[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 21
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 21


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

én ezt nem értem
Ideje:: 06-09-2007 @ 10:48 am

ha olyan természetes dolog, hogy a szerelem elmúlik és átalakul szeretetté, akkor ehhez mért kell házasság?

mert ugyebár, aki nem házas, az legyen szerelmes, ha valakivel etye-petyézik, de aki házas, az a legjobb barátjával... vagyis a férjével, vagy a feleségével, attól függően, hogy fiúnak, vagy lánynak indult útjára a szülőszobában...

szóval, ha a legjobb barátság erről szól, akkor miért nem szeretkezik minden legjobb barát, akinek erről nincs házasságlevele???

le vele!



Utoljára változtatva 06-09-2007 @ 10:49 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: parakalo
(Ideje: 06-09-2007 @ 11:29 am)

Comment: Keméyn téma! Kemény kérdésekkel! Miért is kell a házasság? Mert normális esetben sok mindentől megvéd. Biztonságot, állandóságot, érzelmi stabilitást, anyagi könnyebséget stb... ad. És persze az ért is, mert tárasadalmilag egy elfogadott, sőt megkövetelt együttélési forma. Szerintem fontos a család, még ha a szerelem el is múlik, és pont ez a szép benne, hiszen átalakul valami fontosabbá, nemesebbé a szeretetté. Ott önmagam lehetek. Szerintem!


Hozzászóló: hori
(Ideje: 06-09-2007 @ 11:45 am)

Comment: A házasság azért kell, hogy család legyen, az meg azért kell, mert jelen pillanatban nincs alkalmasabb a gyermeknevelésre, mint az. Az ember legfőbb szerepe mégis csak az emberi faj fenntartása és nem a személyes vágyak kielégítése. Minden ilyen, csak körítés, ami jobbá teheti az életet. Szerintem ebből indulj ki.


Hozzászóló: soman
(Ideje: 06-09-2007 @ 05:42 pm)

Comment: Ha nekiállnál elmagyarázni egy házasság előtt álló szerelmes párnak, hogy a szerelem teljes bizonyossággal elmúlik, csak idő kérdése - és elhinnék!!!, ami hihetetlen ugyebár, hisz szenvedélyes szerelmük, mint a tenger szilaj hulláma, és fiatalságuk zabolátlan hite még képes hinni bizonyos dolgokban, akkor, nos akkor ott és rögvest nekiállnának üzekedni minden útjukba kerülő emberi teremtménnyel, aki talán a barát kategóriába sorolható, de minden esetre nem valószínű, hogy lennének oly botorak, hogy a házasság igájába hajtsák felvilágosult fejüket, de nekik még ott van a szerelem kizárólagos érzése, amely könyörtelenül elsöpör minden szkeptikus gondolatot...


Hozzászóló: zsuzsuzsu
(Ideje: 06-09-2007 @ 07:23 pm)

Comment: Szerintem a szerelem már a kezdetnél magába foglalja a másik személyének szeretetét, s ennek pecsétje a testi együttlét is, vagyis szeretkezés. Tehát a kettö elválazthatatlan, éppen ez különbözteti meg az embert az állattól. Bár nem a házassági levél tart meg, de ez külsö bizonyság is mindenkinek, hogy szeretem a Másikat. És nem lépek - lép - le az elsö vitánál. Forditottan feltett ez a kérdés. Miért NE házasodnék össze azzal, akit szeretek? Vagy csak mára? Ki lesz gyermekeim apja, anyja? Hogy tanulják meg a Szerelem igazi értelmét, mely elviselni, elengedni is tud?


Hozzászóló: Csilike
(Ideje: 06-09-2007 @ 09:40 pm)

Comment: Egyszer egy nalamnal joval de joval okoasabb ember azt mondta nekem, nem szabad a szerelmet a baratsaggal osszekeverni. Hiaba fogadsz orok huseget, legjobb baratra az embernek szuksege van, es ezt a hazastars nem foglalhatja magaba... Igen, talan ez lenne a magyarazat, tiszteletben tartani a masik felet a szeretetben megvenuleskor is, es tiszteletben tartani a kivulallo szemelyek fontossagat is. Pl. Tegyuk fel mi van ha 35 ev utan a ferjem kivulrol fujja a valaszaim, sot meg se kerdez dolgokrol, mert ugy is tudja mit fogok ra valaszolni...Szeretjuk egymast melysegesen, meg minden, de van hogy az ember megosztana a gondolatait masokkal is. Es itt jon a kepbe a legjobb barat... De lehet hogy csak okoskodom es annak a tolem joval okosabb embernek sem volt egy szemernyi igaza sem.


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 06-09-2007 @ 09:58 pm)

Comment: De legalább gondolkoztál rajta. Érteni meg... enm is mindig kell mindent, tudhaddddd!:)


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 06-09-2007 @ 10:07 pm)

Comment: Barátság, szeretet és szerelem- ez lenne csak csudijó együtt! Ám ez hosszabb távon szinte lehetetlen, vagy csakis a kiválasztottaké.


Hozzászóló: mickey48
(Ideje: 06-10-2007 @ 10:48 am)

Comment: Leginkább Csilikével értek egyet ebben a kérdésben - szerintem egy jó házasságban szépen, szeretetben felnőnek a gyerekek, de azért a házasság ebben az egy életünkben nem ad meg nekünk mindent , és főleg nem örökké! Szerintem is mindenképpen szükség van egy barátra( a nagyon bátrak nyugodtan hívhatják szeretőnek is!) Csak az a nagyon fontos, hogy a két dolog ne keveredjen össze életünkben - és azt sem szabad elfelejtenünk, hogy a Barátnak is szüksége van ugyanerre, mivelhogy Ő is csak emberből van , és az Ő életét is ki kell, hogy egészítse , hogy Mi is ottvagyunk neki - és a kőr már be is zárult...Talán...kitudja...mire megtudjuk...porral, és hamuval nem lehet vitázni...


Hozzászóló: piroman
(Ideje: 06-14-2007 @ 09:57 am)

Comment: A szerelem elmúlik. Ez tény. Mint ahogy az is biztos, hogy meghalunk. Talán a tények ellen kell a papír. (Mégis-mégis valahogy mindig abban bízunk, hogy mi kivételek vagyunk...)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds