[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 149
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 149


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Első vizit az ügyeleten
Ideje:: 06-17-2007 @ 10:05 pm

Sziasztok. Hat velunk is megtortent. Mint gondolom minden szulovel nehanyszor gyermeke elete soran. Szoval. Ugy kezdodott, hogy a konyhaban szoszoltunk mindannyian, babuka az etkezoasztalhoz csatolhato etetoszekeben lobazta a labat, mart turelmetlenul varva az esti fozelekadagjat. Terultem fordultam, kivittem az erkelyre ket ures muanyagpalackot, szusszantottam egy nagyot, mikor is hallom, hogy az anyosom magabol kikelve ordit panikkal fuszerezett elcsuklo hangon, hogy:- Csilla Csilla, gyere mar, Csilla, gyorsan gyere!!!!!!!! Rohanok befele mint allat (kb 4 lepes az erkelytol a konyhaig erni), kb. 2 mp alatt be is erek. Ezalatt a 2 mp alatt vegigfutott az agyamon, hogy: 1. a gyerek kiesett a szekbol, a foldon fekszik elterulve, es nem mozdul. 2. maga fele huzva az asztalteritot magahoz vett egy kest es azzal elvagta magat. 3. felrenyelte a kekszdarabkakat, es mar lilul es nem lelegzik. 4. valamifele epilepszias rohamban gorcsolve habzo szajjal vergodik a szekeben. Ekkor beertem, es latom, hogy a ferjem es a huga az asztal alatt tesznek vesznek, az anyosom tovabbra is uvolt:"- a gyerek keze, a keze a keze, es nem vesz levegot!!!!" En pedig latom, hogy manocska elvorosodo fejjel uvolt egyenlore hangtalanul, majd rogton utana nagylevegot vesz es nekiall hangorkant teremteni a picinyke pofijaval. MIndez maximum egy percig tartott, a gyermekem keze beszorult a csatba ami a szetnyithato etkezoasztal ok nelkuli szetnyitasat akadalyozza normal esetben, es ami eppen magahoz ragadta a gyermekem jobb kezenek gyurus ujjat. Mire kiszabadult az ujjacska, mar a hangorkan is fokozhatalan volt, es sapadoztam az ijedsegtol, amit az anyosom panikkal atitatott uvoltesenek tudtam be( hozzateszem a gyerek sirasanak a negyedet is ennek tudtam be, illetve az ezzel okozott ijedsegnek), kikaptam a gyereket a szekbol, magamhoz szoritottam es felve rakukkantottam a beteg piciny testreszre. Hat ijeszto volt. A csat teljesen belevagott a husiba(nem verzett csak valoszinuleg tobb ideig volt benne a kelletenel a kalodaban) piros volt, es dagadt... A gyerek uvolt, az apja engem nyugtat mert remegek mint egy epilepszias, az anyosom fujtat es ismetelgeti:-Szegeny gyerek, uuuu mekkora ijedelem, uuuu csillagom, uuu szegeny gyerek, uuu mekkora ijedseg...!", a hug meg csendesen es vadlon meregeti az anyjat, hogy lehetett megint ilyen onkontroll nelkuli, hogy nekialt uvolteni. Eltelt kb fel ora, mikor babuci meg mindig keservesen sirdogalt, az ujja egyre dagadtabb volt, es eltartotta magatol az egesz kezet, tehat szemmel lathatoan fajt neki. Nosza rajta, kozoltem a ferjemmel, megyunk az ugyeltre, mert ez bizony eltort, vagy ha nem azt is hallani akarom valakitol aki jobban ert hozza mint en. A gyerkoc a kocsiban elaludt, az ugyeleten kb 5 percet vartunk, varakozas kozben mar lattam hogy mozog fajdalom nelkul a gyerkoc ujja, tehat nem tort el. MOndom a ferjemnek, ha kerdezik mivel foglalkozom, meg ne merd mondani hogy apolono vagyok!!!! Bemegyunk, a doktorno vet egy pillantast a bibire, megmozgatja, tapogatja a gyerekem pedig a doktornoci mesefiguras tollaval van elfoglalva, szemmel lathatoan eszre sem veszi hogy a bibis ujjat birizgaljak. En majd el sullyedtem szegyenembe, hogy hogy nm jutott eszembe nehany olyan dolog amivel elkerulhettem volna a kenyelmetlen szitut, miszerint a gyerekorvosi ugyeleten erosen fullado asztmas gyerekek, torott labu kislanyok kozott varakozzunk ezzel a sulyossagu serulessel... PL. A tores nem okoz azonnal fajdalmat. A tores sztem ha dagad, dagad vele a kezfej is, es nem csak a ket elso ujjperc. A tores funkciokiesessel jar, azaz a torott testresz nem mozog, mozgatasa fajdalommal, egyes esetekben hagjelenseggel jar, mikor a csontszelek elmozdulnak egymason. Es meg rengeteg hasonlo okossag, ami nem jutott akkor eszembe,de jutott eszembe utana fel oraval. Leirtak az ugyeleten, hogy terapia teendo nics, es jo ejszakat kivantak. A gunyos mosolyt az arcukra mar lehet hogy csak en kepzeltem. Hazaertunk, babu evett ivott, aztan joizuen elaludt... En meg egtem mint a rongy, hogy berangattam a ferjem az ugyeletre, pedig tudhattam volna, hogy ez semmiseg... Es most jon a feketeleves. Masnap azaz tegnap egyedul voltam manoval a hazban. Anyosom elvitte a muanyagflakonokat a kukahoz, a ferjem elment bicajgani, en meg etetest rendeztem egyetlen lanyomnak. Illetve rendeztem volna, ha onagysaga ohajtott volna enni. De nem ohajtott. Igy neha mikor nagyobbra nyitotta a szajat belecsmpesztem egy egy kiskanalnyi fozeleket. A sokadik potyafalat utan megsertodhetett, mert miutan epp belelapatoltam a szajaba egy ujjabb kiskanalnyi papit, nekiallt sirni. Illetve hangorkannak keszulhetett, csakhogy nem es nem akart erkezni a hagjelenseg. A yerek feje elobb pisor, majd voros, majd lila, szurke, na ezen a ponton kaptam ki a szekbol, azt gondoltam talan leszaladt egy kis kajcsi, es most nem kap levegot. A tenyeremre fektettem, utogttem a hatat, fejjel lefele forditottam, meg aztan a fene tudja mit tettem meg vele, a vege az volt, hogy bekaptam az orrat es befujtam annyi levegot, hogy az ellenallas megszunt, vett egy mely levegot es nekiallt uvolteni. Akkor mar igazan de igazan vacak szine volt. De el is mult hamar, es egy pillanat mulva abbahagyta a sirast es artatlan nagy szemekkel nezett ram. En letettem es nekialltam bogni. Hat nekem senki nem mondta a noverkepzoben, hogy nehany ev intenziv osztalyos gyakorlat utan sem leszek kepes hideg fejjel gondolkodni mikor majd a sajat gyermekemrol lesz szo. Remeges ezerrel, az anyosom megerkezik, en pedig kozlom vele. Na wazzeg, MOST igazan orulhetunk hogy nem voltal itthon. (Mi lett volna ha meg ot is fel kell pofoznom, mert nekiall sikoltozni, hogy meghal a gyerek, meghal mert nem lelegzik..) Latom am, hogy eme blogom nem sikerult a tervek szerint humorosra, onironiasra, de keremszepen, ezt meg 2 nap alatt sem lehet kiheverni.


Utoljára változtatva 06-17-2007 @ 10:15 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: blue
(Ideje: 06-17-2007 @ 11:09 pm)

Comment: Örülök, hogy jól vagytok...tudom ez egy kicsit nehéz, de sajnos még előfordulhat...ölellek: gaby


Hozzászóló: Csilike
(Ideje: 06-17-2007 @ 11:41 pm)

Comment: Nehez...de tul kell elni. Igaz Don Gaby?:) Nagyon orulok hogy itt jartal, koszonom a figyelmed.


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 06-18-2007 @ 09:06 pm)

Comment: Nos. egy ilyen történetről egy anya nem igazán tud humorosat írni. Bár, talán más sem. Lényeg a lényeg, hogy ebcsont beforr, meg ilyesmi!:)) Vigyázzatok magatokra mostmár!::)) Elég ennyi az ügyeletről szerintem mindenkinek!:)))


Hozzászóló: Csilike
(Ideje: 06-18-2007 @ 10:36 pm)

Comment: KOszonom Kapitany a biztatast, de nem remenykedem hogy ennyivel megusszuk a lanyom gyerekkorat. Egy elevenseg, olyan mint a tuz, ugyhogy kinez meg nekunk egy ket izgalom. De allok elebe:) Halasan koszonom a figyelmed, jolesett!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds