[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 73
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 73


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Olybá veheted...
-: kepe
Ideje:: 09-29-2007 @ 11:21 am

Annak utánam történetét megképzelheted,hisz te is csak a mérföldkövekből jövő energiakivonattal tudtál birokra kelni! Így aztán már annak előtte sem lehet majd kézrátételesen megformázni,sőt kipellengérezni. De nem ám! Nem teheted,mivel mielőtt te sem keltél haraggerjedelemre az őt körülterebélyeskedővel,minekután a bíbor bélésű kelengyének bírtoktulajdonosságának erejével bírsz! Így hát inkább keresve keressél,találva találjál,hisz már így is olybá veheted..!


Utoljára változtatva 09-29-2007 @ 11:21 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 09-29-2007 @ 04:33 pm)

Comment: :-))) ???????:-DDDDD


Hozzászóló: kepe
(Ideje: 09-29-2007 @ 05:29 pm)

Comment: Jól látod teljesen! Szerintem is lehetett volna bármi,vagy fagott..De fagott jó,hogy nem lett...


Hozzászóló: blue
(Ideje: 09-29-2007 @ 05:39 pm)

Comment: Miután megtörtént, és rendelkezett kellő engergiakivonattal, pellengérre tűzte, amit kellett, továbbállt.....))))))))))pusza: gaby


Hozzászóló: kepe
(Ideje: 09-29-2007 @ 08:46 pm)

Comment: Drága Gaby! Hiszen neked tudnod kell,hogy a kivonattal csak ott lehet bevonni,amit kellett. Itt meg csak a bevonatot lehetett kivonni abból,amiből nem is kellett.


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 09-29-2007 @ 09:27 pm)

Comment: Kérlekalássan, én nem nyitnék vitát a kérdésben, mindazonáltal - hovatovább - persze. De ezt csak zárójelben jegyzem meg, mert mint tudjuk, kiszera méra bávatag. Már ősidők óta.


Hozzászóló: kepe
(Ideje: 09-29-2007 @ 09:48 pm)

Comment: Viszont az újdonság,hogy kiszera méra most kiszerelte a miteszerét.


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 09-29-2007 @ 10:01 pm)

Comment: Ezek szerint - következésképp - már nem bávatag. Ám de viszont, hogy ne mondjam - legalábbis nekem. Nem kicsit! Megjegyzem: minden jel erre mutatott, sőt! Mert azért az mindennek a teteje. Ráadásul tulajdonképpen nem is, sőt ellenkezőleg, már jó előre! Kelengye az sehol se. "Kalangya" annál inkább! A szégyentelen!


Hozzászóló: blue
(Ideje: 09-29-2007 @ 10:25 pm)

Comment: Péter! Azért a bevonat és a kivonat között is van némi különbség. Nem igaz?))))) Spec imádom a bevonatot, de a kivonat sem rossz.)))))ölellek: gaby


Hozzászóló: lenaneni
(Ideje: 09-29-2007 @ 10:54 pm)

Comment: Én azt gondolom, de becsület szavamra tiszta szívemből az a véleményem, hogy úgy tűnik, hogy te csak figurázol.


Hozzászóló: kepe
(Ideje: 09-29-2007 @ 11:06 pm)

Comment: Becsület szavamra mondom,és itt üssön belém a kénköves istennyila srégen,oszt még ne is álljon meg a bal lapockámban,hanem figurázzon ki az orrlikamon kresztül,ha nem úgy igaz vagy nem,ahogy írom !


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 09-30-2007 @ 05:13 pm)

Comment: Ja, hogy ez? Miért nem nyilvánvaló számomra a valódi kinyilatkoztató valóság? És igen. Valahogy így, és máshogy, mert fontosan pontos a lényeges. Nemdebár?


Hozzászóló: kepe
(Ideje: 09-30-2007 @ 07:31 pm)

Comment: Na jó! Most itt szeretném leszögezni,egyszer és mindenkorra ! Ha pedig ez valakinek nem tetszik az kikérheti,aztán lássák majd ! Én nem tudom,na de azért ezt..! Szóval ezt mégis tudom,csak a másikat nem.


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 09-30-2007 @ 09:19 pm)

Comment: Na, azért nem eszik olyan forrón, pláne, ha meleg a pite! Ez kérem, almás... Hagyjuk a dagadt ruhát, engem ne próbáljanak megetetni, mert különben Norbitális pályára küldök valakit, aztán abból Nagy Fogás lesz! Ha meg nem, mindenki monnyon le!


Hozzászóló: kepe
(Ideje: 09-30-2007 @ 10:45 pm)

Comment: Hát igen,ezt érzem... Mert nézzük csak meg jobban...S lám,máris mire gondolok: Csősz. Meg arra is,hogy kleba. Meg ilyesmi még sok... Hjajjj..,mi minden lehettem volna..Pl.csősz,meg pék,meg sok ilyen..Na de a felhők..! Haha! De ezt hagyjuk,mert sokan figyelnek.. A sok pék mindig néz! Figyelnek..


Hozzászóló: boblogan
(Ideje: 10-01-2007 @ 12:12 am)

Comment: Meg a sok kép. Figyellek... Szerintem egyáltalán nem biztos, de te tudod. Én csak azt szeretném kérdezni. Mondom, ez csak egy vélemény, de hallatlan. A Fekete-tenger a Dunába ömlik, és Delta. Erről jut eszembe. Kudlik, Antal, Imre herceg apukája pedig augusztus 20-án. Persze az sem mindegy, hogy miért. Többet nem mondhatok, legyen elég annyi. Az ígéret szép szó, semmi több.


Hozzászóló: kepe
(Ideje: 10-01-2007 @ 10:44 am)

Comment: Látod,látod..,most is hogy megmondom! Mert rakhat fészket az ember a kirakatban,de effektíve olyan megítélés alá esik. Részben látom ennek a fókuszát,de ez így is illik. Nem remélek. A nagy költő,kepelen versét tudnám idézni: Miért akarsz repedni oly gyorsan,s serényen,mikor oly sok becsukható tágulatnak bírtokába háborítás?! Minő eltúlzott túlbuzgóság buzgat? Maholnap tán jöhet,mehet,szállhat,úszhat,csúszhat...Gyere vélünk,sikered lesz,kinevezünk plusznak!


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 10-01-2007 @ 04:03 pm)

Comment: Már megint csak ez. Nem érzitek, hogy hogyan nem? mert ideje volna annak, hogy elvétve, de meglegyen. Annyira életemben vágyálom nem tudok róla. Igen?


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 10-01-2007 @ 04:17 pm)

Comment: Nemigen, de pláne! Hovatovább istenuccse szó éri a ház elejét, de hirtelen! Én szótam!


Hozzászóló: kepe
(Ideje: 10-01-2007 @ 04:24 pm)

Comment: Uffolok én is! Namitmondakepemeg...hö!


Hozzászóló: boblogan
(Ideje: 10-01-2007 @ 05:39 pm)

Comment: Éreztem én, hogy semmi kétség. Hideg a rázás, elvétve, de meg nem engedve. Alkalmasint. Kicsit olyan ez, mint amikor. De a lényeg, hogy mindenki, aki valaki, az valahol senkit sem érdekel. Persze az iszappakolás ettől még jó.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds