[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 81
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 82

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Élveztem a kivizsgálást...
Ideje:: 08-29-2007 @ 12:09 pm


2 hónapja új helyen dolgozom. Nem nagy cég, olyan közepes típusú. Hatan vagyunk bent állandóan, öt lektor, meg én, aki csak akkor lektorálok, ha magyar cégnek dolgozunk.
De ez mindegy is, a lényeg nem ez. Hanem az, hogy amellett, hogy hetente jár hozzánk a masszőr, uszodabérletünk van a Széchenyibe, hogy ha akarunk fittball-on rugózva dolgozunk, és mindenkinek LCD monitor jár, meg anatómiai szék, elküldenek éves kivizsgálásra bennünket egy magánklinikára. Ma voltam.
Hát kérem, akinek van pénze, annak olyan egészségügyi szolgáltatás jár, hogy ihaj-csuhaj. Nekem komfort kártyám van, ami majdnem teljeskörű kivizsgálást jelent. Reggel fél nyolcra mentem, fél tízkor már végeztem, és ebben EKG, labor, belgyógyi, szemész, foglalkozásegészségügyi vizsgálat, és tüdőszűrés is volt.
Nem elég, hogy a környezet gyönyörű, még reggelivel is megkínáltak, és ingyen hordta a recepciós kislány a teát, kávét, ki mit kért. Minden vizsgálatra egy külön nővér kísért, és az orvosok épp csak a fenekemet nem nyalták ki. Mert fizet a cégem. Nem keveset, de nem is olyan veszett sokat, hogy évente egyszer ne lehessen kibírni. Magamnak nem engedném meg ezt a luxust, de így... ennyire még nem élveztem kivizsgálást, az biztos!
Nos, mondom, ilyen is van, és a pénzesebb szerencsések nem nagyon sírnak a magyar egészségügy helyzete miatt. Azt sem tudják, hogy helyzet van, nekik nem kell sorban állni, fizetni, orvosra istenként nézni, nővérnek udvarolni (tisztelet a kivételnek), őket mosolyogva, hajbókolva szolgálják ki...
Tudom, hogy ezzel nem mondtam semmi újat, de az élmény új számomra, és szerintem sokan még gondolatban sem jártak drága magánklinikán, nemhogy vizsgáltassák magukat, úgyhogy gondoltam megosztom...hogy vannak ilyen munkahelyek is, ahol az emberre odafigyelnek. Ja! És nem éhbérért dolgozom, mielőtt megkérdezitek, hogy mi a szépséghibája a dolognak...


Utoljára változtatva 08-29-2007 @ 12:11 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 08-29-2007 @ 05:47 pm)

Comment: tudod, nekünk szolgálati autónk van, és néha szégyellem, hogy milyen jó nekünk... és néha nem értem, mi a fenéért szégyellem magam... - köszönöm, hogy leírtad.


Hozzászóló: blue
(Ideje: 08-29-2007 @ 06:12 pm)

Comment: Szégyen, nem szégyen, de férjem által több mindenben is élvezzük cége támogatást. (pl. üzemanyag, beiskolázási segély, egészségpénztár, internet hozzájárulás). Sajnos az egészségügyben nem, ott keményen fizetünk és sorbaállunk. Mindenféleképpen köszönet illet a bejegyzésedért.


Hozzászóló: prayer
(Ideje: 08-29-2007 @ 10:05 pm)

Comment: Nagyon vegyes cégben dolgozom. Ha akarom, segbe rúgom magam, ha akarom, megcsókolom saját lábamat. De hogy befizetnék egy ilyen vizsgálatra, na annál skótabb főnök az enyém. :)))


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 08-30-2007 @ 09:15 am)

Comment: Én nem szégyenkezem amiatt, amit kapok a cégtől, és boldogan használom. Igen, sok más ember még a közelébe sem jut egy magánklinikának, de egyszer hátha rájönnek a munkálatók, hogy nekik is jobb, ha az alkalmazottakat rendszeresen kivizsgáltatják, mintha folyton fizetik utána a betegállományt...


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 08-30-2007 @ 09:18 am)

Comment: Szia Gaby! Persze mindezek mellett, amit felsoroltam jár nekünk a cafeteria rendszerben a kajajegy, a bérlet, és ki mit kér adómentes bérkiegészítést évi 180.000,-Ft értékben. Na de ezt azért a fizuba kalkulálták bele. Ha ezeket nem kapnánk, nyilván járna a szánk, hogy több bért kérünk, és ezután ugye nem kell adózni, a bér után viszont kell. Szóval azért a munkáltató sem a Máltai Szeretetszolgálat, és pláne nem hülye.:-)


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 08-30-2007 @ 09:19 am)

Comment: Zolikám! Saját főnököd vagy? Ha én a saját főnököm lennék, én is az SZTK-ba küldeném magamat...:-D


Hozzászóló: piroman
(Ideje: 08-30-2007 @ 09:47 am)

Comment: Én sem panaszkodom. Kiváló fizetés, könnyű érdekes munka, csütörtökönként thai-masszázs és minden pénteken coctail-party. Hogy mi a szépséghibája? Hááát, igen... Néha felébresztenek... :)


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 08-30-2007 @ 09:50 am)

Comment: Ezért írtam le. Hogy ilyen is van, ahol nem csak kizsigerelik a dolgozókat, hanem próbálják vonzóvá, kellemessé tenni a munkahelyet, hogy ne legyen undor az arcokon, amikor bemennek az irodába. Ez már egy-két nyugat-európai országban bevált... Ja, és nem multinál, hanem egy 100%-ban magyar tulajdonú kis cégnél dolgozom...


Hozzászóló: parakalo
(Ideje: 08-30-2007 @ 10:13 pm)

Comment: Az a rettenetes, hogy ez csak azoknak adatik meg, akik megfizetik, illetve jól megfizetik. Azok nem kapnak ilyen ellátást akik "csak" szimplán fizettek egy életen át a nagy állami kasszába, akik nevelték, oktatták a következő nemzedéket, akik becsülettel dolgoztak hétköznapi munkahelyeken. A cégeknek, embereknek fel kéne fogni, hogy az egészség egyébként egy értékes dolog és igenis akkor járnak jól, ha figyelnek a beosztottak egészségi állapotára. Persze ennek elismerése állami szinten kéne, hogy elkezdődjön szerintem. Ugyanis amíg az állam sokadéagos nyűgnek tekinti az egészségügyet (nem pedig megtérülő befektetésnek, ami egészséges, ép, erős, terhelhető munkaerőt ad neki), addig nem lehet mást várni magától a társadalomtól sem. Persze tudom én, hogy nem olyan látványos és könnyen átszámolható egy egészséges ember értéke anyagiakra. Örülök, hogy neked legalább ilyen minőségi ellátásban van részed!


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 08-30-2007 @ 10:21 pm)

Comment: Teljesen egyetértek veled, sajnos, hogy csak a meglehetősen vastag bukszával rendelkező emberek engedhetik meg maguknak a tisztességes ellátást. Mert semmi különös nem történt, csak minden vizsgálatra időben behívtak, és mindenki kedves volt hozzám. Ennyi. Ez a különlegessége a magánkórháznak, hogy ők szolgálnak ki téged, nem te szolgálsz nekik. Mellesleg ez a magyar átlagpolgár számára (köztük nekem is, ha nem lennék ilyen mázlista a cégemmel) csak álom.


Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 08-31-2007 @ 06:03 am)

Comment: A cégnek is jobban megéri, mert feltehetően itt tüzetesebben megvizsgálják az embert, mint ha az SZTK-ba küldenék. Valószínűbb, hogy így több betegséget felfedeznek. Arra kíváncsi lennék, mi történik azzal a dolgozóval, akinél találnak is valamit.


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 08-31-2007 @ 08:52 am)

Comment: :-))) Jó kérdés, de a munkáltató csak annyit tud meg, hogy az adott feladat elvégzésére alkalmas-e az illető, vagy nem. A leleteket a dolgozónak küldik ki.


Hozzászóló: boblogan
(Ideje: 08-31-2007 @ 07:38 pm)

Comment: Annyi jót írtál a cégről, hogy kezd érdekelni... Sajnos csak érettségim van, közgazdasági szakközépbe jártam naplopó és munkakerülő szakra. Évtizedek óta a pályán vagyok, úgyhogy a gyakorlattal nem lesz gond. Ha lesz felvétel hasonló kaliberű munkavállalók számára, feltétlenül szólj! :)))


Hozzászóló: Audrey
(Ideje: 08-31-2007 @ 10:46 pm)

Comment: Szólj, ha még 5 év múlva is múlva is működni fog a cég, mert akkor beadom a jelentkezésemet én is. Egy közgazdász, aki mellesleg HR-es :-))))


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 09-03-2007 @ 09:37 am)

Comment: Kedves Bob! Ha lesz felvétel, Téged mindenképpen megemlítelek... :-)))


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 09-03-2007 @ 09:40 am)

Comment: Audrey! Elég valószínű, hogy működni fog, nem úgy nézem, mint ami a csőd felé halad... Aztán nehogy elszóljam magamat.... De ide a felévetelhez alap a felsőfokú nyelvvizsga, és az élő nyelvhasználat valamely (jó esetben kettő) világnyelvből. Kivéve az én helyemre, oda elég a középfokú is, meg egy diploma, de az én helyemet nem adom! :-))))) Ez egyébként egy szakfordító iroda.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.29 Seconds