[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 254
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 254


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Bűzrudasok! Végetek!
Ideje:: 09-24-2007 @ 12:53 pm

Itt az Unió, reszkessetek büdös bagósok! Jó ideje rettegésben tartja a pippantós társadalmat a hír, miszerint itthon is megtiltják nekik, hogy nyilvános helyen szívjanak!

Hahá!

Végetek bűzrudas banda! Vége a kávé melletti füstölgésnek! Vége a jó kis restiben az ebéd utáni eregetésnek! (Itt a füstre gondolok) Vége a pubokban a sör melletti édes szittyantásnak!

Hahá!

Kifelé az éttermekből, sörözőkből borozókból, kiskocsmákból, italboltokból, még a talponállókból is! Felszívta magát a tiszta lehelet társadalma! Le a füstölőkkel! Nem leszünk többé passzív dohányosok, potenciális tüdőrákosok, büdös hajú, szaglógöncű elszenvedői ócska, önző szenvedélyeteknek! 

Vége!

Vagy leszoktok, vagy megszöktök! Szökjetek délre! Ott még vígan bűzölöghettek! Oda majd csak pár év múlva ér el az Unió hosszú-hosszú izmos-karmos keze. Mi? Hogy meg fogjátok szegni a szabályt? Hát mit képzeltek! Hogy fellázadtok? Majd ad nektek az Unió lázongást beste lelke büdös banda!

Hogy legalább egy kis lyukacskát kértek, ahol bagózhattok? Milyen lyukacskát? Egérlyukacskát? Azt már nem! Hogy ott fulladjatok meg a saját füstötöktől? Nem és nem! Mi rátok is vigyázunk, nem csak magunkra. Mi? Hogy nem akarjátok? Kit érdekel? Mi akkor is vigyázunk rátok!

Ha a fene fenét eszik is!



Utoljára változtatva 09-24-2007 @ 12:55 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: blue
(Ideje: 09-24-2007 @ 01:14 pm)

Comment: Hajrá! Hurrá! Tiltsuk ki a dohányosokat mindenhonnan! Éljen! (ha nagyon ideges vagyok, akkor gyújtok rá, de egyébként a nem dohányzó táborhoz tartozom) pussszzzz: g))))))


Hozzászóló: 102
(Ideje: 09-24-2007 @ 01:14 pm)

Comment: a ló másik oldala, ugyebár... node, mivel a vendéglátós, éttermes, stb. szervezetek folyamatosan tiltakoznak, és nem is lagymatagon, azért lejátszódik ebben a dologban még itt egy-két kör... addig is megyek és megpiritok még egy blázt, amíg... :) helyeset hoztál, drága Angeli! riszpekt, cupp, B.


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 09-24-2007 @ 01:19 pm)

Comment: Én ugyan csak alkalmi dohányos vagyok, a függést ezen a téren nem ismerem, de azt azért nevetségesnek tartom, hogy a dohányosok lassan már csak a saját lakásukban dohányozhatnak. Mert már lassan az erkélyre se léphet ki a szerencsétlen, nehogy unióilag följelentse a fölöte lakó. Én asszem nem kérem ezt az uniót. Vissza lehet ezt csinálni, kérem szépen?!


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 09-24-2007 @ 01:20 pm)

Comment: "Fölötte"... természetesen.


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 09-24-2007 @ 01:54 pm)

Comment: Én ugye két és fél éve egyáltalán nem dohányzom, de ezzel a túlszabályozással én nem értek egyet. Pussz Gabykám!


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 09-24-2007 @ 01:56 pm)

Comment: Épp ezt akartam érzékeltetni Számom, hogy mennyire nevetségesen szabályoznak bennünket az egészségünkre hivatkozva. :-))


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 09-24-2007 @ 01:57 pm)

Comment: Igen, Neti, én is így gondolom. Mibe fognak még beleszólni? Megszablyák, hogy hány naponta kötelező fürdeni?


Hozzászóló: naiva
(Ideje: 09-24-2007 @ 02:08 pm)

Comment: Ez diszkrimináció!!!!! /Nagy bagós vagyok:)))/


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 09-24-2007 @ 02:14 pm)

Comment: megszabják. Bocsánat, véletlen.


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 09-24-2007 @ 02:16 pm)

Comment: Drága Naiva! Az. Diszkrimináció. Én egyébként üdvözlöm azt a kezdeményezést, hogy oktatási, egészsgéügyi intézményekben és egyéb embergyűjtő helyeken ne lehessen dohányozni, és azt is, hogy kényszerítsék a vendéglősöket a megfelelő szellőzés megoldására. De ez már vicc, amit művelnek.


Hozzászóló: naiva
(Ideje: 09-24-2007 @ 02:26 pm)

Comment: Ez egyértelmű: ne legyen cigi szag sem iskolában, sem egészégügyi intézményben. Csak azt nem tudom, hova szorulunk, ha az utcán sem lehet cigizni, tudniillik a munkahelyemen az épületen kívűl gyújthatunk csak rá... Mehetünk a WC-be,titokban, mint gimis korunkban?:))


Hozzászóló: mickey48
(Ideje: 09-24-2007 @ 02:29 pm)

Comment: Én harminc éve eldobtam, azóta egy szálat se...nem az Unió miatt...Aztán Te még fiatal vagy, majd a kicsike lányoddal, aki jó alacsonylesz eleinte m( mindegyikük alacsonyan kezdi) sétálgatsz, és majd jól telefürtöl az a rengeteg autó ólommal, meg szénmonoxiddal, meg akármivel, a gyerek meg éppen jó lent azt szívja - jó erős tüdeje lesz, mire felnő...vagy ezzel az ezerszer nagyobb gonddal mit fognak csinálni??? Esetleg szmogriadót? Attól egészséges lesz a gyerek???


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 09-24-2007 @ 02:32 pm)

Comment: Szerintem meg kellene oldani a dohányosok helyzetét is, Naiva, és nem úgy, hogy az utcára küldik őket. Hogy hogyan? Én nem tudom. De az Uniónak biztosan van ötlete! :-DDD


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 09-24-2007 @ 02:33 pm)

Comment: Drága Mikim! Nagyon igazad van. Sokkal nagyobb probléma, hogy nem tudunk az utcára kimenni gázmaszk nélkül...


Hozzászóló: Fata_Morgana
(Ideje: 09-24-2007 @ 03:49 pm)

Comment: Nekem nyolc. Bár abbahagytam, de függök. Tudom milyen, mikor nem lehet, ki lehet bírni. Amúgy, ha rajtam múlna, én csak az utcán tiltanám be, menet közben és minden intézményben lenne dohányzó rész. Az utcán viszont nincs az embernek választása, hogy bemegy, vagy kint marad, csak pofán vágja mások füstje, aztán nyeli.


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 09-24-2007 @ 03:52 pm)

Comment: Hú az mennyire rossz, amikor előtted megy egy bagós, a füst hátracsapódik, te meg nem tudod kikerülni valami miatt, és csak mész mögötte, és szívod a tömény füstöt...


Hozzászóló: boblogan
(Ideje: 09-24-2007 @ 04:02 pm)

Comment: Én csak akkor dohányzom, ha már ittam pár kortyot. :) Mivel nem vagyok idült alkoholista, ritkán gyújtok rá. :) Ha majd csak a Hold utca és a Nap utca sarkán féllábon ugrálva szabad dohányozni, hát azt a pár szálat ott és úgy szívom el. :))) (Az unióról meg csak annyit, hogy kjshdkasjhduw (ezt mért húzta alá a helyesírásellenőrző... :)).)


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 09-24-2007 @ 04:08 pm)

Comment: Az ég kék, a fű zöld, a bagó büdös... A bagós is büdös. Én is büdös voltam, de már nem. Ti sem lesztek, mert megmondta az Unijóóóóóó!


Hozzászóló: hori
(Ideje: 09-24-2007 @ 04:13 pm)

Comment: Igazából nekem mindegy. Ha van nálam, cigizek, ha meg nincs, és senki nem kínál meg, akkor meg nem cigizek. Amúgy, ebből az Unióból én sem kérek. Más dolgok miatt sem. :)


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 09-24-2007 @ 04:20 pm)

Comment: Bárcsak így tudnék bagózni, mint Te Hori! Úgy irigylem azokat, akik nem függnek. Ha én újra rágyújtanék, visszaszoknék, és meg sem állnék a napi egy dobozig. Úgyhogy nem szokom vissza! Éljen az Unijóóóóó! :-D


Hozzászóló: lenaneni
(Ideje: 09-24-2007 @ 06:33 pm)

Comment: Tévé hír, ha igaz : az Unióban a cigaretteellenes kampány teljes költségvetése kb. 5 %-a annak az összegnek, amit a dohányteremlés szubvencionálására, magyarán megsegítésére költenek. Ugy-e érthető?


Hozzászóló: Audrey
(Ideje: 09-24-2007 @ 06:34 pm)

Comment: Az egész Unióban ez az egyetlen jó dolog! Tiltsák csak ki őket mindenhonnan. Az az ő magánügyük, hogy hogyan teszik tönkre a saját egészségüket, de az enyémet hagyják csak meg nekem. Én ezért nem járok többek között nyilvános szórakozóhelyekre, mert nem bírom a füstöt, mert meg kell fulladni, és a kedvenc éttermemben is úgy lett kettéválasztva a helyiség, hogy a hangulatos részt adták a bagósoknak, a rondábbikat meg a nemdohányzóknak. Na most válasszak.... Olyan jó lenne, ha egyszer el tudnék menni a férjemmel biliárdozni, vagy akár beülni egy italra, hogy nem fújják a pofámba a füstöt. Őszintén szólva még a barátaimat is kerülni vagyok kénytelen emiatt... Nem tehetek róla, én nem bírom, én szenvedek tőle....


Hozzászóló: kepe
(Ideje: 09-24-2007 @ 08:15 pm)

Comment: Én úgy vagyok vele,hogy amig valaki nem képes kiszállni a kocsijából,addig semmi joga a cigarettán lovagolni. Ártalmas a cigi,büdös is,le is kell(lene)szokni,de én eddig a nyílt utcán kétszer nem kaptam levegőt a kipufogógáz miatt,ami a történelem folyamán nem tudom,hogy valamikor előfordult-e már. Megdöbbentő,és félelmetes volt...


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 09-24-2007 @ 09:07 pm)

Comment: Kedves Lenanéni! No comment. :-)


Hozzászóló: parakalo
(Ideje: 09-24-2007 @ 09:09 pm)

Comment: Én már leszoktam, de sohasem voltam híve a kényszerítő intézkedéseknek. Butaságnak tartom a dohányzást, de azt is gondolom, hogy a dohányosoknak legyenek ugyanolyan jogaik, mint nekünk nemdohányosoknak. Felháborít, hogy vannak olyan vonatok, melyek több száz kilómétert is megtesznek és minden helyiségében tilos a dohányzás....


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 09-24-2007 @ 09:11 pm)

Comment: Audrey! :-) Én is így érzem, mert a füsttől rosszul vagyok és amióta nem dohányzom én sem járok szórakozóhelyekre, még éttermekbe is ritkán. Ennek ellenére nem tudok ennyire kategórikus lenni. Olyan sok ember dohányzik, hogy pl. Magyarország felét nem tilthatjuk ki a szórakozóhelyekről, mert nem lesz, aki bemenjen... Persze jobb lenne, ha mások sem dohányoznának, de sajnos dohányoznak. Nehezebb ügy ez, semhogy csak úgy kijelentsük, a dohányzó mától ne dohányozzon! És igen. Akkor tiltsuk ki az autókat is a városból, sőt a világból, és az atomerőműveket, és és és...


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 09-24-2007 @ 09:14 pm)

Comment: Kedves Kepe! Igaz, ugyanakkor szabályozni kell, hogy ki, hol gyújthasson rá, mert pl. amikor én voltam általános iskolás, a tanárok a szünetben a folyosón, az orrom előtt fújták a füstöt. Az jó, hogy ma már ezt nem tehetik meg...


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 09-24-2007 @ 09:18 pm)

Comment: Vannak túlkapások, amikkel nem tudok azonosulni, ilyen Parakalo, az általad említett vonat is. Egy kocsit nyilván be lehetne iktatni a bagósoknak is. Ez nyilván egy kényszerítő intézkedés... Mondjuk sokakat az sem motivál a leszokásra, hogy most már olcsón el lehet menni a biorezonanciás leszoktató kezelésre (5000,-Ft, én így szoktam le 2,5 éve), vagy ingyen adnak tapaszt a dokinál, vagy az, hogy iszonyú drága a cigi.


Hozzászóló: kepe
(Ideje: 09-24-2007 @ 10:00 pm)

Comment: Ez igaz,aláírom! Engem igazából az bosszant,hogy a különböző médiák ebben is mennyire képesek manipulálni az embereket. Most lassan ott tartunk,hogy 100 méterre el kell az utcán is kerülni egy nemdohányost,mert rögtön tüdőrákot kap,miközben 100 autó megy el mellette. Röhej! Manipulálják az embereket,hogy olyan dolgokat vegyenek észre,és háborodjanak fel,amik egyébként eszükbe nem jutna,és ezt bármilyen területen képesek végigvinni,csak kitartóan kell "bombázni"az agyat. Egyébként ennek a drasztikus dohányzás ellenes kampánynak is kettős hatása van,mert szerintem ahány embert megment,annyit meg is öl. Mindezt pedig eldönti pár száz ember,és úgy is van,ahogy ők akarják...


Hozzászóló: mickey48
(Ideje: 09-25-2007 @ 09:42 am)

Comment: Szóval a dohányzás elleni kampány már lassan az egekbe csap , és iszonyatosan hülye melléktermékei vannak...Így például a halállal fenyegető fekete feliratok a dobozokon, utcai plakátokon... Az ital vajon nem okoz halált ? Nem látom a sörösdobozon a feliratot! És a gyógyszerek, amiket beszedünk? Ott sincsen felirat - valamint nincsen az autókon sem, pedig sokkal potenciálisabb gyilkos mindegyik, mint a cigaretta!!! És ezek az begyéb dolgok még jó pár más vonalon is gyilkolnak, és rombolnak( alkoholizmus, autóbalesetek...)


Hozzászóló: AngyaliAndi
(Ideje: 09-25-2007 @ 08:01 pm)

Comment: Sajnos szívom a saját lakásomban, mert a szomszéd teraszáról feljön, szívom a liftben is, mert égő cigivel száll be az Isten barma, szívom az utcán, mert az előttem haladó pont nem nézi, mikor kinek a képébe fújja... szívjanak most kicsit a többiek.:))))))))))))))))) Puszi: Andi Igen, és tudom, tisztelet a kivételnek, de nem tudok így gondolkodni, mikor a kiskutyám bundája kap lángra egy eloltatlanul eldobott csikktől.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds