[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 179
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 179


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Confused.gif
Ha valaki...
Ideje:: 08-03-2007 @ 02:42 pm

hapog  mint szkallas  a meg mindig orjito melegtol...  nem lehet azon csodalkozni, hogy megunasig  tart meg az utalatos bosz meleghullam s hiaba  aztatja hideg vizbe a labat..  csak liheges fakad ajkairol..  

Hat  milyen erdekes  ez, hogy a hideg viz nem segit.. soot  megha a az ajakidon  szenved a szo... megjobban kimerit  az a neheny balga szo is,  ha valakinek mar nincs  melege, akkor sem .. mint hallottam  egyesektol  .. neveket nem emlitunk.. ugyebar  ..?  igy pl. SZEGEDEN MAR ESIK AZ ESO..  ha  igaz.. mert  minden hir valosagos csoda.. ami onnan Szegedrol eljut ide hozzam az ocean tulso partjara..  s esik itt vagy  megol a hoguta...   "Eerettte  mikndent... "   akar 3 t betuvel is vetek... mert  szep szava ELBUVOLO  csodaszamba megy  de  csupan  ezt a "hidegvizeset..'   kuldom most el ide a blogba - sajnalom, hogyha aznatok...  nem en vagyok az oka!.. hanem az idojaras ilyen..  de ennek ellenere  mindnkit olelek  de kulonosen a lanyokat! 



Utoljára változtatva 08-03-2007 @ 02:42 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: wanderer75
(Ideje: 08-03-2007 @ 02:54 pm)

Comment: Örülök, hogy valaki megölel:))) Még egy kis kitartást a meleghez, tudod, télen hidegebb lesz, ha minden igaz:))


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 08-03-2007 @ 03:14 pm)

Comment: Kedves wanderer75... szvaid mint oleles! oly kelemes simogat... NEM HIDEG ZUHANY! ... szeretnek - csupan barati szot valtanio ,, priviben, ha lehet.. ha kesz vagy erre.. kerlek irj nekem egy par sot.. priviben.. ------------- jolesett olvasni kedves hsz-edet


Hozzászóló: boblogan
(Ideje: 08-03-2007 @ 05:02 pm)

Comment: Kedves szkallas! Ha Szeged hiányzik, itt mindig a legfrissebb élő képeket láthatod róla: http://www.webradio.hu/index.php?option=com_webcam&Itemid=55 Ha a városon kívül másvalami vagy másvalaki is, azon sajnos én nem tudok segíteni. :)


Hozzászóló: prayer
(Ideje: 08-03-2007 @ 07:42 pm)

Comment: Hiába a hidegzuhany, nem tudsz lelombozni erről a nyárról... Na, meg a csinos lányokról, akikről beszélsz! Szóval, Te küldted Pécsre nyakamba ezt a frissítést?!.. Nem baj. Neked szirének hárfázzanak át a tengeren, Szegedről!


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 08-03-2007 @ 08:05 pm)

Comment: Mi még a Virág teraszán is megáztunk...:)) Emlékszel..


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 08-03-2007 @ 09:35 pm)

Comment: Kedves jo bob "log in.. " leszek. az altalad ajanlott kepekere kattintok mezutan .. remelem latahatok ott mindent ami Szegedrol nezve oly szep.. koszonom sziveskedesedet..


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 08-03-2007 @ 09:51 pm)

Comment: jajj Zolikam! hiszen Te mindenkinel jobban megerted! akink lelkebe telepedett az 'OROK NYAR.. ' egy - vagy tobb - hidegzuhany sem csillapitja a langot... csabulok ugyan szirenek hangjara.. de tudom mire valo a halfarok,, jo Szegedi hallevest foznek belole! masra az nem valo...de mivel szeretem hasamat csabulok szirenek hangjara...


Hozzászóló: Emericus
(Ideje: 08-03-2007 @ 10:05 pm)

Comment: Hát én még nem éltem meg árnyék 42 fokot, az biztos, és bő egy hete még annyit mértünk. Még a legmagasabb lázam is "csak" 40 fok volt egyszer. Most már csak szedíd harmincegynéhány fok van mifelénk, talán valami eső is csöpög, de a fű kisült, a föld porlik, a szőlő meg a rózsáim a folyamatos locsolás mellett is elszáradtak. Mélyen együttérzek, kedves Barátom, kívánok mindnyájunknak derűs, de hűvösebb nappalokat meg áztató éji esőt. Addig meg, aki tud, meneküljön a tengerhez.


Hozzászóló: veva
(Ideje: 08-03-2007 @ 10:10 pm)

Comment: Szerencsére itt már megenyhült a meleg. Hol esik az eső, hol süt a nap, vagy fúj a szél. Van, hogy felváltva, de az is előfordul, hogy egyszerre. Talán túl sokat ártunk az életet adó Földünknek! Remélem ott is jön enyhébb idő is. Ölellek, így messziről!


Hozzászóló: parakalo
(Ideje: 08-03-2007 @ 10:19 pm)

Comment: Most éppen kellemes az idő... igaz este 10-kor nem is várok mást egy meleg nyári éjszakán.


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 08-04-2007 @ 12:20 am)

Comment: oh Agnesem.. ! hogyne emlekeznek az esore. mint kis apro bekak ugraltak szerteszet .. de mi nem azt neztuk a Virag Cukraszda tereassan . csak bamultunk egymas szemebe, mint ket eszeveszett szerelmes beka..


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 08-04-2007 @ 12:34 am)

Comment: Jo Emericus.. itt most is 35 fok van .. de szavad husito meg 35 fok se degradalja koltoi hevedet.. sajnalom rozsaidat.. de biztos vagyok benne, zold, udito fu, bimbozo csodas rozsa no koltoseged talantumabol.. ebben bizva koszonom udito valaszod..


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 08-04-2007 @ 12:42 am)

Comment: Veva Kedves... ertem mire gondolsz.. koszonetre melto optimizmusod mert remelem aggodasod - nem csak Foldanyank miatt - mint jo ANYA.. HA aggodsz... kivanom enyhuljon fajdalmad


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 08-04-2007 @ 12:48 am)

Comment: Kedves Para.. hallatlanul renedes Toled.. meg a keso esti idojarasjelntest i olvashatom .. ne is varj tovabb.. menj szepen aludni..


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds