[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 115
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 116

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

A lét szelíd trónján
Ideje:: 06-07-2007 @ 09:13 am

A lét szelíd trónján ülök, onnan nézem, hogyan öltözik mosolyodba a fény.

Ehj, már megint olyan egyszerű lett minden, én nem is értem, mibe akartam belehalni! Pedig nem történt más, csak szeretek és szeretve vagyok. Egyszerű ez! -ahogy Marci is mondta.
Kölcsönösség -ebben áll a nagy titok. Ha csak engem szeretnek, az se jó, ha csak én szeretek az se jó, de viszontszeretni -az valami csoda!

Huncut dolog a csoda, mert igazából semmi különös. Csak épp nem fulladozol, nem akarsz meghalni, felfedezed, hogy a pipacsnak négy sziromlevele van, és ha szellő lengedez, ráérősen odatartod neki az arcod, vagy csak ülsz a fűben, és figyeled, miként mászik végig a karodon egy hangya, és mozdulni sem mersz, mert tudod, hogy ez így van jól: része vagy az egésznek.

Egyszerűen képtelenség visszagondolni arra az időre, amikor a nyár izzadságszagú volt és minden kiszáradt a forróságtól, és úgy tűnt, te egészen bioztosan egy másik bolygóról érkeztél, mert itt minden idegen, és érthetetlen, de leginkább te vagy idegen, és érthetetlen, és remény sincs arra, hogy egyszer közöd legyen a Nagy Egészhez, aminek állítólag része vagy.

Tegnap arra gondoltam, most ezt tényleg el kell mondanom mindenkinek, mert ez annyira hihetetlen, és mégis igaz! Itt ülök a lét szelíd trónján, és nem győzök betelni a legelemibb örömökkel! Maga a tény, hogy vagyok, és lélegzem boldoggá tesz, mert csak így láthatom, ahogy magához ölel a mosolyodba öltözött reggel.
Ezt mindenkinek tudni kell! Hiszen ez olyan egyszerű! Semmi különös! Csak megtaláltalak, csak megtaláltál, és miközben lógok rajtad, mégis szabad vagyok... Szabad vagyok, mert mint egy szivacs szívom magamba az örömöt és a szépséget! Én már mindent értek! Függni kell, hogy a világ ne ijesszen! Kölcsönösen, egymástól függni, mint a kötéltáncos, aki átviszi nyakában a párját. Együtt kell lélegezni, egymásra figyelve, nem a sebesség a lényeg, hanem, hogy le ne zuhanjunk! És ha átérünk, akkor szabadok leszünk! Csak együtt lehetünk szabadok, egyedül soha. Az egyedüllét gúzsba köt! Igen, én már értem...

És most már az sem baj, ha ez az én igazságom marad. Hiszen én sem emlékszem a fájdalomra! Hogyan is tudnám elmondani annak, akinek nagyon fáj, hogy hinni sem kell, egyszer csak megkönyörül mindenkin az élet, és engedi, hogy rácsodálkozzon a világra:  "Jaj, milyen egyszerű ez! Nem is értem!"
Hiába a technika! Az életben csak vitorlás hajók vannak, és a szél. Figyelni kell a szelet, és együtt működni vele, másképp nem lehet.



Utoljára változtatva 06-07-2007 @ 09:13 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 06-07-2007 @ 09:19 am)

Comment: Drága Szemi! A boldogság csodaszép szavakat hozott ki belőled. Minden sorod igaz. Ezeket a dolgokat csak az érti, érzi, akinek különleges füle, szeme és nem utolsósorban -hangja- van!!


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 06-07-2007 @ 11:55 am)

Comment: úgy látom, te is érted, érzed - és ennek nagyon örülök!


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 06-07-2007 @ 01:00 pm)

Comment: Szívből örülök az örömödnek, Szemi :)


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 06-07-2007 @ 01:09 pm)

Comment: köszönöm, Neti! örömben osztozni a legjobb a világon! :)


Hozzászóló: blue
(Ideje: 06-07-2007 @ 06:03 pm)

Comment: Örülök, hogy boldog vagy.


Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 06-07-2007 @ 08:39 pm)

Comment: Az érzésnek szívből örülök, Ági, és kívánok mindent, ami szép és jó! A címmel picit gondban vagyok, mert F.S. Fitzgerald hasonló című könyve (Az éj szelíd trónján) teljesen más asszociációkat kelt bennem.


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 06-08-2007 @ 07:47 am)

Comment: Gaby:) köszönöm a velem örülést:) / Laci:) talán az a történet is így kezdődött: az író beleszeretett egy lányba... nem volt se pénze, se neve, így aztán a lány kikosarazta....


Hozzászóló: hori
(Ideje: 06-08-2007 @ 11:18 pm)

Comment: ...meg a lapjárást is figyelni kell. Mint a kártyában. Veled örülök, meg az íróval, meg a ... szóval érted. :)


Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 06-09-2007 @ 08:39 am)

Comment: Ági, Isten ments, hogy okoskodjak, de az a történet nem ilyen, sőt. Nem lennék ilyen kötözködő, ha nem F.S.F. lenne az egyik, ha nem A legkedvesebb íróm, ha nem Tőle próbálnék tanulni. És szóvá sem tenném, ha nem becsülnélek Téged annyira! (Más esetében bennem maradnának a szavak, a gondolatok.)


Hozzászóló: meva
(Ideje: 06-09-2007 @ 04:26 pm)

Comment: Ez egészen pontosan így van! Én is így gondolom, csak nem tudnám ilyen jól leírni. Őrizd meg ezt az érzést! Szeretettel: Éva


Hozzászóló: piroman
(Ideje: 06-14-2007 @ 10:00 am)

Comment: Novégre! :)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.40 Seconds