[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 172
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 172


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Entertained.gif
meseszerű
Ideje:: 06-20-2004 @ 07:57 am

'Találkoztunk ma.. munka után aludtam 2-3 órát, aztán megmosakodtam és indultam a buszmegállóba. 10 perc múlva már csókban forrtunk össze, aztán kézenfogva belesétáltunk a zöldbe. mindenfelé diófák, eperfák, nyárfák, mindenféle jó illatú növények, frissen vágott fű.. ragyogó nap.. és csak mentünk mosolyogva, közben egymásnak szép dolgokat mondtunk.. néha megálltunk összeölelkeztünk, majd mentünk tovább. :)

a program az volt, hogy megnézzük a Harry Potter 3-at, mert sikerült letöltenem élvezhető formátumban.
megmutattam a házat, bemutattam kisöcsémet, a kutyát, a szobákat és a többi 'tereptárgyat'. aztán leültünk nézegettünk fényképeket, próbáltam belediktálni mindenféle összevásárolt finomságot, de ő -az Édess- csak rám szomjazott. egyszercsak hirtelen mozdulattal az ölemben termett és egymásnak estünk :) szép lassan elkezdtek fogyni a ruhadarabjai... ekkor észbekaptam!
hopppáá!! hiszen én ezt nem is akarom, mert minek sietni?? minden olyan tökéletes... ráérünk erre még... persze ő nem így gondolta, így pár perc múlva háttal a szekrénynek dőlve - remegő testtel - próbáltam meggyőzni az igazamról.. közben, mintha önmagamat cáfolnám ;) levettem a pólómat. rajta már rég nem volt semmi felül... úgy éreztem, elég meggyőző volt a szövegem, mert sikerült megállítani a számlálót, ami a lerepült ruhadarabokat jelezte és karjaimba zárhattam őt. még mindig veszettül magyaráztam, hogy miért lenne jó várni.. és, hogy mennyire különleges Ő nekem és mennyire megvár minket ez a dolog. már kicsit cikinek is éreztem a dolgot :) még a végén azt hiszi, hogy impotens vagyok vagy hasonló..... so, kötöttem az ebet a karóhoz... de hiába volt minden elv és elgondolás, lehullottak sorban a földre, mint az öltözékünk. elbűvölt, magával ragadott....... egészen a kérdésig, ami annnyira édess és abban a pillanatban annyira egyhullámhosszon-helyénvaló volt ;)) azt mondja nekem: "tudsz velem jönni?" mire én:.. "óó, hogyne kedvesem.." (legalábbis ezt szerettem volna mondani.. hogy mit mondtam, nem is emlékszem :)))) vannak ilyen pillanatok) most is vigyorgok... és tudom.. biztos nem vagyok úriember, hogy ilyeneket kiteregetek, de nem érdekel :) ez csak egy írás, én így rögzítem magamban ezt az édes történetet.. milyen jó lesz majd jövőre visszaolvasni.. vagy még később.. sajnos az emlékeimet jobban homályosítja az idő, mint az internetet... aki meg jól szórakozik rajta vagy ismerős húrokat hall, az magára vessen vagy nevessen ;))

tehát így jártam Kedvesemmel és az elveimmel :)
egyértelmű, hogy ki volt az erősebb... és cseppet sem bánom, hiszen szeretem! igenigenigen. óóó, milyen régen lángoltam már így.. ilyen hamar és ilyen összhangban.

és a slusszpoén :)))) merugye az is kell néha ;)

Ő már elment, mert dolga volt.. én is indultam dolgozni.. lebegek az utcákon át, lassan elérem a buszmegállót. felfigyelek-felnézek, hogy milyen szép vattacukorszínű az ég és a krómozott-narancssárga felhők közti lyukon a halványlila háttéren az ott nem érzéki csalódás, hanem a Vénusz. pont ott, ahol lennie kell a szépség nagykönyve szerint :-o .. ilyenkor sajnálom, hogy nem vagyok festőzseni, max. ablakkereteknél :) el is merengtem ezen, amikoris megláttam az égbolt másik oldalán egy földtől-földig tartó teljes félkör szivárványt!! az állam is leesett. hátezmeg hogy kerül ide.. és éppen most.. ááááá!! előkaptam a telefont, nosza felhívom a kedvest és közlöm vele, hogy mi is a helyzet itt keleten:

-szió drága, itt állok a szivárvánnyal szemben és..
-tényleg? én is a szivárványt nézem.... és pont rád gondoltam.. és most mondtam anyukámnak, hogy mennyire egyre jár az agyunk.. erre tessék..! :)))
..a beszélgetés végén a szivárvány halványodni kezdett..

... persze ettől ismét olyan érzésem támadt, hogy ilyen nincs is. de aztán meggyőztem magam, hogy ez bizony egy XXI.századi mesesorozat és mi vagyunk a főhősök :)

vajon mi lesz a következő epizódban?? ;)'


Utoljára változtatva 06-20-2004 @ 07:57 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Maxima
(Ideje: 06-23-2004 @ 10:41 am)

Comment: Most én szorítok Neked :-) hagyd ,hogy sodorjon magával.....sok sikert!


Hozzászóló: ukume
(Ideje: 06-23-2004 @ 08:08 pm)

Comment: ...legyen ez az a mese, aminek sose lesz vege,csak boldogan elnek es sose halnak:))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds