[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 96
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 97

Jelen:


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Kisbaba
Ideje:: 08-28-2007 @ 04:51 pm

Ma bejött egy kolléganőm a kisbabájával, Zorkával. Illetve nem is olyan pici baba már, mindjárt 7 hónapos lesz. De én olyan ritkán látok bébit, se rokonaim, se szomszédok nincsenek bébivel:(( Annyira kis hamvas volt, szőke, kék szemekkel, folyton nevetett, és mosolygott, és felém nyújtogatta a kis kezeit. Ha valaki így jön a babájával, általában feszengek egy kicsit. (Anyám mindig mondta, hogy ki nem állhatta, amikor mások ajnároztak, összefogdostak, összepusziltak minket tesómmal kiskorunkban; még valamit elkapunk.) De most nem bírtam ellenállni. Megfogtam a kis kezét, olyan kis pici volt és törékeny. Az ujjacskái ráfonódtak az ujjaimra. Olyan jó érzés volt.
Visszaemlékeztem, hogy egy időben csak pasikat kerestem, aztán teljesen feladtam, és próbáltam máshogy fejlődni, önmagamról többet megtudni. Most azt kívánom, bárcsak többet tehetnék érte nap- mint nap, hogy nekem is legyen egy ilyen pici bébim. Úgy érzem, ez minden áldozatot megér ...

 



Utoljára változtatva 08-28-2007 @ 04:51 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: parakalo
(Ideje: 08-28-2007 @ 05:12 pm)

Comment: Megértelek. Én is teljesen oda vagyok a kisbabákért, meg a nagyobbakért is. Még az utcán is simán leállok kommunikálni egy - egy arra kapható gyerekkel. Kukucs játék, integetés, mosoly. Isteni érzés... Talán egyszer nekem is megadatik egy saját kisbaba.


Hozzászóló: blue
(Ideje: 08-28-2007 @ 05:36 pm)

Comment: Virág, ez az anyai ösztön....imádom a kicsiket, de nekem nagí fiaim vannak, őket meg semmi pénzért nem adnám. A világ legcsodásabb érzése az anyaság.


Hozzászóló: Audrey
(Ideje: 08-28-2007 @ 08:32 pm)

Comment: Én meg sem merek fogni egy babát. Mindig attól félek, hogy összetöröm... és hogy nem tudom, mit kell vele csinálni.


Hozzászóló: blue
(Ideje: 08-28-2007 @ 08:55 pm)

Comment: Adri, az belsőleg jön, ösztönösen, hogy mit kell tenni egy kisbabával, ez az anyai ösztön. Mindenkiben ott bújkál, ha nem akkor az a nő talán jobb, ha nem szül gyereket. Hidd el benned is ott rejtőzik....


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 08-29-2007 @ 08:46 am)

Comment: ami engem illet, én sosem éreztem, hogy bármiféle áldozatot kellett volna hoznom a gyerekeimért... nekem legalábbis nem volt áldozat szeretgetni őket, tisztába tenni, meg ilyenek; pedig mikor a negyedik született a harmadik alig tudott járni és csak úgy tudtam bevásárolni, hogy az egyik elöl lógott rajtam egy kenguruban, a másik meg hátul egy hordozóban... lehet, hogy már öregszem, és csak a szépre emlékszem, de én csak azt éreztem mindig, hogy annyira édesek, és olyan csodálni valóak, hogy én tartozom nekik hálával, amiért az anyjuk lehetek... (bár szülőire utálok járni, de néha a kedvükért... csakhogy ne égessem be őket a hiányzásommal.) -amúgy a huginak megszületett az ötödik gyereke, ha akarod elviszlek hozzá! :))


Hozzászóló: piroman
(Ideje: 08-30-2007 @ 09:31 am)

Comment: Eddig az összes gyerek, amit csináltam fiú lett, szőke, kék szemekkel. Tépj egy sorszámot! :))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds