[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 199
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 200

Jelen:


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Entertained.gif
ajándékok
Ideje:: 06-13-2004 @ 12:57 am

ez ma volt. vagyis tegnap már.

 

gondoltam, elugrom a sportszigetre, mert 2 helyre is elígérkeztem.. egy baráti társasággal iszogatni és egy kollegínával Hiperkarma koncertre :))) ezt a zenei topikban már fejtegettem..

hát be is jött. majdnem ugyanaz... mégis teljesen más :D

6 körül kezdődött a buli.. Népstadion.. ohpardon: Stadionok állomásnál. találkoztam Eszterre Bécivel meg Márkuszal.. nyomás a sportiszigetre.. leültünk, szembe a színpad.. mingyá' jön a Tankcspada.. addig is beszélgetés, iszogatás.. oldódás.. hangulat .. nagy tömeg érdekes arcok - szituációk. ezekbe most nem folynék bele, mert 3:40-kor kelnem kell :))

so.. a TCS zúzott, mi hallgattuk, aztán még befutottak páran.. őket hagytuk hátra, hogy vigyázanak a helyre, amíg kiürítjük szervezetünkből a feles salakanyagokat.

el is indultam.. mivel a toi-toi-ok előtt 100m-es sorok álltak kiléptem a rendezvényről és megtiszteltem a sportcsarnok oldalát :) he-he.. visszafelé belefutottam 3 tini lányba, akik közül az egyik utánam szólt, hogy 'bulizni kell ezerrel!!!' vagy valami ilyesmit.. le is álltam velük beszélgetni, ezt most nem részletezném... de mindenképpen édes volt a szitu ;) mhmm.. zsenge falatok.. aztán persze továbbálltam.. merugye a töbiek vártak..

a Slipknotot nem vártam be, mert a Hiperkarma és meselány :) már vártak.. azaz csak a Hiperkarma várt, mert meselány valahol máshol járt. nem idegeskedtem, sms-ben közöltem a koordinátáimat. később rám is talált.. befogta a szememet hátulról :)) aztán élveztük a koncertet, meg egymás társaságát. 3 számon keresztül ült a nyakamban... a végén már kezdtem beájulni, mert azzal játszott, hogy a combjával elszorítja a nyaki artériámat.. :)) íg letettem.. aztán táncikáltunk, mászkáltunk, és finom kis lépésekkel kerültünk egymáshoz közel.. testi-lelkileg. de túlzásba nem vittük, mert mégis, nem kell rohanni. nagyon durva volt, hogy nem igazán tudtam eldönteni, hogy most akkor igen vagy nem... ezt olyan nehéz leírni, de nem tudom eldönteni, hogy jó-e nekem (mer' persze, hogy élvezetes lenne, meg minden), ha összejövök vele, vagy csak szeszély. tutira hülye vagyok... de nem tudok mit tenni.. ha egy lánnyal kettesben ilyen helyzetbe kerülök (és facér vagyok), akkor nem tudok nem flörtölni. mert érzem, hogy az jó neki... és ezzel lehet, hogy beszédítem, de nem lehetek hűvös... mert nem azt érdemli. és akkor hiába jut eszembe, hogy : 'nem-nem! elérhetetlen hosszútávon, ne játssz vele..!' - nem tehetek ellene semmit, hiszen ......................... és ide a pontok helyére kiférne egy egész tanulmány a nők varázsáról ;)

szóval ment a szédülés.. aztán otthagytam két cuppantással, mert holnap - ma úgyis találkozunk, hiszen egy helyen dolgozunk... húúúú.. ez még kemény lesz. főleg a további események tükrében ;)

és indultam haza.. és felszálltam a buszra.. és akkor ott volt az a lány! ránéztem - rámnézett.. mosoly.... tisztára forgatókönyv szerint. persze aszerint a forgatókönyv szerint, amelyben az ilyesfajta testbeszédek és metakommunikációk már annyiszor öszezavartak - eltérítettek. és mindig én jöttem ki hülye érzéssel az egészből, mert nem volt a mosolyok mögött tett. de akkor sem tehettem mást.. csak álltam és törtem a fejem... lehunytam szemem és lepergettem az eseményeket.. a jövőm lehetséges párhuzamos dimenzióit, ha leszólítom a lányt.. nem tudtam dönteni.. csak álltam és akkor a bal vállamról a kisördög azt súgta: 'hülye vagy.. ez egy gyönyörűség.. még szép, hogy leszólítod!' .. egyszercsak mozgolódni kezdett.. és úgy ment a busz leszállásjelzőjéhez, hogy közben hozzámsimult.. és mosolygott. ez már sok volt.. egyre világosabb lett, hogy énakkormost leszállok.

így is tettem.. melléléptem és megszólítottam :) még soha nem volt ilyen kalandja... csupán fél órát beszéltünk, de sok mindent megtudtam... a neve Miléna :) bár nem olaszok a szülei.. és világszép.. és legszívesebben progresszív metált játszana klasszikus billentyűs hangszerelésben :) és dalokat ír.. ésésés... sokminden kiderült. a telefonszámunk elcserélődött és úgy értem haza, hogy ilyen nincs is :D

de mostmár talán aludnom kéne.. csak nem tudtam magamban tartani. a tegnap este is megérne egy misét... ott is voltak szappanoperás részek.. és holnap is lesznek, mert a szálak összefutnak.

annyira csapodárnak érzem magam.. és annyira tudom, hogy kit kell kiábrándítanom ahhoz, hogy boldog legyek. és mégis bennem van a bizonytalanság.. úgy érzem túl nagy ez a kanál és villára kéne cserélni. más részről meg csodálatos és izgalmas és úgy érzem még-még-még-még... minden csepp kell nekem. nem is fogok tudni aludni.. pfff.

ja, a slusszpoén, hogy tegnap volt a szülinapom :lol: 



Utoljára változtatva 06-13-2004 @ 06:57 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: veva
(Ideje: 06-13-2004 @ 11:36 am)

Comment: Akkor ez egy szülinapi ajándék volt! Élj még sokáig és boldogan!!!!!!!!!!!!!!!:))))


Hozzászóló: ukume
(Ideje: 06-14-2004 @ 12:00 am)

Comment: Hát ez tök jóóóó!!! Szóval ilyenek a pasik, mikor vívódnak:)) Szerintem jó, hogy csapodár vagy... a villával még ráérsz. És szülinapod alkalmából meg azt kívánom: légy boldog és légy résen:))


Hozzászóló: DaySleeper
(Ideje: 06-14-2004 @ 06:36 am)

Comment: köszi nektek! :)) és résen leszek :D he-he.. résen... najó.. :)))) már nem vívódom, ma randizom ;)


Hozzászóló: Bri
(Ideje: 06-15-2004 @ 05:14 pm)

Comment: És milyen kicsi a világ! Egy évvel ezelőtt (na jó kell még hozzá egy hét) én is éppen így jártam. A szülinapomon. A történet végét nem mondom el, csak drukkolok neked.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.41 Seconds