[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 232
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 233

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Állásinterjú, avagy aki kapja, marja
Ideje:: 06-08-2007 @ 07:42 am

Mostanában sokat beszélnek arról, hogy a magyar munkavállalók nem nagyon akarnak költözködni. Vannak nagyvállalatok, multik, akik nehezen kapnak munkaerőt, míg egyes vidékeken semmilyen lehetőség nincs az elhelyezkedésre. Pár héttel ezelőtt láttam egy egész oldalas hirdetést egy hirdetőújságban, ahol operátorokat kerestek egy messzi városba. Itteni viszonylatban mesés fizetést, különböző juttatásokat, ingyenes buszjáratot, ajándékokat ígértek, így én is jelentkeztem. Egy űrlapot kellett kitölteni, beadtam, és vártam. Nem kaptam választ.

Minap új mobiltelefonom lett. Nem igazán tudom használni, no meg nem is vagyok az a fajta, aki még a WC-re is mobillal jár. Kicsi fiam rezgőre állította, itthon felejtettem, és bementem a városba bizonyítványt szkenneltetni egy másik jelentkezéshez.

Fél egykor itt ültem a számítógépnél, mikor hazajött a férjem, és csodálkozott, hogy itthon ülök, mikor állásinterjún kellene lennem, ami délben kezdődött a belvárosban. Negyed tízkor telefonáltak neki, mert az ő számát adtam meg, de nem értek el. Később próbáltam nekik telefonálni, majd személyesen elmenni a toborzó irodába, de sehol nem találtam senkit. Ez egy olyan állás lett volna, hogy napi kb. másfél órát kellett volna a munkahelyre utazni, meg vissza, és mikor jelentkeztem, még nem tudtam, hogy nyáron nem lesz, aki vigyázzon a gyerekekre, így vissza akartam mondani. Másnap végre találtam egy unatkozó hölgyet, akivel tudtam beszélni, és elmondta, hogy aki nem jelenik meg pontosan a tájékoztatón, azt automatikusan kihúzzák a jelentkezők névsorából.

Érdekesnek találtam az egészet és tanulságosnak. A jelentkezőnek van 2-3 óra hosszája arra, hogy elmenjen az interjúra. Én valahogy úgy képzeltem, hogy legalább előző nap szólnak, hogy az ember szabaddá tudja tenni magát. Mert mi van, ha aznap nem ér rá, mert éppen másik állásinterjúra, orvoshoz, munkaügyi központba vagy éppen dolgozni megy? Még szerencse, hogy közben meggondoltam magam, mert most nagyon csalódott lennék az elszalasztott lehetőség miatt.



Utoljára változtatva 06-08-2007 @ 07:42 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: parakalo
(Ideje: 06-08-2007 @ 09:36 am)

Comment: Szia Bogika! Én azt javasolnám, hogy semmiképpen ne legyél elkeseredve. Amit leírtál az nem egy valós lehetőség volt. Sok hasonlón vagyok már túl magam is. Kitartást és sok szerencsét kívánok neked az álláskereséshez és azt, hoyg megtaláld álmaid állását!


Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 06-08-2007 @ 10:36 am)

Comment: Köszönöm, kedves Tőled, hogy vigasztalsz.


Hozzászóló: blue
(Ideje: 06-08-2007 @ 10:56 am)

Comment: Amikor még az álláskeresők közé tartoztam, nagyon sok dolgot tapasztaltam, és sajnos rosszat, mint jót, de azért azt tudom neked mondani, hogy ne add fel, biztosan sikerül.


Hozzászóló: Csilike
(Ideje: 06-08-2007 @ 03:54 pm)

Comment: En is csak sok sikert es kitartast tudok kivanni. Elkeserito hogy mi megy ma az allasborzeken...


Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 06-20-2007 @ 02:35 pm)

Comment: Ma újabb telefont kaptam tőlük állásinterjú ügyében. Lemondtam. Mégiscsak lelkiismeretes ez a cég, és a munkatársai is.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.40 Seconds