[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 284
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 284


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Közjáték
Ideje:: 09-16-2007 @ 10:30 pm

Na, a fene se gondolta, hogy milyen baj szakad a nyakamba ma reggel, mikor magamra tekertem a rózsaszín sálamat!
Tudod, amiben azok a kis csillogó ezüst szálak vannak.

Szóval, csak álltam a buszmegállóban, és vártam, hogy jöjjön már a busz. Természetesen, ha én ott vagyok, a busz mindig ráér, és késett több, mint tíz percet.
Na, öregem, ez a végzet!
Kezdtem aggódni, hogy talán már el is ment a busz, de akkor feltünt az a nő. Nagy darab, barna hajú nő volt, már a nézésétől rossz érzésem támadt. Éreztem, hogy odajön majd hozzám, ezért el kezdtem a táskámban keresgélni, mintha valami nagyon fontos dolog kellene, hogy a kezembe akadjon, csakhogy ne kelljen végig néznem, hogy az a nő odajön hozzám.
Merthogy odajön, abban biztos voltam.
Fogalmam sincs, mi a fenéért voltam olyan biztos benne, de tudtam, hogy odajön, és ettől pocsékul éreztem magam.

- Hol vetted azt a sálat? - kérdezte, és az egész képe ott volt tíz centire tőlem.
Nem túlzok, öregem, szinte belemászott a pulóverem alá, olyan közel jött.
Gondoltam, adok neki még egy esélyt, és kicsit hátrébb léptem, aztán gyorsan megfordultam, mintha nem akarnám, hogy lássa, mit keresek a táskámba.
Tudod, hogy van ez!
Már rég tudta, hogy nem keresek semmit. Lefogadom, öregem! Rég tudta, hogy csak ki akarom kerülni.
De az ilyenek, valahogy olyanok, mint a böglyök. Nem hagynak békén. Megfogta a sálamat, és elkezdte szagolgatni.
- Na, mi van, nagyság! Nem árulja el, hol vette a sálat?
Erre már kezdtem ideges lenni, de csak nem állok le egy ilyennel veszekedni! Úgyhogy azt feleltem, csendesen, de mégis jól hallhatóan:
- Már nem emlékszem. 
Erre elkezdett velem üvöltözni, hogy:
- Mi van! Büdös a szám? Te beképzelt cafka! Minek képzeled magad?
Körbenéztem, hátha jön valaki, de persze, öregem, ilyenkor sehol senki! Az ilyen helyzetekben olyan egyedül van az ember, mint a szülőcsatornában!
- Nem szállna le rólam?  -kérdeztem, olyan higgadtan, amennyire csak tőlem telett.
- Mit képzelsz te magadról, te kis Diana hercegnő! Mire fel hordod olyan magasan az orrod! Tán azt hiszed, másnak nem lehet ilyen sálja, csak neked? 
És megfogta a sálat és kirántotta a nyakamból.

Hát, öregem, erre elpattant a fejemben valami, mert úgy neki estem, hogy már magam sem tudom, hogy mi következett ezután. Az tuti, hogy üvöltöttem, és rángattam a pulcsiját, és elküldtem a jó büdösbe, de mondanom sem kell, erre már egy tucat ember állt ott körbe minket, aztán jött a rendőr is.
Gondolhatod! Senkit nem érdekelt, mi történt valójában.
Senkit nem érdekelt, ki kezdte.
Mindenki csak azt akarta, hogy fejezzük már be az üvöltözést.

Persze, én megértem, öregem! Az emberek békét akarnak.
Csak azt tudnám, akkor miért nincsennek sehol, mikor elkezdődik a perpatvar? 



Utoljára változtatva 09-16-2007 @ 10:36 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 09-16-2007 @ 10:34 pm)

Comment: Az az érzésem, Szemi, hogy te vonzod a hülyéket. Hát, peches ember ne menjen a jégre, te meg ne vegyél fel rózsaszín sálat ezentúl. Rossz ómen.


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 09-16-2007 @ 10:38 pm)

Comment: Nem hiszem, Neti! Csupa nagyszerű emberrel vagyok körbevéve :) Csak megesik az ilyesmi -gondolom mással is. A rózsaszín sálhoz meg csakazért is ragaszkodom... :) Lesz, ami lesz! (azért, kösz!)


Hozzászóló: Audrey
(Ideje: 09-16-2007 @ 11:02 pm)

Comment: Ez valóság volt? Elmenne egy fiktív történetnek is... De nagyon jó, ahogy leírtad, szinte láttam magam előtt! Szerintem az illetőtől elloptak egy ugyanilyen sálat, azért akadt ki.... Érdekes azért...


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 09-16-2007 @ 11:03 pm)

Comment: Kedves Szemilla, hogy mik vannak??? ledöbbentem... Lassan már az utcára sem mer kimenni az ember...Én mégis csak megválnék attól a sáltól....))))


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 09-16-2007 @ 11:09 pm)

Comment: Audrey, drága! már meg sem lepődök:) azért van, valami elbűvölő a naivságodban..... / Anna:) ugyehogy, ugyehogy... ne viccelj! a sálat kaptam! az emlékeitől csaknem válik meg az ember egy rossz szájszag miatt...


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 09-17-2007 @ 08:01 am)

Comment: Hogy Te hogy tudtál ilyen talpraesett lenni? Én már rég betojtam volna!


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 09-17-2007 @ 09:58 am)

Comment: Hú, ezt ismerem. Nagyon utálom, ha belemásznak a számba. Idegenek. Inzultálnak, hozzámszólnak, fogdosnak, egyáltalán... Van egy tíz éves szövetkabátom. Hogy felújítsam, vettem rá szőrmét, és ráaplikáltam a kapucnijára. Jól sikerült. Lehet, hogy túl jól. Anyám! Le nem mostam magamról utána, hogy a bőröm alatt is pénz van. Minden koldus megtalált, és miután nem adtam, mindenféle gazdag, szemét ribancnak elmondtak. Pedig az a kabát már vagy 10 éves...


Hozzászóló: piroman
(Ideje: 09-17-2007 @ 01:12 pm)

Comment: No, pont az ilyen esetek megelőzése miatt nem hordok rózsaszín sálat. Ezüst szálakkal... :)


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 09-17-2007 @ 02:34 pm)

Comment: Eroica:) elárulom neked, én is betojtam:))) / Angeli:) na, a szőrméből is csak baj van, de van az a vicc, hogy van kalapja, vagy nincs kalapja... nem a szőrmén múlik.../ Piróm:) na, ja! ha én Piro lennék, én sem akarnék rózsaszín sálat.


Hozzászóló: blue
(Ideje: 09-17-2007 @ 08:54 pm)

Comment: Mi ebből a tanulság? Többé ne tekerj a nyakad köré rózsaszín sálat....elképzeltelek, ahogy üvöltözöl....ölellek: gaby


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.30 Seconds