[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 53
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 54

Jelen:
Tagi infók soman Küldhetsz neki privát üzenetet soman soman


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Graffiti
Ideje:: 09-26-2007 @ 12:26 pm

 

Graffiti!

Büdös disznó kölykök, nem tűröm tovább büdös disznóságaitokat!

Mosogatórongyként facsarodik szívem, amikor az épületek falán látom a kezetek nyomát!

Ostoba, semmitmondó, minden művészi megnyilvánulást nélkülöző, csak önző, romboló tenmagatok ócska kis körének mutogató senkiháziak!

Ettől durrog az agyatokban az adrenalin? Hogy a zsaruk elkapnak-e? Ugráljatok 4000 méterről repülőből, vagy másszátok meg a Csomolugmát oxigénpalack nélkül! Azzal nem okoztok kárt, csak magatokban, ami nem is nagy kár…

Milyen ember fújja össze a Budai vár falát, milyen ember fújja össze az emlékműveket, hidakat, az Amfiteátrum romjait? Miféle ember vetemedik erre?

Hogy ragadna a kezetekbe a szórópisztoly életetek hátralevő részére!

Nem a graffiti művészekhez beszélek, hé! Nem félreérteni!

Ti, kik azt hiszitek, hogy attól lesztek valakik a senkikből, hogy három krixkraxot fújtok a Mátyás templom tornyára, Ti! Akik nem tiszteltek senkit és semmit, kizárólag nevetséges, emberhez méltatlan önös érdeketektől vezérelt főemlősökként vegetáltok! Rólatok beszélek! Hát akkor tudjátok meg! Még mindig senkik vagytok! És sosem lesztek valakik, mert ahhoz tehetség, szorgalom, kreativitás és tudás kell, de minimum rengeteg pénz, ami nektek valószínűleg nincs.  

Fújj de utállak benneteket!



Utoljára változtatva 09-26-2007 @ 12:38 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: blue
(Ideje: 09-26-2007 @ 12:34 pm)

Comment: Angelikám, veled ellentétben szeretem a grafitit a falon, de nem így, hanem egy külön helyet kellene nekik kijelölni, és akkor talán az épületek és a műemlékek is tiszták lennének. Egyébként, meg, aki ezeket elköveti vele tetetném rendbe, vagy, mint a középkorban: jobb kezeddel loptad el a tyúkot, akkor annak annyi. Nem igaz? Jó a téma, nagyon. pussszzzz: gaby ))))))


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 09-26-2007 @ 12:40 pm)

Comment: Gabykám! Direkt ezért emeltem ki, hogy nem a graffiti művészekről beszélek. Egyébként én azt sem szeretem a falon, de azt elismerem, hogy remek tehetségek vannak közöttük. Itt kizárólag a romboló, esztétikátlan sz*arokról beszélek! Pussz: A.


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 09-27-2007 @ 05:42 am)

Comment: Ezeknek a firkálóknak én is szurokba mártanám a kezét - minimum. Volt egy jó kezdeményezés, egyszer volt egy felhívás a graffitisek felé, hogy egy börtön falát kéne kifesteni - na, annak kifejezetten jót tett, és érdekes módon megmutatta, hogy valóban létezik graffitiművészet. De ezeket az értelmetlen firkálásokat (állítólag ezek aláírások, pffff) nagyon szigorúan büntetném. (Itt jegyzem meg, hogy a kerítésünk egy randa betonkerítés, hatalmas felület egyben - nem mi építettük, így vettük a házat -, aki kedvet érez, jöhet és valami klasszat varázsolhat oda :)) Ja, ráadásul állítólag ezek a graffitianyagok állati drágák, úgyhogy így aztán még kevésbé értem, hogy ha már föstenek, akkor miért nem valami értelmeset és valóban művészit. (Mondjuk akkor sem tudnám elfogadni a frissen felújított belvárosi épületek falán a graffitit.)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds