[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 165
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 166

Jelen:


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Bábel
Ideje:: 08-06-2007 @ 06:29 am

 

 

Kórház közelében lakunk. Egyikünk sem beteges típus, így „előnyeit” nem, hátrányait annál inkább érzékeljük. Szinte negyedóránként vijjog fel a mentők fülsértő hangja, jelezve, valaki ismét szerencsétlenül járt. Gyermekszületés közeledtét is jelenthetné némelykor, de nem ennyiszer.

 

Gyakorta elgondolkoztat a tény, túl sok a baleset, a rosszullét, az öngyilkosság…

 

Mint mindennek, ennek is okait kutatom.

 Elvileg nem kellene ennyi személyes tragédiának előfordulnia, hiszen minden eszközzel rendelkezünk, amire szükségünk lehet a boldoguláshoz.

 Agyunk egy olyan professzionális szerkezet, melynek segítségével problémáink, feladataink könnyű szerrel megoldhatóak volnának. Egy valami azonban hiányzik: a használati utasítás összerendezett működtetésére.

 „Kisördögöm” rosszmájúan megjegyezte: „valaki azt is felgyújtotta a történelem sötét távolában, mint pl. az alexandriai könyvtárat!”

Igaza lehet. Azt olvasom a hermetikus írásokban, valaha sokrétűbben, produktívabban működtünk. Egymásra és önmagunkra hangoltabban, s a „rossz nyelvek” azt is hozzáteszik, az istenekkel is beszélő viszonyban voltunk…

 

Mára elidegenedtünk egymástól és önmagunktól is. Alvajárókként vagy monomániás akaratgörcsben rójuk köreinket, figyelmetlenül mind külső, mind belső világunkra. Elidegenedésünk veszteségérzetet, elhagyatottságot, félelmet és haragot szült bennünk. Túlélésünk érdekében egónkat szinte betegesen nagyra fejlesztettük, s bizalmatlanok vagyunk mindenkivel szemben, mert rettegünk, ego-buborékunk a másik közeledtére kipukkad, s mi ott kucorgunk előtte pucéron és megszégyenülten.

 

Az elmagányosodás egyes ijesztő példáira van módom rácsodálkozni. Hallok látszólagos párbeszédeket utcán, buszon, üzletben, mikoris két ember tragikomikumba illő monológja versenyez egymással, melyik tudja előbb lehadarni mondandóját.

 

Elszomorít, mennyire elfelejtettük a közös nyelvet!

 

Rosszabb hangulatomban megkockáztatom gondolatban a kérdést:

 Volt valaha is nekünk olyan?

 



Utoljára változtatva 08-06-2007 @ 06:29 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Audrey
(Ideje: 08-06-2007 @ 06:43 pm)

Comment: Tetszik az írásod, már csak azért is, mert a magaméhoz nagyon közelinek érzem a gondolkodásmódod. Ugyanezek a filozofikus gondolatok foglalkoztatnak engem is, és a fenti írással minden tekintetben egyetértek.


Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 08-06-2007 @ 08:29 pm)

Comment: Tetszett az írásom.


Hozzászóló: zafir
(Ideje: 08-07-2007 @ 12:18 pm)

Comment: Nagyon örülök, kedves Audrey, hogy hasonló gondolkodású írótársra találtam Benned, s hogy írásom megnyerte tetszésedet!


Hozzászóló: zafir
(Ideje: 08-07-2007 @ 12:19 pm)

Comment: Örülök, Bogika! De melyik? :))))


Hozzászóló: parakalo
(Ideje: 08-07-2007 @ 04:27 pm)

Comment: Nekem is tetszett mindaz, amit olvastam, ahogy megírtad. Én a tömegközlekedési eszközökön azt szoktam figyelni, hogy miként gesztikulálnak, mit tükröz a metakommunikációjuk az embereknek. Szórakoztató!


Hozzászóló: zafir
(Ideje: 08-08-2007 @ 07:02 am)

Comment: Kedves parakalo! Ilyen kitalálósdit én is szoktam játszani, de sok esetben a fantáziámra vagyok utalva akkor is, ha hallom a szavakat. :) Köszi! üdv.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds