[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 337
Tag: 2
Rejtve: 0
Összesen: 339

Jelen:
Tagi infók winner Küldhetsz neki privát üzenetet winner winner
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

A törökszentmiklósi sofőr
Ideje:: 07-14-2007 @ 09:21 pm

Csak pár sort írok ide gyorsan, mert dagyon megfáztam és nehezen ülök a gép előtt.

Az utóbbi pár napot a kedvesem családjával töltöttem a telken. Jó volt pihenni, kikapcsolódni, elmenekülni egy kicsit a szürke hétköznapokból. Ma pedig egy fantasztikus dolog történt velem. Pesten még úgy terveztem, hogy pénteken hazajövök, ám a dolgok nem úgy alakultak (amit nem is bántam túlzottan, hiszen jól éreztem magam), így aztán szombat estére tolódott a hazautazásom. Igen ám, de elnéztük a busz menetrendet és mikor kiértem a buszmegállóba derűlt csak ki, hogy az általunk kiválasztott busz aznap nem jár. Tehát ottragadtam Fegyverneken. Ez bosszantott, hiszen már egy jó pár napja nem láttam a kedvesem és amúgy is dédelgetésre vágytam a fájó torkom mag a hőemelkedésem miatt. Ám ekkor befordult egy busz a megállóba. Intettem neki és megkérdeztem, hogy nem a vasúthoz megy -e véletlenül. A sofőr közölte, hogy Törökszentmiklósra megy és már amúgy is lejárt a műszakja. A következő pillanatban pedig azt hittem, hogy elájulok a fickó ugyanis felajánlotta, hogy elvisz a miklósi vasútállomásra, hogy elérjem a pesti vonatot. Ami pedig még hihetetlenebb volt az az, hogy mindezért egy huncut vasat sem kért. Útközben megtudtam, hogy közösen lottózik a kollegáival és, hogy soha sincs találatuk. Hát én most innen Pestről, kicsiny szobám nyugalmából kívánom a jóttevő Miklósi buszsofőrnek, hogy legyen egyszer egy szép nagy találatuk a lottón és akár soha többé ne kelljen pénzért, muszájból utasokat szállítania....



Utoljára változtatva 07-14-2007 @ 09:24 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Csilike
(Ideje: 07-14-2007 @ 09:44 pm)

Comment: Jo tudni, hogy teged is elovesz a szerencse es az emberseg. Orulok az oromodnek:D Udv: Csilla


Hozzászóló: sabbathsong
(Ideje: 07-14-2007 @ 10:00 pm)

Comment: Örülök, hogy találkozol ilyen jó emberekkel! Gyógyulj meg minél előbb! Pusszancs Kati


Hozzászóló: parakalo
(Ideje: 07-15-2007 @ 06:13 pm)

Comment: Köszönöm Csilla, hogy benéztél hozzám. Néha mindannyiunknak szüksége van egy kis csodára, szerencsére, ahhoz, hogy lendületet kapjunk és ne veszítsük el végleg az emberekbe vetett hitünket.


Hozzászóló: parakalo
(Ideje: 07-15-2007 @ 06:13 pm)

Comment: Egy virtuális puszit küldök én is neked Kata! Így nem fertőz....


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 07-15-2007 @ 09:02 pm)

Comment: Örülök, hogy ide került ez az írásod. Mert ha nem is nagy számban, de vannak ilyen emberek. Én is találkoztam már közülük egy-kettővel. (Egyszer túl vitt valaki azon a helyen, ahová ment vagy 20 kilométerrel egy olyan városba, ahonnan már könnyen haza tudtam jönni...) Szóval... megnyugtató, hogy nem haltak ki, és hogy azok sem, kik szóvá teszik!:)


Hozzászóló: blue
(Ideje: 07-15-2007 @ 09:38 pm)

Comment: Nórika, ritka az ilyen eset,mint a fehér holló. pusza: gaby


Hozzászóló: LEKA
(Ideje: 07-15-2007 @ 11:07 pm)

Comment: Jó, hogy vannak ilyen önzetlen segítők. Hátha az életben neki is segít majd valaki. Akár a lottón is nyerhet.


Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 07-16-2007 @ 06:25 am)

Comment: Nóri, szerintem megérdemelted a szerencsét. :))


Hozzászóló: parakalo
(Ideje: 07-16-2007 @ 09:46 pm)

Comment: Köszönöm megtisztelő figyelmed és örülök, hogy neked is volt az enyémhez hasonló jó tapasztalatod Kapitány!


Hozzászóló: parakalo
(Ideje: 07-16-2007 @ 09:48 pm)

Comment: Akkor én most találtam egy fehér hollót? Örülök, hogy benéztél hozzám Gaby!


Hozzászóló: parakalo
(Ideje: 07-16-2007 @ 09:50 pm)

Comment: Köszönöm, hogy benéztél hozzám kedves Éva és nagyon remélem, hogy jótevőm jótett helyébe jót kap. Nem biztos, hogy holnap, nem biztos, hogy tőlem és az sem, hogy a lottó lesz az, de remélem viszonozzák neki a jótettét...


Hozzászóló: parakalo
(Ideje: 07-16-2007 @ 09:51 pm)

Comment: Köszi Laci! Ezért a hozzászólásodért hatalmas puszit küldök. (Virtuálisan nem fertőzök!)


Hozzászóló: dreamdance
(Ideje: 07-17-2007 @ 02:04 am)

Comment: Gyógyulj meg mihamarabb! A sofőrbácsikat pedig mától hivatalosan is elkönyvelem jó embereknek:) Nekem is van néhány hasonló élményem:)


Hozzászóló: parakalo
(Ideje: 07-17-2007 @ 02:44 pm)

Comment: Szívesen olvasnám ezeket az élményeidet. Nekem ugyanis ez volt az első ilyen esetem. Többnyire rossz a tapasztalatom. Köszi, hogy benéztél!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.39 Seconds