogy ez nem baj? De miert gondolja, hogy a nyakunkon van? Nem a nyakunkba raktuk oket, mikor maszott oda? Azert, hogy artson? Miert gondolja, hogy artania kell, a nyakunkon lennie?
Gyuri projektal - mindenrol Arpiek tehetnek. Osszetort az uvegasztal. Nem birta, hogy a forro tea ra lett rakva. De azt sem, hogy ra lett dobalva minden, mintha fabol lenne... Es igen, a macska is rasegitett. Mindanyiunk sara. De maris a "Csak o! Csakis egyedul o tehet rola!" jon.
Haborgas hogy Ezek ilyenek. Olyanok. De tudjak, hogy ok elmennek, talan tudat alatt, talan szandekosan, mar nem szamit minden ami a mase. Nem jo, de valaltuk. Azzal egyutt, amit tudtunk. De Gyuri? Aki tulajdonos? O miert rombolja azt, ami az ove is? Miert lopja el amit megigert? Es miert mutogat azokra, akiket nem azert fogadtunk be, mert jok, vagy megerdemelnek, hanem mert a tisztesseg igy kivanja?
Miert nem ertheto, hogy faj, hogy a lakast nem lehet rajukbizni par orara? Mindegyikre! Arra sem, akie. Tunkretemegy ami a Katae? Es? Az csak az ove.
Haborgas, hogy mar a Heni is Kata gepet hasznalja. Merthogy nincs penzuk egerre a sajat gepukhoz. Hazugsag persze, a penzt a onreszre gyujtik a hitelhez, kicsit kihasznalva a masikat, pengetve a pofatlansag hatarat, de? Komoly dologert teszik, kockaztatnak is ezzel, ha mast nem, a bizalmamat.
Gephasznalat. Heni. Haborgas. Gyuri - Nemegyszer felajanlottam neki, kap sajat pc-t, hogy internetezhessen, mp3-at hallgasson, filmet nezzen - olyan gepet, amit en hasznalok erre, mar reg kapott volna, van folosleges hiszen - az most a soho szerverem. De nem, neki nem kell, mert "ugysem ert hozza". De felhaborodik, azon, hogy masok hasznaljak azt, amit o akar - Kata gepet. De neki nem a gep kell, csak hogy elveheti a maset. O ittmarad.
Ugyanazt teszi, csak meg a cel sem menti fel. Persze, a cel masokat "azokat!" sem menti fel, de megertem - lehet, ugyanigy ugyanezeket tennem ugyanebben a helyzetben.
Kata nem dolgozik. Szornyuseg. Mar ket honapja nem, eltartatja magat, ha igy jobban tetszik. Felhanytorgatja. O, akit eveken keresztul etetett, eltartott, mikor nem dolgozott. Ugy tesz, mintha a felesege lenne, pedig a novere. Nem erti, miert baj ez. Nem erti, hogy ez beteg dolog. Neki termeszetes.
Megigerted! A te igereted szent. Az ove? semmi. Kevesebb a pornal. Es ezt nevetve mondja a kepedbe.
Arpiek menni keszulnek. Alig voltak itt. Orulok, hogy vegre a sajatjukba mennek. Legyen nekik. Kell nekik. Hogy jar-e? Nem erdekel. Ami az ovek, az a ovek. Furasag. Orulok, ha a testveremnek jo. Meg ugy is, hogy feltekeny vagyok, lenne inkabb nekem jo. De valojaban? Naes? Lesz nekem is jo.
Gendolkodok hogy a hazassag utan menni kene, ha mashova nem, hat pestre - tobb a munkalehetoseg, es minden. Talan jobb a ervenyesulhetoseg. De miert mi fussunk? Hova? Miert? Aki kergetni akar, ugyis utoler.
Arpiek keszulodnek, hogy mennek. Felek ettol. Hogy egyszercsak eltunnek, mint Antinal. Talan, es ez a gondolat meltatlan, de a kialkudott penz fizetese nelkul. Megmagyarazott gondolatok, nekik az kell, mert az indulasnal minden penzt meg kell becsulni. Odaadnam. Ha kell, tudjak, es talan tulsagosan is tudjak, hogy szinte barmit. De mivel magyaraznak? "hogy szokja?"
Megszoktam, hogy atlepnek, hulyenek neznek. Ezt nem kell szoknom. Tanulnom sem kell mar - majdnem mindent megtanultam mar amit az eletben lehet, es kell.
Haborgas, mikor a rabizott penzt kesve adtak vissza. Mert elkoltottek. Hogy mire, szamit? Hibaztak. Nem tagadom, belemmart a dolog, de tudatosan ertem hogy miert - a lakas, a gyerek ami a szemuk elott lebeget. Magasztos celok, meg ha nem is erdekel, mikor nekem faj. De ertem, elfogadom. Tudattal. Megbocsatok, erzelemmel.
Gyuri elsikkaszt 6e forintot, hogy a madaraira koltse. Hazudik, tudvan, hogy tudjuk, hogy hazudik. Kirohogi ezt. Haborog, hogy "Bezzeg az a Arpi! Arra nem lehet semmi bizni, mert elkolti!" Hat nem latja? Ugyanazt teszi, csak nem is azzal ami a folosleg. "Megigerted!" Uvolti. Megigerted, hogy lesz penz a utazasra! Nem szamit, hogy az, amibol utazik, mar az, amit az eskuvore tetettem felre az ocsemmel. Amit elkoltott o, de tudom, eskuvore ott lett volna. De maskent szamitott a dolgokra. Ocsem a hibas. Nem az, hogy a lekotott betetet nem lehet csak ugy kivenni... Nem. Az utazasa. Az fontos, mert kulonben nem tud dolgozni!!!! Es akkor mi lesz? Ugynaz, mint eveken keresztul. Nem dolgozik. Eloskodik, es sir.
Arpi atlep rajtam, mert a felesege es a fia ami szamit. Es ha nekem, nekunk lesz gyerekunk? Kata, es en kepesek leszunk legalabb ennyire ignoralni mast, a sajat erdekunkben? Hogy a picinknek jobb legyen? Karhoztatni lehet-e oket ezert? Nemtudom. Ilyeszto, de megertem.
Segitettunk, mindenkin aki kerte. Most nem. Fajdalmasan megfesziteten nem segitunk. Faj ez.
Uvolteni tudnak ettol, de nem tehetem. Akarok segiteni, de nem. Mert nem kernek. Vagy, ha kernek, akkor nem segitseget, hanem ami a mienk. De nem hogy megtartsak. Hanem hogy osszetorjek, majd a fejunkhoz vagjak: Csak ilyen szart adsz? Nem is szeretsz!
Erthetetlen talan, hogy az, amit megertek egy gyerek kapcsan, nem ertek meg par koszos, alulfejlett haziszarnyasert?
A Gyermeked lehet fontosabb nalam. De az o madarai nem....


Utoljára változtatva 05-30-2007 @ 08:28 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: parakalo
(Ideje: 05-30-2007 @ 05:29 am)

Comment: Én nem hiszem, hogy van olyan indok, amivel át léphetnénk másokon. Lehet, hogy megszakad az ember,de keresni kell azt az arany középutat, hogy senkinek se legyen nagyon rossz.


Hozzászóló: Arppi
(Ideje: 05-30-2007 @ 12:09 pm)

Comment: ??? Tetszett az írásod. Teljesen igazad van abban, amit leírtál. Ha tudnád az IGAZAT, akkor úgy meglepődnél, hogy lefordulnál a tengelyedről... Olyat tettünk, amire még soha nem gondoltunk, de meg kellett, hogy tegyük... S ekkor a szívünkből téptünk ki egy jó nagy darabot... De erről Ti sem tudhattok s tudhattatok... Amúgy sajnos nagy játékosok vagyunk, hiszen nekünk, büdös niggereknek-bevándorlóknak az egyetem maga az ÉLET, s még ma is folyik a képzés... De az igazság velünk kapcsolatban nem az, amit leírtál... Bár már kár is lenne elmondanom, hiszen van egy jó kérdés: de nekem ehhez mi közöm?! ... senkinek nem kell a mi sírásunkból-problémánkból. Lehet, hogy az a baj, hogy sok a pályázó ama házra. Hát ez van.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds