[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 90
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 91

Jelen:


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


mad.gif
Felelőtlenség a köbön
Ideje:: 09-28-2007 @ 09:37 am

Az egérutat választottam, le a Római partra, át a Pók utcai lakótelepen srégan, arra kevesebben vetemednek, mert sok a fekvőrendőr, bár most még a menekülő útvonalam is egészen megtelt. Megint bedugult a Szentendrei út, pedig ma időben elindultam.

Az egyik szélesebb utca kereszteződésénél arra lettem figyelmes, hogy két aprócska szöszke lány bingával, hátukon iskolatáskával, meglehetősen bizonytalanul tekingetve jobbra s balra, áttekerni készül. A gyerekek fején nem volt védősisak, csak két vékonyka szőke copfjuk libegett ide-oda a fejükön.

Az előttem hajtó kombi satufékkel megállt, majd kiugrott belőle egy középkorú férfi. Azt hittem, hogy a kislányok apja, és kocsival kíséri őket ebben az esőláblógató időben az iskolába. A férfi kirohant a kereszteződésbe, megállította az épp arra hajtó autót, és szólt a lánykáknak, hogy mehetnek. A két gyerek békésen átbringázott a kereszteződésen, a férfi visszaszállt az autójába, és mintha misem történt volna, továbbhajtott. Csak segített. A kislányok kerékpároztak tovább, de bennem megfagyott a vér, jön a következő kereszteződés. Ott mit csinálnak? Utánuk mentem, és láttam, hogy az előzőekhez hasonlóan bizonytalankodnak, nem mernek áthajtani. Beálltam melléjük és intettem nekik, hogy várjanak. Megértették az intésemet, mert engem figyelve álltak az út szélén. Megvártam, míg elmennek a közeli autók, majd beálltam a kocsimmal a kereszteződésbe, és intettem a két gyereknek, hogy átmehetnek.

A lányok az én kocsim védelme alatt bicikliztek át a kereszteződésen, majd tovább bringáztak. Én is hajtottam az utamon, de még láttam, hogy az utánam következő autós átvette a szerepemet, és óvón haladt a lányok mellett…

A két gyerek olyan 7-8 éves lehetett. Milyen szülő az, aki a reggeli forgalomba kiengedi biciklivel a kisgyerekét? Még gyalog is veszélyes ma már, de biciklivel, esőben…



Utoljára változtatva 09-28-2007 @ 09:39 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 09-28-2007 @ 10:01 am)

Comment: Valószínűleg bennem is megállt volna az ütő... Egyébként, lévén a kisfiam most lesz 7 éves, már most foglalkoztat, hogy vajon mikortól lehet önállóan közlekednie egy gyereknek. Nyilvánvalóan együtt megyünk suliba, és együtt jövünk, bár csak 3 buszmegálló és néhányszáz méter gyalogút a távolság. De a minap egy harmadikos kislánnyal beszélgettünk a buszon, aki szintúgy ebbe a suliba jár, és azt mondja, már második osztály második félévétől egyedül közlekedik. Persze, klassz, ha egy kisgyerek minél hamarabb önállósodik, de vajon hol a határ az "elengedés" és az "agyonféltés" között. Csak abban bízom, hogy ez majd adja magát.


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 09-28-2007 @ 10:07 am)

Comment: Én is annak a híve vagyok, hogy tanuljon a gyerek önállóságot. De biciklivel a forgalomban? Komolyan azt hittem, hogy rosszul látok.


Hozzászóló: Nefelejccss
(Ideje: 09-28-2007 @ 10:32 am)

Comment: Kedves Angeli! Jó volt olvasni az autóvezetőkről szerzett benyomásaid, ami azonban sajnos ( legalábbis itt nálunk ) közel sem tipikus, és elvárható hozzáállás. Én is mélységesen felhárodtam a szülői felelőtlenségre gondolva. Kár, hogy erre nincs törvény, nem büntethető, és csak akkor tűnik fel a környezetnek is, mikor már baj van. Írásod nagyon jó, valós életből merített, remek fogalmazás. Szeretettel: Nefi


Hozzászóló: mickey48
(Ideje: 09-28-2007 @ 10:38 am)

Comment: Egyszerűen - Őrült, aki ezt megengedi...Én a gyermekeimet reggel mindig autóval vittem suliba, pedig közel van hozzánk - és nem a kényelem miatt!!! Egyrészt ilyenkor még álmos egy kisgyermek, figyelme nagyon kétséges, másrészt nekünk több programunk is volt reggel! Például havas téli napokon éppen akkor kelt fel a nagy , vörös Napkorong , és egy emelkedőn gyakran elémentünk, hogy lássuk a csodát, sokkal nagyobbnak tűnt, mint a fél város...Az én gyermekeim ilyeneket is látak életükben , és nagyon jó keddvel szálltak ki azután a iskolánál... Hazafele már mindig magukban jöttek, ez is nagy kaland volt nekik, mindig akadt valami mesélnivaló...Egyszer a lányom a hóna alatt hozott egy gyönyörű kiscicát, és aztmondta, muszáj volt, mert jött utána - öt évig megvolt a gyönyörűség, azután egy napon eltünk valahová...


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 09-28-2007 @ 10:45 am)

Comment: Kedves Nefi! Köszönöm a méltató szavakat. :-) Nagyon egyetértünk a felelőtlenség kérdésében. Üdv: Angelika


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 09-28-2007 @ 10:46 am)

Comment: Miki Drága! Biztosan boldogok a gyerekeid, hogy az apukájuk ÍGY törődik velük. Ez azonban sajnos, Nefi szavaival élve, egyáltalán nem tipikus.


Hozzászóló: blue
(Ideje: 09-28-2007 @ 12:30 pm)

Comment: Én a 10 éves fiam nem merem így elengedni. Nem értem, hogy miért nem csinálnak olyan biciklis utat, ahol biztonságosan lehet vagy lehetne közlekedni, még a kicsiknek is.


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 09-28-2007 @ 12:32 pm)

Comment: Jó ötlet, fel kéne vetni a nagy biciklis közlekedési miniszternek! :-D


Hozzászóló: parakalo
(Ideje: 09-29-2007 @ 06:35 am)

Comment: Eszement világ! A szülőknek szerintem fogalmuk sincs micsoda kincset kockáztatnak. Vagy a kockázatot nem érzik? Engem ez dühít!!!!!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.29 Seconds