[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 91
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 92

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

A szabadgondolkodó
Ideje:: 08-16-2007 @ 02:27 pm

Húú, hát kemény ez az élet! Ha ki akarsz jutni egy útvesztőből, egy újabbra bukkansz ... Nehezek voltak az elmúlt hónapok is. Folyt a harc körülöttem a virtuális és a való világban is. (Hiába na, nehéz ember vagyok:))
Ma meg hosszú teológiai vitába keveredtem Krisztával, az új takarítólánnyal, aki valamely egyháznak a tagja. Azt mondta: csak imádkozzak (na és persze higgyek), és megkapom végre a kívánt pasit. Már majdnem hajlottam is rá, hogy higgyek neki, de ugyanakkor féltem is. Minden ilyen esetben, amikor valaki tudja, hogy működik ez a világ, (és Kriszta megfellebbezhetetlenül tudja.) És egy jól hangzó elmelétet nekem is el kellene fogadnom, attól félek, hogy nem fogok többé tudni elolvasni egy verset, egy könyvet, és akkor hogy leszek én magam is író?? Ha tudom, hogy mért történnek szörnyűségek, minek olvasok róluk? Megintcsak úgy döntöttem, inkább ne tudjam megoldani a problémáimat soha, inkább ne legyen soha pasim, csak érezzem azt, hogy a szellemem szabad!! Nincs fontosabb nekem a szabadságnál, mit sem ér az élet nélküle! Vár rám valahol a világban egy ugyanilyen elvetemült szabadgondolkodó pasi!:)) Még annyi tervem van, csak valóra kell váltanom őket! Ott követtem el a hibát, hogy Krisztának panaszkodtam. Ígérem: nem panaszkodom többé!! Figyelmeztessetek, hogyha mégis!:))



Utoljára változtatva 08-16-2007 @ 02:27 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Audrey
(Ideje: 08-16-2007 @ 08:06 pm)

Comment: Bevallom, nem nagyon értem az összefüggést. Attól, hogy valaki szabadgondolkodó, még nyugodtan hihet, és imádkozhat. A szabadgondolkodás nem zárja ki az Istenbe vetett hitet, és fordítva. Sőt, éppen attól "szabad", hogy nem zárja béklyóba, semmi, de önmaga sem zár ki semmit. Persze attól még hihetsz a végzetben, az eleve elrendelésben, miszerint a hozzád illő "pasi" úgyis beléd botlik egyszer, szerintem azonban egy szabadgondolkodóhoz jobban illik a "szabad akaratban" való hit. Vagyis, tőled függ, hogy mi történik veled. De azért azt nem gondolod, hogy semmilyen magasabb rendű intelligenciának nincs hozzá köze, ugye? :-))))


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 08-16-2007 @ 08:30 pm)

Comment: ha én pasi lennék, biztosan jó eséllyel indulnám nálam! :) de látod, ilyen az élet: megbukik a dolog ezen az apróságon, hogy azonos neműek vagyunk:) (én dettó ezt gondolom a vallásról - olyan sokféleképpen magyarázzák a megmagyarázhatatant, hogy képtelen vagyok másoknak hinni)


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 08-16-2007 @ 08:34 pm)

Comment: Én úgy gondolom a fontos, mindenkinek a saját magában elfogadott hite... A vallás az már csak misztifikálja az egészet... Kívánom, hogy lépjen elő számodra az a nagy Ő...:))))


Hozzászóló: Csilike
(Ideje: 08-16-2007 @ 11:53 pm)

Comment: En is azt gondolom, hogy a vallas valamilyen szinten megbeklyozza az elmet. Nem minden vallas, de majdcsak. Hinni kell, de szerintem legfokeppen onmagunkban, s abban hogy nem vagyunk tehetetlenek, tehat kepesek vagyunk elore menni a celjaink fele. En biztos vagyok benne hogy letazik az a bizonyos elvetemult pasas aki neked termett Viragom:) Most mar csak azert drukkolok, hogy talaljon is rad hamar:) Puszillak. ( A krisztakat meg nagy ivben el kell felejteni...mar csak azert is, mert szerintem suletlensegeket beszelt. Nem Isten es a vallasba vetett hit hozza feled almaid hapsiat hanem a kisugarzasod es az ezaltal a terbe sugarzott enerigak:))))


Hozzászóló: semi
(Ideje: 08-17-2007 @ 10:09 pm)

Comment: Hát első dolog amihez hozzá szólók ezen az oldalon és nem az én dolgom... szóval nagy lépés nekem, míg lehet ez az emberiségnek vissza tartó dolog... Kedves Virág! Én a hitetlenség minta képe, ki még önmagába sem hisz, mondom az hogy a hit fontos dolog... nem Istenre, vagy szent Lélekre vagy egyéb ilyen cucra gondoltam (na most a pápa kiátkoz), hanem magadba...másokba...a hit erősebbé tesz...támogat...ha hiszel egy eszmébe...előbb megvalósul mintha nem hiszel benne... Kedves Virág! Panaszkodni kötelező...csak az nem mind1 hogy kinek... hid el sokkal jobb magadból kiadni a dolgokat, mint gyűjtőgetni...sokkal egészségesebb... szóval nyugodtan öntsd ki bánatod... csak azt válogasd meg hogy kinek...aztán ha komentet is kapsz rá, nem kell halálosan komolyan gondolni....meghalgatod(elolvasod), magadba feldolgozod, ha valamit nem értesz vissza kérdezzel aztán amit jónak látsz felhasznósítasz belől... Tudom, tudom... hülye f@sz vagyok és könnyen beszélek... de hid el ez tényleg jobb mint magadba őrlődve gyűjtőgetni....


Hozzászóló: blue
(Ideje: 08-19-2007 @ 01:22 pm)

Comment: Virág, az útvesztők mindig ott vannak mindenhol. A hit nagyon fontos, mégha sokan el is ítélnek értek, Istenre fordított idő mindig megtérül. pusza: gaby


Hozzászóló: Chief
(Ideje: 08-20-2007 @ 08:38 pm)

Comment: Tanulság: szabadgondolkodni veszélyes.


Hozzászóló: piroman
(Ideje: 08-21-2007 @ 02:38 pm)

Comment: :) Eléggé legyszerüsített világban élnek a Kriszta-félék! Mintha az isten egy italautomata lenne! Bedobsz egy csomó imát, kiadja a kért dolgot. (Ezesetben egy pasit.) :) Én jól ismerem az öreget, mert ateista vagyok, s egyszer majdnem meggyőztem, hogy nem is létezik. Azóta duzzog. Úgyhogy azt javaslom kedves Virág, hagyatkozz saját értékeidre, szellemedre és gondolkozásodra! Nacsá!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds