[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 260
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 260


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Pissed.gif
Ideges vagyok!!
Ideje:: 09-10-2007 @ 11:16 pm

De annyira, de annyira....

Az egész napom el volt szúrva az elején. Azzal kezdődött, hogy eljött a hétfő. Szóval melós hét, az hétfővel kezdődik. Ez már eleve el van szúrva - nem???

Reggel 5-kor kelni, 10 perc bringázás, zuhany, ebédeket csomagolni (persze vasárnap este ezt megfőztem!), és az uzsonnákat is, teát-kávét főzni, kiadagolni + a Kicsinek mézes-vajas kenyeret kenni. Zuhany, krém, fogkrém, ruha, smink és a cipőn való vacillálás - a magassarkú jól áll, csak baromira fáj a lábam estére és akkor csámpázok...

Közben félkézzel a Kicsi haját gumizom, újra és újra elhajtogatom a páromnak, hogy a bankot nem feledd el elintézni, a Nagynak még megpróbálom a szájába rágni, hogy ne hagyjon itt semmit - és tűz a buszmegállóba! Szép komótosan, mert persze: a magassarkút vettem fel (estére mindíg és mindíg megbánom) - és találkozom "kedves" szomszéddal, aki nem csak "kedves" hanem olyan sötét mint az alagút - nem jó, mert annak a két végén fény van! - na mint egy verem. (Egyszer megkérdezte, hogy Velencében mindenki gumicsizmában jár???? Nem viccelt!!!) A Kosztolányin pont elment az orrom elől a 12-es busz, és a Borároson a 2-es villamos is. Hm.. Bent a munkahelyemen én nyitottam az irodát, és rögtön eszembe jutott, hogy elfeljetettem a varázspálcát (megígértem a kolléganőmnek, mert már varázsolnunk kell - ez sem vicc!!! és le kell nyúlnom a lányaimtól egy varázspálcát - a miheztartás végett :)), és hogy nincs főnököm. Igen, a főnököm szertem, és most beteges időszakát éli, a meló meg túlságosan kezd bepörögni és Ő látja át igazán - neki ez a feladata. De igazából az én feladatomat ma nem igazán tudtam ellátni, mert néhány dolog még nem volt meg hozzá. (Nem, nem a Puzzle-nél dolgozom, de néha úgy néz ki.. semmi izgalmas, inkább finommmm! Haha, hány embernek szaladt fel a szemöldöke! Édesipar, annyit mondhatok.)

Mindegy, elfoglaltam magam - volt mivel azért nem kell aggódni.... egészen addig míg 11.30-kor meg nem szólalt a telefonom. A benti számomon anyám hívott, szinte rezgett a hangja (nem remegett) és kérdéseket tett fel - amire nem tudtam rögtön válaszolni. Csak hebegtem meg habogtam - aztán felhívtam a páromat, egyeztettünk, dühöngtem egy kicsit, mert én is hibáztam, és apámmal megbeszéltem az ügyet. Gondoltam, majd beszélnek, ha apám hazaér, mert ő a Dunán volt, anyám meg otthon.

Délután, erősen rohantunk az óvodába, onnan meg az iskolába - szülői értekezletre. Ott nem volt semmi lényeges, azon felül, hogy a Nagynak titokban telefonáltunk, hogy a történelem dolgozatra milyen iramban készül, mert hogy holnap lesz... Aztán udvariaskodás, és örömteli csevej és húzás haza! Otthon kajaosztás, és felhívtam anyámat. Hiba volt, mert (és itt robbant az első bomba) azt mondta: magyarázatot követelek... Mert ugye először szépen mondtam, hogy hiszen az előbb beszéltem az apuval - mert először vele beszéltem, - hiába tőlem követelte a magyarázatot. Helo, én nem a közös képviselőd vagyok, hogy magyarázatot követelj - én a második magzatod vagyok! Engem nem választottál, hanem belőled születtem! - ezt csak gondoltam! Sose tudnám mondani...

Miután kidühöngtem magam, jött a drága anyósom. Ő a kisfiának adta le a nagy hisztériát, hogy most azonnal (estel fél nyolckor - jóóóó!) vegyünk egy autót magunknak, mert ő wc-deszkával a hóna alatt gyalog nézett nekünk autókat a piacon. Tényleg, nem látott valaki egy vörös hajú, molett, baromi feltűnően öltözködő 50-esnek látszó hölgyet wc-deszkával a hóna alatt az autópiacon? Lehetőleg sántított, mert ugye gyalog ment és elfáradt míg odaért... Az autót egyébként ő adta kölcsön, miután a miénket összetörték, és a mai napig nyögjük. Számtalanszor vissza akartuk adni, hogy nem kell, de ő most kiborult. Azt mondta, hogy állandóan ő gyalogol. (Egyébként egyáltalán nem használta az autót, nagyrészt ott állt a háza előtt) És (ekkor robbant a második bomba),hogy a kisfia lelakja az autót. Az egyszem gyereke! Még most is elönti az agyamat a *****! HOGY MONDHAT ILYET! A fia 1. becsületesen dolgozik 2. adózik 3. mindene a 2 lánya 4. és még a hisztis feleségét is elviseli :)) 5. meg az anyját :(( És képes azt mondani hogy lelakja, mintha egy hajléktalanról, vagy valami elviselhetetlen albérlőről beszélne... És hogy neki külön órákat kell venni, mert elfelejt vezetni! Ja, és persze: a kisfia születésnapjára vett magának 3 ágytakarót! Nem tévedés: magának. Ez a nő egy önző.. nem tudom mi.De legalább nem hozott wc-papírt tortát. Már meséltem...

Mindenesetre annyira felhúztam magam, hogy nekiálltam szobabiciklizni, mert leginkább rágyújtottam volna - de akkor egyszerre egy egész dobozra. De mivel nem gyújtok rá - második hónapja, ezért inkább tekertem, tekertem és tekertem. Közben meg dünnyögtem és a végén már csak röhögtem. Magamon, hogy pörgök mint egy őrült, a családtagjaim meg elégedetten fekszenek az ágyukban.

Mire leírtam ezt a pár sort, megnéztem a kedvencemet (a Szívek Szállodáját - vessenek meg érte nyugodtan, én imádom) és mivel vihogtam közben és sírtam is - elmúlt az idegességem. A párom a kanapén horkol, a Kicsi átjött és bevackolta magát a helyemre.

Én is megyek aludni, mert holnap egy újabb őrültségekkel teli nap vár rám (már bejutni a Budaörsi úton, az is egy őrület -nem?) és ideje aludnom.

Tudom, hogy bocsánatot fogok kérni - nem kell aggódni.



Utoljára változtatva 09-11-2007 @ 06:24 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 09-11-2007 @ 07:38 am)

Comment: én is imádom a Szívek szállodáját!!!! azt csak imádni lehet! egyébként meg: a sietés bennünk van... megfigyelted, hogy jobb napokon, akármennyire kell rohannod, mégsem érzed, hogy rohansz? máskor meg: ha egyhelyben állsz is, úgy érzed, mintha te lennél a gyorsvonat... én ilyenkor mindig azt mondogatom magamnak: az apácák nem rohannak, mégis mindenhova odaérnek! nyugi! (na, de egy intercity ebből nem nagyon ért)


Hozzászóló: Frulu
(Ideje: 09-11-2007 @ 08:25 am)

Comment: Igen, igen - nem szabad rohanni, mert csak lemaradunk mindenről. Mindig a "feladatot" látod, és nem élvezel semmit. Ezért ma reggel sétáltam (persze csak az én tempóban), és rögtön jobban éreztem magam!


Hozzászóló: mickey48
(Ideje: 09-11-2007 @ 09:54 am)

Comment: Kedves Frulu - ez frenetikus volt - egészen beleizzadtam, még ülve is... Hát még Te...


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 09-11-2007 @ 09:56 am)

Comment: Azt bírom, ha dühös vagy, akkor se veszíted el a humorérzékedet :) Nem anyánkra ütöttél, ez biztos :))))


Hozzászóló: 102
(Ideje: 09-11-2007 @ 10:15 am)

Comment: egyrészt: :))) másrészt: igen, igen, a Szívek Szállodája minden sorozatok felett! százkettes


Hozzászóló: Frulu
(Ideje: 09-11-2007 @ 02:21 pm)

Comment: Örülök, hogy rajtam kívül más is ismeri a fent említett sorozatot. A pörgést nem tudom abbahagyni, mert elvesztettem a "fék" gombot!


Hozzászóló: Móka
(Ideje: 09-12-2007 @ 10:46 pm)

Comment: Én nem ismerem a sorozatot, de jó lenne tudni, melyik adón keressem és mikor....Mert ugye nekem is felforralják az agyam- soxor.Szeretlek olvasni...


Hozzászóló: blue
(Ideje: 09-13-2007 @ 08:11 pm)

Comment: Ne légy dühös, árt a szépségnek! A Szívek Szállodáját imádom, tervezem, hogy megveszem mindhárom évadot dvd-n. pusza: gaby))))))


Hozzászóló: Frulu
(Ideje: 09-13-2007 @ 09:49 pm)

Comment: Kedves Gaby! A 7. évad megy a Sz.Sz-ből, és már 5 évadot kiadtak.... A mérgem még mindíg nem múlt el, de megváltoztatni embereket már nem tudok.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds