[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 146
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 146


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Mérges vagyok rád...
Ideje:: 10-02-2007 @ 01:44 pm

Azon gondolkodtam, milyen irányban fejlődik a problémakezelés napjainkban. Hogyan oldjuk fel az ellentéteket, kezeljük a konfrontációt. Hát, sajnos az információs társadalom elég rossz irányban terel minket.

Miért is?
(most lehet, hogy egy kicsit magam és a portál ellen szólok, de elnézést érte)

- a net egy virtulás világ, valahol nem teszik valami? Átmegyek egy másik honlapra, vagy egyszerűen bezárom az adott oldalt. Ezt nem mindig tehetjük meg a való életben. Most, amikor örülünk, hogy van munkánk, ne cserélgetjük úgy a munkahelyet, mint focista a zokniját... nem cserélhetünk családot, gyereket (jáj), barátokat talán...egy darabig.

- ha valaki pl. chaten nem szimpatikus, egy egyszerű X gombbal kilövöm. Ugyanezt persze nem tehetem meg az utcán, hogy azt mondom: húzzá már el apafej vagy én húzok el, annyira nem bírom a búrád.

- bátrabban írunk bármit a másiknak anélkül, hogy belegondolnánk, az vajon mit érez. Hiszen legtöbbször nem látod, nem hallod, ő csak valaki a netről, egy nick, egy IP cím, nem egy valódi ember valódi érzelmekkel. Márpedig az.

- megharagszol valakire? Nem írsz neki mailt. Kikapcsolod a beszélgetést az MSN-en, sőt! Letiltod az MSnről. Nem is lássa az a szemét, hogy fenn vagy! Vagy még jobb! Nem jelölöd vissz IWIW-en! Húúúú, micsoda aljas dolgok, nem igaz?
Még rosszabb: álnéven piszkos dolgokat írsz neki, gyalázod, ahol tudod. Az ugyan eszedbe sem jut, hogy anno ezt amikor még telefonon csinálták valakivel (ugyanúgy kommunikációs csatorna) hát az egyből hívta a rendőrséget zaklatás címén.

Azóta kicsit "elszabadultunk" Zaklatunk és zaklatnak minket, de bármennyire is mérgesedik a helyzet, mindig ott van az a kis piros X a sarokban. Az életben hol van? Hol van ilyen kis piros, amivel megszüntetjük a bosszantó tényezőket? Hol? Valahol odabenn talán. Legbelül. Lelki békének hívják. Pedig én csak egy iksznek látom.

És most hozzászólhattok nyugodtan. Egyetérthettek velem. Hogy mi? Nem értesz egyet? katt... 



Utoljára változtatva 10-03-2007 @ 10:36 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 10-02-2007 @ 01:49 pm)

Comment: Bocsi, bocsi, egytértek.... Amúgy tényleg. Az embernek néha összeszorul a gyomra, hogy mennyire kiszolgáltatott lett, elérhető, bántható, megtalálható... Hja kérem, elég rákeresni a Google-on.


Hozzászóló: wanderer75
(Ideje: 10-02-2007 @ 01:58 pm)

Comment: Szerintem nem olyan nagy baj, hogy itt álnév alatt olyasmit is megmerünk tenni, amit a való életben nem lehet, nem mernénk. Sokat lehet tanulni a virtuális vitákból, és ez talán segít abban, hogy a valós világban is tudjam, bátor lány vagyok én, aki mer és tud küzdeni az igazáért! És nem is olyan könnyű (örökre) bezárni 1-1 oldalt, mindenütt van sok jó is a kellemetlenségek mellett, akárcsak az életben ...


Hozzászóló: Rien25
(Ideje: 10-02-2007 @ 02:03 pm)

Comment: Értem, értem én vándor barátom, de az életben ez nem csak egy kis piros iksz. Annál többe kerül rendezni :D Rien


Hozzászóló: mickey48
(Ideje: 10-02-2007 @ 06:53 pm)

Comment: Bizony Kedves Adrien - nagyon igaz, az életben nem megy olyan könnyen - épp most olvastam egy blogban - nyilvánosan körbezavarni valakit, aztán priviben bocsánatot kérni...hát , nem egy életszerű dolog, de nagyon egyszerű, és nagyon könnyen megoldható a Neten...Több, mint nem kívánatos életforma, és jellem...


Hozzászóló: blue
(Ideje: 10-02-2007 @ 07:47 pm)

Comment: Ne mérgelődj, legyen mérges más, és katt..., ha annyira akar...jöhet a piros x...pusza: gaby))))))


Hozzászóló: zsuzsuzsu
(Ideje: 10-02-2007 @ 10:24 pm)

Comment: Az irásoddal teljesen egyetértek. De egy dolog mégis marad: az ember rossz érzése, megoldatlan, befejezetlen dolgok, ügyek. Ezeknek is van méregfoguk, ha nem is azonnal gondoljuk... Zsuzsi


Hozzászóló: maridecember
(Ideje: 10-03-2007 @ 07:12 am)

Comment: Valós problémát vetettél fel. Azért az igazsághoz hozzá tartozok, hogy kommunikációs problémák eldurvult formája mindig létezett az emberek között. Az új technika által nyújtott személytelenség mögé bújva valóban hamarabb lehullnak az álarcok, és az ismeretlent, könnyebb durvábban mesérteni ismeretlenül. Azt gondolom, meg kell tudni tanulni kezelnünk saját magunknak, hogy minél kevesebbet sérüljünk mentálisan. És nagyon jó beszélni is róla,mert ez is egy tanulási folyamat. Mi illik itt a neten, és mit nem. Talán tanítani is lehetne.


Hozzászóló: hori
(Ideje: 10-03-2007 @ 06:44 pm)

Comment: Bizony! Van igazság szavaidban. :)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.43 Seconds