[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 254
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 254


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


ninja.gif
Segítség! Betörő!
Ideje:: 06-13-2007 @ 07:35 pm

Mostanában már semmin sem csodálkozom...

Azon sem, hogy pontosan EGY órával hamarabb ébredek fel, mint kellene. Csak úgy. Vagyis nem csak úgy...:))) Ma is így történt, s épp valami gyönyörüt álmodtam, mikor is megszólalt Ö! Az Ébresztóra, ellentmondást nem türö hangon... Legjobb engedelmeskedni, mert szeretem a reggeli magányt, no meg, hogy az asztalon gözölögjön kávé, kakaó és még ki tudja mi... Ébresztö!

No persze, ismét késésben voltunk. A Nagy kényelmesen ballagott ki, de nem szóltam semmit. Nem szeretek veszekedni, inkább a sebbességre koncentráltam..hogy valamit behozzak. Hirtelen nagy sikoly töltötte be a kocsit: Ö volt, ismét. Mivel cipöjét saját maga véletlenül befestékezte... Ismét nem szóltam egy szót sem, de még neki állt följebb, hogy SENKI sem vígasztalja... Itt, nos nem irom le, de Anyai érzéseim magasra emelkedtek. Apa kellene és egy nagy pofon - végül is az utóbbit pótoltam... Se puszi, se pá, pocsék elválás. Hazáig sirtam, s épp sikerült megnyugodnom, mikor is magamhoz vettem a ház kulcsát. Mintha egy kicsit könnyebb lenne. Mici Mackó magányosan fityegett, csak a KULCS hiányzott róla! Nosza neki, átvizsgáltam a kocsit, a kertet, a kertet és a kocsit - semmi. Szerencsére nyitva maradt hálószobám ablaka, s egy létrát támasztottam neki. Tüsarkú cipöben másztam föl / ugyan, minek is a tüsarkú cipö kora reggel, de egy Nö legyen mindig szép:)))/ , szóval másztam és azon gondolkodtam, hogy mi lenne, ha leesnék... Milyen szomorúak lennének szegénykék. Én nem kevésbé. De nem, megkönyörült rajtam a sors! Hopp! - már benn is voltam. Se baleset, se semmi ....

Még jó, hogy nem láttak a szomszédok.
Esetleg azt gondolták volna, hogy betörö vagyok és hivták volna a rendörséget.

Elszállt a rosszkedvem...



Utoljára változtatva 06-13-2007 @ 08:52 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Móka
(Ideje: 06-13-2007 @ 07:51 pm)

Comment: Oh...kicsit vicces, de valahogy...igen, egy jól irányzott anyai pofon az mindig jól jöhet és persze minden jó, ha a vége jó...Ölellek.nAgyon.


Hozzászóló: zsuzsuzsu
(Ideje: 06-13-2007 @ 08:35 pm)

Comment: Igen... Minden jó, ha vége jó, de egyébként kibuktatnak ezek a reggeli készülödések... Már csak ritkán élek ezzel a természet adta lehetöséggel, mert lehet, hogy állóhelyzetben vesztenék :(((. A helyzetkomikum, ami visszaadta jókedvemet! Ölellek! Zsuzsi:)))


Hozzászóló: parakalo
(Ideje: 06-13-2007 @ 09:02 pm)

Comment: Bevállalós vagy. Én nem biztos, hogy megkockáztattam volna a létrázást tűsarkúban.


Hozzászóló: Csilike
(Ideje: 06-13-2007 @ 10:27 pm)

Comment: Jo kis reggel:) Nem lehet szuper dolog reggel gyerekestul elkesni:) Atereztem a helyzet komikumat:)))


Hozzászóló: veva
(Ideje: 06-14-2007 @ 12:20 am)

Comment: És a kulcs? Tűsarkúcipős betörő! ;)))


Hozzászóló: zsuzsuzsu
(Ideje: 06-14-2007 @ 08:13 am)

Comment: Igen, ahogy iród bevállalós vagyok.... sokszor nincs is más választásom, talán azért is. Cipöben biztonságosabban érzem magam, mint mezitláb egy létrán :))) Zsuzsi


Hozzászóló: zsuzsuzsu
(Ideje: 06-14-2007 @ 08:15 am)

Comment: Jó kis reggel volt, Csilike, igaz is.. Ma, tanulva az eseten Nagyon igyekeztünk. És sikerült! Örülök, hogy érezted a helyzetkomikumot, mert néha az ment meg! Zsuzsi:)))


Hozzászóló: zsuzsuzsu
(Ideje: 06-14-2007 @ 08:17 am)

Comment: A KULCSOT ma reggel találta meg fiam, ott hevert tegnap óta, kedves Éva! Lehet, hogy egy szemüveg is elkellene ennek a tüsarkús betörönek????? Zsuzsi:)))


Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 06-14-2007 @ 09:01 am)

Comment: Azt hittem, csak a mi családunkban vannak problémák a reggeli készülődéssel. Tévedtem.


Hozzászóló: hori
(Ideje: 06-14-2007 @ 11:44 am)

Comment: A reggel mindig problémás nálunk is... de szerencsére nem történt baj, ennek örülök. :)


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 06-14-2007 @ 09:40 pm)

Comment: Zsizsum! Ez jó volt! Elképzeltelek! Az a baj, hogy közben nem énekeltél!


Hozzászóló: blue
(Ideje: 06-14-2007 @ 10:18 pm)

Comment: Zsuzsi, a helyzet kissé komikusra sikeredett, de örülök neki, hogy mégsem lettél betörő. puszi: gaby


Hozzászóló: zsuzsuzsu
(Ideje: 06-15-2007 @ 08:25 am)

Comment: Szia Bogika! Én meg azt hittem, hogy csak nálunk.... Zsuzsi:)))


Hozzászóló: zsuzsuzsu
(Ideje: 06-15-2007 @ 08:28 am)

Comment: Szia Géza! Ahogy olvasom a hozzászólásokat, ezek a reggelek... Nincs szerencsére semmi baj, kulcs is van, de azért biztonságból megnézem a kucstartót mielött távoznának a fiatalemberek... Zsuzsi:)))


Hozzászóló: zsuzsuzsu
(Ideje: 06-15-2007 @ 08:30 am)

Comment: Erikám! Lehet, hogy énekeltem? Látod, erre már nem is emlékszem! Zsuzsi:)))


Hozzászóló: zsuzsuzsu
(Ideje: 06-15-2007 @ 08:32 am)

Comment: Gabykám, valóban komikus volt a helyzet, igy utólag.... Remélem én is, hogy nem leszek betörö :((((, max. akrobata, mert azért létra nélkül is be lehetett volna ugrani...Majd edzek!!! Puszillak! Zsuzsi:)))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.29 Seconds