[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 81
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 81


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Ez itt kérem nem kis dolog!
Ideje:: 08-16-2007 @ 07:51 pm

De nem ám! Ugyanis egyenesen a nagydologról van szó. Így, egybeírva. Velem született jólneveltségemnél fogva nem írtam be a blogom címébe annak a könyvnek a címét, amely a svédek jóvoltából megjelent Magyarországon. De nem árulok tovább zsákbamacskát: megjelent a KAKI-KÖNYV. Éljen! Gondolom, ennek mindenki épp annyira örül, mint én. Hogy miről is szól és kikhez is szól ez az épületes kiadvány? Nos, nem másról, mint a nagydologról szól, annak állagáról, szagáról, keletkezésének körülményeiről, a helyekről, ahol előfordulhat ez a dolog - és igen, kérem, gyerekeknek íródott! Gyerekkönyvről van szó kérem szépen. Egy terapeuta bácsi el is mondta a televízióban, hogy fontos, hogy a gyerekek tudjanak a kakiról, ne féljenek beszélni róla, sőt beszélgessenek róla! Mert az jó és egészséges! Ettől fejlődik egészségesen a gyermek. Ő mondta, tényleg, én hallottam! A riport közben a gyerekek jókat nevetgéltek a képeken - merthogy természetesen rajzokkal illusztrált a KAKI-KÖNYV.

Nos, mindig sejtettem, hogy hátrányos helyzetű gyermek voltam, de hogy mennyire, arra csak most döbbentem rá. Én az Ablak-Zsiráfot olvastam, meg a Tüskevárt, meg Misi Mókus kalandjait, és ezekben a könyvekben egyszer sem volt szó a kakáról. Nem is tudom, hogy lett belőlem egészséges lelkivilágú ember. De mást mondok, a kisfiamnak se volt módja ilyesmit nézegetni, és bár még csak hatéves, de attól tartok, ez a könyv lemarad a könyvespolcunkról. Vessetek meg, mondjátok, hogy egy maradi, fejlődésre képtelen, antiszociális anyuka vagyok, de én juszt se veszem meg a gyerkőcnek ezt a kiadványt! Igaz, ha egyszer majd azt kéri, hogy beszélgessünk a kakiról (meglepődnék, de ezeknél a gyerekeknél sose lehet tudni), isten bizony mindent el fogok neki mesélni, amit erről a témáról feltétlenül tudni kell.

Anyukák, apukák, nagymamák és nagypapák - örömmel jelentem, azért az Ablak-Zsiráfot még mindig lehet kapni, úgyhogy ha nem nyúlok mellé a könyvesboltban, valószínűleg az lesz a következő könyv, amit megveszek a kisfiamnak. Hogy a KAKI-KÖNYV sorsa pedig mi lesz: őszintén szólva letojom.



Utoljára változtatva 08-16-2007 @ 07:51 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: AngyaliAndi
(Ideje: 08-16-2007 @ 07:53 pm)

Comment: NEEEE, ez komoly?


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 08-16-2007 @ 07:55 pm)

Comment: Frankón, most láttam az RTL Klubon. Magyarország, 2007. Bravo.


Hozzászóló: Audrey
(Ideje: 08-16-2007 @ 08:10 pm)

Comment: Döbbenetes... Ha ez egy egészségügyi kiadvány egy fejezete, akkor azt mondom, hogy helye van benne... Na de egy egész könyvet ennek szentelni, és ráadásul a gyerekeknek!!! Miért nem úgy kezdték, hogy az Egészséges táplálkozás alapjai, mondjuk.... innen is ki lehetett volna térni rá a szükséges formában, és részletezettséggel, amennyiben ez fontos. Őszintén szólva már semmin sem lepődöm meg.


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 08-16-2007 @ 08:19 pm)

Comment: Nem, nem, Audrey, ez kifejezetten gyerek-könyv, jópofának szánt illusztrációkkal (hadd ne részletezzem). Talán ismeritek a Kukac-könyv stb. kisalakú kiadványokat, nekem is van, ötletes, jópofa, szellemes játék az egész. Na de ez?! Én még egészségügyi felvilágosító könyvként se ajánlanám, hiszen valljuk be, mindannyian felnőtt, két lábon járó, kulturált, egészséges emberek lettünk úgy is, hogy ilyen "élményben" nem volt részünk, mint amit ez a könyv kínál. Persze, tudom, hogy vannak pici gyerkőcök, akiknél gondot jelent az átállás a szobatisztaságra, de egyrészt ezek a gyerekek még nyomokban se tudnak olvasni, másrészt azért ezek a gondokkal küzdő szülők és gyerekek is idővel túllendülnek ezen a problémán. Úgyhogy kár is lenne egészségügyi felvilágosító jellegű hablattyal ideologizálni ezt. Egyszerűen egy könyvkiadó úgy érezte, ebben van pénz. Pedig a pénznek állítólag nincs szaga.


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 08-16-2007 @ 08:30 pm)

Comment: Atyaég.... Nem is tudom mit mondjak...Tényleg kifordult az élet, a gondolkodás... Netelka még most is csorog a könnyem az írásod olvasása után bekövetkező hahotázásomtól, pedig a tény siralmas......Hangosan felolvastam a férjemnek, egy darabig csak nézett és nem hitt a fülének.. :)))))


Hozzászóló: lena1
(Ideje: 08-16-2007 @ 08:41 pm)

Comment: Azt hiszem, nem épelméjű ember lehetett aki ezt kitalálta és könyvbe le is írta. Azon gondolkozom, hogy miképpen marad meg a gyermekek emlékeiben mondjuk tíz év múlva. Milyen maradandó dolog lesz, amire szívesen fognak visszaemlékezni ebből a könyvből, vagy mit fog elmesélni az unokáknak belőle, mert kakiból is lehet várat építeni, de ki lesz , aki szívesen lakik benne? Számomra megdöbbentő mit hoz a nyugati kultúra. Én nem tartok rá igényt és a leendő unokáimnak sem adnám a kezébe. Puszi. Lena


Hozzászóló: zsoloo
(Ideje: 08-16-2007 @ 08:43 pm)

Comment: Épületes téma! Ez valóban idevaló, az irodalom és a kultúra fellegvárába. Csak annyit hozzáfűzve: aki elért egy bizonyos életkort, annak azért nincs rá szüksége, mert enélkül is tudja, hogyan kell, aki meg nem érte el, az olvasni sem tud még (de az is tudja anélkül). Őszintén szólva fel sem merült, hogy egy ilyen könyvet a kezembe vegyek, mint ahogy a betűformába öntött lószartól is undorodom. De manapság ez AZ irodalom, úgy tűnik...


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 08-16-2007 @ 08:54 pm)

Comment: Annám, valóban igyekeztem iróniát vinni a dologba, de igazából az én mosolyom se őszinte :)


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 08-16-2007 @ 08:56 pm)

Comment: Nyilvánvalóan azt remélem, hogy más sem. El se tudom képzelni, miféle "alkalomból" vesz vki ilyet a gyermekének. Ajándékba? Vagy esténként abból felolvasni? Esetleg: addig is csöndben van a gyerek?! Tudod, Lénám, sz*rból is lehet várat építeni, az illető kiadó legalábbis beletette a téglák közé rendesen.


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 08-16-2007 @ 08:58 pm)

Comment: Nos, nyilvánvalóan nem irodalomnak szánták ezt a förmedvényt, de tény, hogy kikerült a könyvesboltokba. Még szerencse, hogy van választási lehetőség. (Természetesen a blogom sem irodalmi mű, azért hívják blognak.)


Hozzászóló: naiva
(Ideje: 08-16-2007 @ 10:18 pm)

Comment: Én is felolvastam a férjmnek... elképesztő... De én már lassan semmin nem csodálkozom...Csak egy pillanatra elgondolkodtam azon, amit te is feszegetsz az írásodban: miért??? kinek??? Mi célból???


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 08-16-2007 @ 10:56 pm)

Comment: A kedves iróval szivesen megismertetném gyakorlatban az emlitett féces minden formáját. Kapna szineket, állagot, szagot, .......


Hozzászóló: Csilike
(Ideje: 08-17-2007 @ 12:02 am)

Comment: Siramas. En azt ggondolom, hogy Magyarorszagunk egy fajta nagyzasi maniaba szenved es igazan mar azt sem tudja mivel tunjon ki a tobbi orszag kozul. Na mondjuk a Svedek sem kutyak... Apropo konyv... Ismeritek a Sehanyeves kislanyt? Ez is tanitojellegu, kepekkel illusztralt, es gyonyoru...Ha latna valaki konyvespolcokon boltokban, irjon nekem. Csilla


Hozzászóló: hori
(Ideje: 08-17-2007 @ 12:45 pm)

Comment: Ha le tudnék menni hídba... megtenném.


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 08-17-2007 @ 12:47 pm)

Comment: Hori :DDD Én meg megnézném :)) Én a képeket is láttam a tévében, meg azóta mailben is megkaptam. De nem tenném ide őket, mindenki jobban jár :)


Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 08-19-2007 @ 04:10 am)

Comment: Ha szorongás-oldó céllal adták ki, pszichológiai eredetű ürítési nehézségekkel küzdő gyermekek részére, akkor azoknak biztosan hasznos kiadvány.


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 08-19-2007 @ 11:35 am)

Comment: Nekik tényleg. Ez viszont nem hangzott el a riportban. És csak reménykedni tudok, hogy 10 millió magyar állampolgárból ez a probléma viszonylag keveseket érint.


Hozzászóló: blue
(Ideje: 08-19-2007 @ 01:20 pm)

Comment: Ezen csak mosolyogni lehet....amikor hallottam a híradóban, akkor is azt tettem.


Hozzászóló: Emericus
(Ideje: 08-20-2007 @ 07:19 pm)

Comment: Azokon a távlatokon elmélkedem, amelyeket ez a korszakos mű megnyit. Didaktikailag is jobb lett volna előbb a kisdologról írni, remélem, csak adminisztratív okokból húzódik még az erről írt mű megjelenése. Aztán ott van a... na nem, azt gyerekeknek mégse. Amúgy meg elkéstek a svédek a könyvvel, hiszen az érdeklődő gyermekek, ha értenek már a számítógéphez, a "kaki" keresőszóval 109000 képhez és sok információhaz is juthatnak e témában. Igaz, "kaki" néven van valami gyümölcs is, a képek egy része ezt ábrázolja. (Milyen íze lehet?).


Hozzászóló: Chief
(Ideje: 08-20-2007 @ 08:37 pm)

Comment: Olvasva eszembe jutottak a németek, akik kedven üdítőitalmárkájukat a PUNICA -t leveszik a polról. ... vajon mire asszociálnak? ... csak mellesleg a kaki van ahol egy gyümölcs rendes neve.


Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 08-21-2007 @ 06:59 am)

Comment: Mondjuk én is megmosolyogtam az autóbuszpályaudvaron azt a lányt, aki Kaka feliratú mezben járkált, noha tudom, hogy az egy híres focista. Mellesleg szuahéliül a kaka fiútestvért jelent. Nemrég vettünk ki a gyerekkönyvtárból egy könyvet Gabinak, Bilikönyv a címe, az is hasonló dolgokról szól, leporelló-jellegű kötet. De még élénken emlékszem az Onedin család első szinkronizálására, ahol az egyik főszereplő nevét, nevezetesen Sarah-ét Szerára szinkronizálták.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds