[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 68
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 68


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Apró boldogságok
Ideje:: 09-30-2007 @ 12:20 pm

Gangos bérház belső folyosóján állt a kövér kisfiú. Szombat volt, a ház egyik lakásában mégis komoly munka folyt, egy játszóház nyitotta meg ott aznap a kapuit. A kisfiú a földszinten lakott, és még sohasem járt az új, nagyon modern, mindenféle izgalmas játékkal felszerelt játszóházban. Vágyakozva függesztette rám hatalmas barna szemét, pufók arca epedve fordult a bejárat felé, ahol sorjázva mentek be a gyerekek a szülőkkel, s jöttek kifelé azok, akik már kijátszották magukat.

-         Szia! Erik vagyok a földszintről – mondta nekem, és várakozva nézett rám.

-         Szia – mondtam, és nem tudtam eldönteni, hogy mitévő legyek a gyerekkel. Ácsorgott és engem nézett, egyik lábáról a másikra állva billegett. Zavart. Rengeteg emberrel kellett egyszerre foglalkoznom, nem cseveghettem Erikkel.

-         Bemehetek? – szedte össze a bátorságát, és barna arcán a zavar pírja ütött át.

-         Nem tudom… - jöttem zavarba én is, mert tényleg fogalmam sem volt, hogy beengedhetek-e egy gyereket, aki sosem lesz fizetőképes kereslet. – Szerintem csak azok mehetnek be, akik a szüleikkel jönnek… - mondtam, és éreztem, hogy ez nagyon rosszul hangzik, és különben is, ez egy játszóház…

-         Nekem nem fog feljönni az anyukám… - mondta elkeseredetten, könnybe lábadt nagy barna szeme.

Egy perc szünetem kerekedett ekkor, épp nem akart senki bemenni és kijönni sem, nem kellett kérdőívet kitöltetnem vagy a távozó gyerekeket lufival, hűtőmágnessel kényeztetnem, a szülőket a kedvességemmel lekenyereznem, úgyhogy Erik felé fordultam.

-         Tudod, mit? Megkérdezem… - mondtam, és beszaladtam a vezetőhöz.

Zsóka, a vezető azt sem tudta, hogy fiú-e vagy lány a hatalmas érdeklődés őt magát is meglepte.

-         Jól tele vagyunk, igaz? – nézett rám űzötten. – Látod, milyen jó, hogy eljöttél? Most nem is tudom, ki foglalkozna az érkezőkkel.  

-         Itt van ez az Erik gyerek… – kezdtem, de közbevágott.

-         Engedd be, úgy odavan, már máskor is szeretett volna körülnézni… Engedd csak be nyugodtan, végül is nyílt nap van, nem igaz? – és már futott is tovább, mert valamelyik teremből gyerekbömbölés hallatszott ki.

Visszamentem a helyemre. Erik ott álldogált, és várt. Várta a számára oly fontos választ.

-         Bemehetsz – mondtam mosolyogva. – De a bejáratnál húzd le a cipődet, úgy, mint a többi gyerek… - szóltam még utána, mikor boldog vigyorral az arcán eltűnt a szemem elől.

Az érkezők és a távozók folyamatos munkával láttak el, már el is felejtettem a közjátékomat a kövér kis Erikkel, amikor újból felbukkant mellettem.

-         Köszönöm szépen, hogy beengedtél – mondta boldog mosollyal kerek arcocskáján. – Tudod, engem nem nagyon szeretnek az óvodában…

-         Miért nem szeretnek? – kérdeztem, bár már az is meglepett, hogy még csak óvodás, azt hittem, hogy legalább másodikos.

-         Mert ilyen kövér vagyok… - mondta.

-         Ugyan… majd lefogysz. Mások is megnőnek, aztán lefogynak – bíztattam.

Ő csodálattal nézett a szemembe.

      - Te olyan szép sovány vagy!  - mondta meggyőződéssel, és szinte úgy nézett rajtam végig, mint egy felnőtt férfi. – Nekem az anyukám is dundi, az óvónéni meg egyenesen dagadt! – De te…

Felnevettem. Milyen régen is mondták rám azt, hogy sovány vagyok? Nahát nem mostanában volt, az biztos. Milyen relatív ez is.

-         Köszönöm Erik – mosolyogtam rá, tudtam, hogy hatalmas hálát érez, amiért beengedtem. – Igazán nagyon kedves vagy. Kérsz egy lufit? Hűtőmágnest?

-         Kaphatok mindkettőt? – kérdezte ragyogva.

-         Persze. – mondtam. – Minden gyerek kapott, aki nálunk játszott, te is kaphatsz –  adtam neki lufit is, hűtőmágnest is, és tudtam, hogy erre a napra egy gyereket egy kicsit boldoggá tettem.

És ez a gyerek a boldogságával engem egy napra  egy kicsit boldoggá tett.



Utoljára változtatva 09-30-2007 @ 12:22 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: blue
(Ideje: 09-30-2007 @ 02:47 pm)

Comment: Hidd el nekem Térdzokni Barátném, hogy a lökött cicabugyogó barátnédet is ilyen aprósságal boldoggá lehet tenni, ugyanis a két hűtőnkön van vagy 40 db mágnes. Örülök a kis Erik örömének. pusssszzantalak: a bugyogó)))))))))


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 09-30-2007 @ 04:22 pm)

Comment: :) Látod, én engem is mosolygásra késztettél :) Pedig olyan vagyok, mint a hulla, egész nap füvet nyírtam - ilyenkor általában már csak vicsorogni vagyok képes :D De köszönöm, jól esett ez a kis boldogság nekem is :)


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 09-30-2007 @ 04:39 pm)

Comment: Igen Gaby, az a szép, amikor az ember még apróságoknak képes örülni. :-)))


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 09-30-2007 @ 04:41 pm)

Comment: :-))) Ugye, Neti? Olyan jó látni, hogy milyen könnyű boldoggá tenni egy gyereket... de ha jobban belegondolunk talán azért ilyen könnyű például Eriknek örömet okozni, mert egyébként nem nyílik lehetősége ilyen fizetős szuperhelyekre járni, sőt lehet, hogy olykor nélkülöznek is. Ez is relatív...


Hozzászóló: Fata_Morgana
(Ideje: 09-30-2007 @ 04:46 pm)

Comment: Engem meg majdnem megríkattál. Hogy ez mennyire tuti mondat: "Ugyan… majd lefogysz. Mások is megnőnek, aztán lefogynak – bíztattam." Szép, nagyon szép történet, örülök, hogy olvastam, és a sokak által "csak" blognak degradált írások között az ember így lelhet irodalomra. ;)


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 09-30-2007 @ 04:56 pm)

Comment: Köszönöm Fata! Nagyon megtisztelő a véleményed. :-)


Hozzászóló: parakalo
(Ideje: 09-30-2007 @ 05:08 pm)

Comment: De jó volt ezt elolvasni. Annyira szeretem, amikor az élet ilyen pillanatokkal ajándékoz meg. Egy kisgyerek mosolya, boldogsága, őszinte tisztelete, csodálata. Szép!


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 09-30-2007 @ 05:11 pm)

Comment: Az élet írja a legmeghatóbb pillanatokat. Nem? Köszönöm, hogy olvastál. :-)))


Hozzászóló: naiva
(Ideje: 09-30-2007 @ 06:22 pm)

Comment: Olyan könnyű lenne boldognak lenni!:) Hiszen ha mást boldoggá teszünk, az bennünket is azzá tesz... Jó volt olvasni!:)


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 09-30-2007 @ 06:24 pm)

Comment: Köszönöm Naiva. :-)))


Hozzászóló: hori
(Ideje: 09-30-2007 @ 06:39 pm)

Comment: Adnod kell ahhoz, hogy kaphass. Én ma 200 Ft-ot adtam a koldusnak a Spar előtt. Örültem, hogy örül, pedig milyen semmiség. Jót írtál!


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 09-30-2007 @ 06:40 pm)

Comment: Igaz. És még ha csak a másik öröme is a jutalmad, az már elég egy napra. Köszönöm Hori.


Hozzászóló: mickey48
(Ideje: 09-30-2007 @ 07:24 pm)

Comment: Nocsak - Új pasid van??? : )))))))) Tudd meg, engem pedig ezzel az írásoddal tettél boldoggá egy kis időre...


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 09-30-2007 @ 07:32 pm)

Comment: Bizony Miki, buknak rám a kicsik... :-DDD


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds