[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 206
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 206


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Várakozó álláspont
Ideje:: 09-23-2007 @ 12:27 pm

Várunk. Mindig várunk valamire,  ki erre, ki arra. Van, aki nagy álmokat engedhet meg magának, van, aki kicsiket, aztán van olyan is, aki nem engedhet meg magának hatalmas vágyakat, mégis nagy dolgokra vágyik. Na ők általában boldogtalanok. Mégis várnak, hogy egyszer beüt a nagy valami.

Tehát mindenki vár valamire, arra, hogy nyár legyen, és lekerüljön a bundabugyi, arra, hogy tél legyen, és felkerüljön a síléc, arra, hogy csak ez a hét teljen el, utána már jobb lesz, és arra, hogy még két hét, és szabadságra mehetek, vagy a karácsonyra, mert akkor megkapom a legfontosabbat, amire vágyom, vagy az év végére, mert akkor lecserélem a Mercimet, vagy veszek egy villát az osztalékomból Mauritiuson...

Várjuk, hogy teljen az idő, és közben eszünkbe sem jut, hogy bakker! telik az idő. Ha jól belegondolunk az ember a legszerencsétlenebb faj ezen a nagy sárgolyón, mert tudja, hogy ha nem történik vele semmi különös, akkor kábé meddig él. Saccolok: nyolcvan évig. Addig meg folyton siettetjük az időt, hogy teljen már, és olyan ritka, amikor meg akarjuk állítani a percet, mert akkor annyira jó... Mert a jótól is mindig van jobb, és lapoznánk már, hogy következzen az a még jobb. Annyira sietünk a saját elmúlásunk felé, és nem is vesszük észre, hogy mennyire sietünk felé, mert el vagyunk foglalva a sietéssel, hogy történjen már valami, ami jó, nagyon jó, aztán valami még jobb, és még jobb...



Utoljára változtatva 09-23-2007 @ 12:28 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 09-23-2007 @ 03:45 pm)

Comment: Bizony nagyon egyetértek veled. Én már annyiszor megfogadtam, hogy soha semmi miatt nem fogom sürgetni az időt, de sajnos akkor is szalad, magától is...:))))) De az biztos, hogy minden cél kitűzése azt eredményezi, hogy ahhoz, hogy elérjük sürgetjük az időt is...Viszont céltalanul élni, megint csak nem jó....jól meg van ez kutyúlva...:))))


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 09-23-2007 @ 03:57 pm)

Comment: Ma reggel beszélgettünk erről a párommal, hogy milyen ördögi kör ez... pont azt ecseteltem, hogy mennyire várom a szabimat, amikor bevillant hogy mennyire megy az idő, én meg folyton siettetném... :-) Köszönöm Anna!


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 09-23-2007 @ 04:12 pm)

Comment: Mindig versnyt futunk az idővel,...vagy elakarjuk hagyni,...vagy visszahúznánk,...de az idő megvesztegethetetlen,....


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 09-23-2007 @ 04:24 pm)

Comment: Bizony az idő nagy úr! Ez egy bazi nagy közhely, mégis nagyon igaz. :-) Köszönöm Ágnes!


Hozzászóló: blue
(Ideje: 09-23-2007 @ 04:38 pm)

Comment: Kitűztem magam elé egy célt: LEFOGYNI MINDEN ÁRON....és rohanok az edzőteremig..de csak kedden délután érek oda, és step aerobikozom egyet...szuper, imádom a mozgást....egyetértek veled. pusszzzz: gaby)))))


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 09-23-2007 @ 04:50 pm)

Comment: Úgy látszik mindenkinek van rohannivalója... :-)))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.30 Seconds