[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 93
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 94

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Happy.gif
Óriási ötlet!
Ideje:: 08-07-2007 @ 05:59 am

  Ne dorzsolgese kezet senki!  nem lesz ebbol senkinek profitja - meg kell mondanom az "OTLET.."  inkabb felfedezes.  Egymagam jottem ra minden segitseg nelkul  - egyebkent mindent magam csinalok, a gyrekeimet is ... valaha tudtam ezt a modszert alkalmazni ...  manapsag?... emlekszem ugyan hogyan kell   csinalni  es a gyerekeimre is emlekszem meg - de mivel magamra maradtam s igy a magam ura vagyok..  magam mosom pl. a fehernemujeimet  stb.  s ha nem eleg tisztak,  a mosogepet  atkozom!...
   na de nem akarok elterni a magam targyatol!

 maganyomban rajottem - magamtol...  az baj velem, hogy mindent vicc-re veszek s ez neha furcsa dolgokat szul, hatarozottan fogalmazva  a NOK!..(neha azok,  azaz OOK is furcsak.. nem?)

  Mint ismeretes a 'babak..' az en gyenge pontjaim..  ez  teny,  nemelykor  ramneznek s  jol kinevetnek..   viccnek veszik kizarolag 'elmeleti kutatas' celjabol elkovetett udvarlasom de ezt "egyesek.." meg nem ertik... marmint, hogy  viccbol udvarolok minden nonek! (van is ebbol  nagy galiba.. egyesek reszerol...)

   Lenyegeben  elmondtam mi az az oriasi felfedezes..  lehet, hogy valaki ismet kinevet... nevessen aki akar, nem udvarlok parlagi velemenyekert!.. de aki velem nevet, az jol jar.. mint a korso a jovizu kutra.. a vidmsag  oly udito, mnt a fris viz...



Utoljára változtatva 08-12-2007 @ 02:15 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: prayer
(Ideje: 08-07-2007 @ 06:06 am)

Comment: Dehogy nevetlek ki. Veled udvarolok én is!


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 08-07-2007 @ 06:14 am)

Comment: KOSZONOM Zolikam! mnt elso fecske - megcsinaltad (magad, mint en) a nyaramat .))


Hozzászóló: Móka
(Ideje: 08-07-2007 @ 10:30 am)

Comment: Názd szkallasAndrásunk...A nők vagy bevallják, vagy nem: akkor is mindenkinek jól esik, ha udvarolnak neki.Legyezgeti a hiúságukat.Úgyhogy annak csak örülni lehet, hogy vannak még udvarló kedvű pasik.Szóval, csak udvarolj bátran.


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 08-07-2007 @ 12:36 pm)

Comment: Úgy van! Udvarolj bátran.....de a hősködést felejtsd el.. :))))).


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 08-07-2007 @ 02:26 pm)

Comment: Kedves.. nagyon kedvesmok-Uj de -ciki lenne a miAndrasunnak.. ahogy irod kedves hsz-edben... es nem csupan (annak ertelmeben ) irom koszonetem.. mert mint Te is, vannak NAGYON KEDVES HOLGYEK akik nem nevetnek ki engem!... halas mosollyal nyugtazom ezt


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 08-07-2007 @ 02:40 pm)

Comment: ahhh!.. micsoda szerencsem van!... az en ' csodas , kedvs hangu, szerelmetes ' Holgyem sorait olvashatom.. ki aranyketrecbe tartja bezarva szivemet! ------- elve e meglepo felhatelmezassal ( csupan viccbol ..) gyors udvarlaba kezdek,, de, es jobbnak tarom, ha az eredmeny-tobbletet innen priviben megirom


Hozzászóló: parakalo
(Ideje: 08-07-2007 @ 04:16 pm)

Comment: Ezt nem hagyhatom szó nélkül! Szerintem helyesen teszed. Én is nőből vagyok és nekem is jól esik, ha egy pasas udvarolgat (még akkor is, ha azt látom, hogy csak poén, nem komoly). A flörtölgetés egyébként több alkalommal segített már át depressziós napokon. Egyszer valaki még azt is mondta, hogy ne orvosokhoz forduljak, ne gyógyszereket szedjek, hiszen én magam találtam meg a rosszkedvem ellenszerét. Használjam. És használom is... azóta is.


Hozzászóló: Audrey
(Ideje: 08-07-2007 @ 09:48 pm)

Comment: Azért én nem hiszem ám, hogy az udvarlás egyes férfiembereknél csak viccből történik... :-))) Valószínűbb inkább, hogy csak erre hivatkoznak, de a szándék éppen lehet komoly is... Hátha arra sétál egy hal, és ráakad a horogra... Nemdebár? :-)))) Sose visszakozz kedves András...


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 08-08-2007 @ 12:53 am)

Comment: ahh - ohh .. Para hangod, mint zengo-bongo parafrazis!... es hogy miket irsz az onjavitott flirt- rol.. az maga a legobb gyogymod valoban!.. ezen okbol - urugy, felhivas keringore : ajalnkozhatom "pasinak..'' ? ( persze csak viccbol ) mert szamolnom kell bizonyos realis fenytoeszkozokkel.. (pl. seprunyel stb.) de besoprom a nekem jaro elismerest es folytatni ugyan nem fogom sorozatban blogomat de jolestek szavaid.. igen hasznomra valtak .)))


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 08-08-2007 @ 01:08 am)

Comment: Azert, neha bizony hinni kell! aki hisz az udvozul.. mondjak soksn s ezen az alapon en meg a vicceket is komolyan veszem, hiszem, hogy a horgaszas egeszseges s neha kifog az ember egy csinoska halat is!... de ne haragudjon ram senki... amiert most elsietek, ugyanis surgos horgaszati tevekenyseg szukseget erzem s e miatt (bocs) de elsietek... ---------- PS. foleg Te ne haragudj kedves Audrey de a ferfiember marcsak ilyen...


Hozzászóló: csizi
(Ideje: 08-15-2007 @ 05:55 am)

Comment: Az Ötlet valóban inkább felfedezés. Önmagunk felfedezése, okát csak kutatni lehet, " elméletileg " . Amúgy meg szépek, nem? Miért is ne?


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 08-15-2007 @ 09:58 am)

Comment: cszi - Laci... regota keresem nevedet.. ol ritkan tunsz elo mostanaban... minden otletem kimerult mar hogyan fedezzelek fel!----------- mint jobarat a jobarathoz lenne Hozzad szavam. Ha emlekszel meg ram - egyaltalan - szedd elo LEGJOBB otleteidet .))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.28 Seconds