[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 46
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 46


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Antibakter
Ideje:: 08-27-2007 @ 11:04 pm

Komolyan mondom, felvisítottam a röhögéstől, mikor meghallottam a tévében, hogy az antibakteriális szappan, amire nap mint nap rábeszélik az embert a tévében, az tulajdonképpen nem hogy jót tesz, de direkt árt nekünk. Térdemet csapkodtam, istenuccse! :) Rögtön beindult az agyam, hogy még mi a frászról derül ki, hogy megint átvertek, mint sz*rt a palánkon. Mondjuk a kedvencem, amikor azt hallom: "86,5%-kal fehérebb fogak". Én nem vagyok egy matematikus, de ha összeraknám a százalékokat, amennyivel az évek során fehérebb és fehérebb a fogam az egyre zseniálisabb fogkrémektől, kiderülne, hogy valójában már annyira fehér a fogam, hogy az már beteges. Már várom is, mikor jelentik be, hogy a blendagatefreshaquadentcleancare fogkrém valójában remek út a fogszuvasodáshoz, mert túl sok benne a fehérítő. Vagy mondjuk örülnék egy olyan hírnek, hogy a bifiduszeszenzisznek igazából nincs is köze a bélflórához, sőt árt neki, viszont határozottan jót tesz a logopédiára járó gyermekeknél - a zöngés hangokat remekül lehet vele gyakoroltatni.

Egyszerűen imádom a reklámokat :) Jó tudni, hogy nekem mi jár, mit érdemlek meg, és persze, hogy nekem mi éri meg marhára. Egyszer már csinálhatnának egy reklámot a reklámok káros hatásairól is - mert azt már tudjuk, hogy egytől-egyig antibakteriális, dugig van liposzómával és még hülye is vagyok, ha nem veszem meg. Akarom mondani: be.



Utoljára változtatva 08-27-2007 @ 11:04 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Audrey
(Ideje: 08-27-2007 @ 11:22 pm)

Comment: Mennyire igazad van! Én már meg sem hallom az ilyen híreket, de a reklámokat sem. Egyik fülemen be, a másikon meg ki. Bármiről ki lehet ma már találni, hogy nem egészséges. Ez nem más, mint manipuláció, hogy a fogyasztókat más termékek vásárlására ösztönözzék. Annyiféle termék van már piacon, és olyan bőséges a választék, hogy egyazon gyártó termékére már egyre kevesebb vásárló jut. Így aztán mindig ki kell találni valamit, hogy a figyelmet időlegesen más gyártók termékeire irányítsák. Fogyasztásorientált világban élünk, és minden lehetséges eszközt bevetnek, csak hogy még többet vásároljunk egyik vagy másik termékből... Elkeserítő...


Hozzászóló: kepe
(Ideje: 08-27-2007 @ 11:52 pm)

Comment: Én nem is tudtam,hogy van ilyen antibakteriális szappan. Én csak úgy levettem egyet a polcról,ha éppen elfogyott...


Hozzászóló: boblogan
(Ideje: 08-28-2007 @ 12:51 am)

Comment: Neti, nem rossz, nem rossz, de azt kell, hogy mondjam, az én kedvencemhez képest sehol sincs. :) Mert azt még el tudom képzelni, hogy létezik olyan színképelemző műszer, ami kimutatja a fehérség százalékos változását, de, hogy a "73%-kal ragyogóbb arc"-ot milyen készülékkel lehet ilyen pontosan kimutatni, arra nagyon kíváncsi lennék... :))) Viszont a legnagyobb baj nem az, hogy a reklámok szerint a 2007-es hiperintelligens OMO sokkal okosabb, mint a 2006-os szuperintelligens Ariel (gondolom, sakkban is megveri :)), hanem az, hogy vannak, akik ezt el is hiszik...


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 08-28-2007 @ 05:36 am)

Comment: Elkeserítő, Aud, de bejön nekik, sajnos. És az is tény, hogy leginkább a nőket és a gyerekeket lehet manipulálni.


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 08-28-2007 @ 05:37 am)

Comment: Ajaj, kepe, akkor reszkess :) Egyébként meg ezt hallaná egy reklámszaGember, ki is lenne akadva, hogy van még ember, aki tojik a szappantrendre. :)


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 08-28-2007 @ 05:38 am)

Comment: Jaj, Bob, tényleg, az intelligens mosóporokat én is imádom :D Egyszer úgyis kiderül róluk, hogy egytől-egyig mind buta tök :D


Hozzászóló: lena1
(Ideje: 08-28-2007 @ 07:13 am)

Comment: Nagyon igazad van van Neti és Adrinak is, mert valóban termékek harca a reklám. Sok ember van, aki mindezt elhiszi és megveszi. Én nem vagyok az a tipus. Vannak megszokott termékek amit szeretek és nem cserélem le semmilyen reklám kedvéért. Akkor lesz gond, ha azt mondják, hogy levegőt sem szabad venni, mert túl káros az egészségre. Nagyon tetszett az írásod. Puszi.Lena


Hozzászóló: AngyaliAndi
(Ideje: 08-28-2007 @ 07:20 am)

Comment: Én akkor lepődtem meg igazán, mikor a 12 éves gyermekem közölte, nincs szüksége semmiféle felvilágosításra holmi szárnyakról, vékonyságról... csak azt nem érti, miért kék a vérünk.


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 08-28-2007 @ 08:09 am)

Comment: Léna, örülök, hogy egyetértünk. Persze, bár ne kéne :)


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 08-28-2007 @ 08:12 am)

Comment: Angyali, miért nem mondtad neki, hogy a kék vér a nemesek kiváltsága :)


Hozzászóló: Rien25
(Ideje: 08-28-2007 @ 08:48 am)

Comment: Ami mindent visz: a legújabb hüvelygombás reklám. ÉS az az ismertetőjele, hogy mindig evés közben bukkan fel, amikor a naiv ember a TV előtt majszolja a vacsoráját...


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 08-28-2007 @ 09:05 am)

Comment: Hihi. Láttad már az új VW Golf reklámot, igazi férfiaknak? Na az üt! Én tudom értékelni a kreativitást, az általad felsorolt reklámokból épp ez hiányzik. És amikor keféltek a katicák a Peugeot-ban? Az is jópofa volt... és van néhány, amin hatalmasakat tudok röhögni...:-)))) Persze azokat a vásárlókat lehet átverni, akiket amúgy is át lehet verni. Ha a reklám miatt vsz ezt, vagy azt, akkor meg is érdemli. Bár sokan elhiszik még, amit a tévében mondanak.


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 08-28-2007 @ 09:13 am)

Comment: Rien, ne is mondd :(


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 08-28-2007 @ 09:17 am)

Comment: Angeli, a jópofa reklámokat én is szeretem, amikben van szellem, ötlet - és utólag nem derül ki a velük reklámozott termékről, hogy szar :)


Hozzászóló: mickey48
(Ideje: 08-28-2007 @ 09:31 am)

Comment: Kedves Erika - miért nem hiszed el, hogy minden gyár csak Neked akar jót? Pedig mind ráfizetéssel dolgozik, hogy minket boldoggá tegyen... : )))))))))))))) Például nagyon , és sokal szebb tudna lenni egy hölgy, ha háromszor csábítóbb lenne a szempillája !!! Mert így talán egy férfit tud elcsábítani, úgy meg hármat tudna - a kánaán netovábbja! : ))))))) Egyszerűen Földi Paradicsom...


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 08-28-2007 @ 09:43 am)

Comment: Jaj, Mickey, tényleg újabb kedvenc a 76,3%-kal hosszabb és 58,2%-kal dúsabb szempilla :D Na, én ezeket nem veszem (be), ezért ilyen csutkák a szempilláim, de az én koromban már jó ez - hisz úgyis minden nap ajándék :D


Hozzászóló: parakalo
(Ideje: 08-28-2007 @ 10:35 am)

Comment: Éljen a reklámipar ... antibakteriális szappanon és hypoallergénen ... na meg fogfehérítőn!!!!


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 08-28-2007 @ 11:26 am)

Comment: Így van :)


Hozzászóló: piroman
(Ideje: 08-28-2007 @ 11:40 am)

Comment: Mostanában miről is? Lássuk! 1. A Danont megbüntették a bifiduszefenzisz miatt, mivel az semmi más, mint a nagyanyáink aludtejében is létező baktérium. (Semmi közük hozzá.) 2. Kiderült, hogy a többszörösen észterezett olajak (margarinok) nem csak, hogy nem védik a szívet, de egyenesen károsak a szervezetre. 3. A gyerekeknek szükségük van a természetes zsírra, mivel energiájuk 30%-át abból fedezik. 4. Ha rendszeresen fertőtlenítjük a WC-t, fürdőszobát, akkor kiírtjuk a hasznos baktériumokat is, teret engedve a rezisztens és veszélyes "jószágoknak". 5. A kutyák a macskákat, a macskák az egereket "szeretik". :))))


Hozzászóló: hori
(Ideje: 08-28-2007 @ 11:41 am)

Comment: :) :) Nagyon jó és igaz! :)) ( Azt nem tudom, hallottad-e, hogy a margarin és az étolaj káros, helyette inkább a tea vajat és a zsírt kell fogyasztanunk. )


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 08-28-2007 @ 11:44 am)

Comment: Piro :DDDD Lám-lám, a spanyolviaszt újra és újra fel lehet fedezni :)


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 08-28-2007 @ 11:46 am)

Comment: Horim, de hallottam már ezt is - igaz, én a jóféle libazsírról nem is szoktam le - különösen lilahagymával imádom :D


Hozzászóló: mickey48
(Ideje: 08-28-2007 @ 11:47 am)

Comment: És azt hallottátok e, hogy valamikor, az én fiatalkoromban meg még a zsír volt a káros, és helyette kellett az étolajat fogyasztani? : )))))


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 08-28-2007 @ 12:33 pm)

Comment: Mickeykém, tudjuk :) A történelem ismétli önmagát :)


Hozzászóló: lena1
(Ideje: 08-28-2007 @ 01:00 pm)

Comment: Neti, Én is imádom a libazsíros kenyeret, lilahagymával, most szerinted melyik lehet káros, a zsír, a liba, vagy a hagyma? A megszokott dolgaimról úgy sem szokom le, tehát egészségtelen életmód miatt fogok meghalni. Mindenestre addig is eszem a libazsíros kenyeret lilahagymával. Puszi.Lena


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 08-28-2007 @ 02:02 pm)

Comment: Helyes, Léna :)


Hozzászóló: Emericus
(Ideje: 08-28-2007 @ 03:24 pm)

Comment: Bizony, van még egy pár ilyen. Kiderült pl. a tehéntejről, hogy nem is olyan egészséges, bár a nyálas reklámszöveg feszt "egészséges tejről" beszél. A tartós, bőséges tehéntejfogyasztás állítólag a cukorbetegség kockázatát növeli meg. Nosza, mondtam Petinek, ezentúl csak gyümölcslevet iszunk, abból is csak adalékmentes, 100%-os készítményt, azt is reklámozzák, csak nem mondom meg, melyik cég. Most azt hallom, nem jó, mert az így szoktatott gyerekeknek gyenge lesz a fogzománcuk a sok gyümölcssavtól. Valahogy úgy kéne csinálni, ahogy a dohányáruk reklámozásánál teszik: a reklámfelület egy kicsiny, de jól látható részén fel kell tüntetni azt a nem elhanyagolható tényt, hogy a termék mondjuk rákot okoz. Így a fogyasztónak módja van mérlegelni.


Hozzászóló: mickey48
(Ideje: 08-28-2007 @ 03:40 pm)

Comment: Így igaz - hogy szereti e a rákot, vagy nem... Erika a lepényhalat szereti, azt tudom, de csak az étkezés végén.:)))))))


Hozzászóló: prayer
(Ideje: 08-28-2007 @ 05:31 pm)

Comment: Én csak azért vásárolok inteligens mosóport, hogy ennyi hülye között kitűnjön egy zseni is a családban... Sokat kell még tanulnom tőle!


Hozzászóló: blue
(Ideje: 08-28-2007 @ 05:37 pm)

Comment: Na ezért kapcsolom el másik adóra a tv-t, amikor reklám van. Mindig csak "hülyítenek" bennünket. ))))))))


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 08-28-2007 @ 05:57 pm)

Comment: Emericus, de egyszerűbb lenne, ha csak ennyit írnának rá, olyan kis cinkos kikacsintással a vevő felé: "Végül is, valamiben meg kell halni."


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 08-28-2007 @ 06:01 pm)

Comment: Mickykém, de csak azért, mert a lepényhalat még sose akarták rámtukmálni :) Hogy a fene essen beléjük, azt bezzeg nem! :D


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 08-28-2007 @ 06:04 pm)

Comment: Zoli, mert te is elhitted a reklámokat :) Mondom én, hogy egytől egyig buta tök minden mosópor :)


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 08-28-2007 @ 06:06 pm)

Comment: Gabikám, én is ezt szoktam tenni, de az a gáz, hogy ezek vhogy összebeszélnek, és bárhova kapcsolok, mindenütt reklám van - ha meg nem, akkor győzikesó :D Na, mennyivel jobb az internet, mint a tévé ugye? :)


Hozzászóló: blue
(Ideje: 08-28-2007 @ 06:15 pm)

Comment: Na ja, valóban jobb a net, mint a tv, ott is tele van keresetlen hírdetéssel, de egy gombnyomás és le vannak tiltva, ellenben a tv-nél lehet a gombokat nyomkodni, akkor is csak reklám megy. ))))))


Hozzászóló: mickey48
(Ideje: 08-28-2007 @ 08:04 pm)

Comment: Kedves Erika ! Te végig szoktad nézni a reklámokat? Mert ha nem , az a baj!!!!!! Tudhatnád , hogy a Lepényhal megy utoljára...: ))))))


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 08-29-2007 @ 08:44 pm)

Comment: Netelka, rég nevettem ilyen jót...:))))Én már nagyon régóta nem nézek tv-t egyáltalán...Míg néztem, azon kaptam magam, hogy előre köszönök a szuper intelligens mosóporomnak...:))))brrrrrrr...:))))


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 08-30-2007 @ 08:42 am)

Comment: Annám, ez volt a cél, hogy nevessünk egyet :)


Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 08-31-2007 @ 06:18 am)

Comment: A fiam kémiatanára mondta, hogy valamelyik mosóporban a power boost adalék voltaképpen trisó. A kölcsön ajánlgatós reklámokat külön élvezem, engem nem tudnak meggyőzni arról, hogy nekem miért jó, ha tartozom.


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 09-02-2007 @ 09:16 pm)

Comment: Bogika, engem sem :) Kedvencek között a kedvenc az áthidaló hitel, amikor a hiteleidet beváltod egy nagy hitelre :DDD Mind azt hiszi, hogy most jöttem a hathuszassal :)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds