[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 161
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 162

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Mindenkinek
Ideje:: 10-04-2007 @ 08:40 pm

Az utóbbi napokban sokan bántottak, és sokakat bántottam én is. Sokat sírtam is és annyit hadakoztam, amennyit talán így emberekkel az életem során soha. Ezek a dolgok gondolkodásra késztettek. Hogy lehet az, hogy én, aki a környezetemben népszerű vagyok és kedvelnek, és én, aki mindig vigyázok, hogy másokat ne bántsak meg, most így hadakoztam, vagdalkoztam, és engemet is így bántottak? Azt gondolom, hogy az oka a más világ. Nevezetesen a virtuális világ. Itt mást jelentenek a szavak, a gesztusok, más a jó és más a rossz. Azt gondolom, hogy a klasszikus intelligencia nem elég. Egyszer írtak rólam egy negatív hangvételű cikket. Átsírtam a napot, az éjszakát, másnap dolgozni sem tudtam menni. Azóta lehet rólam bármit írni. Ez alatt a rövid gyötrődés alatt immunissá váltam. Azt gondolom itt is ez történt velem. Minden elkövetkező megbántásért elsírtam a könnyeimet az elmúlt két nap, és két éjszaka során. A virtuális világban ezek után engem már bántani nem lehet. Persze, eddig sem a kritikával lehetett, hanem az emberi mivoltomat megalázó véleményekkel. Igaz, igyekeztem én is. Aki kap, az adjon is. Nálam eddig tartott. Olyan indulatok, amelyek a visszaadást generálják majd bennem, el fognak kerülni. Most azt gondolom, nem is bánom, hogy túlestem ezen. Szóval utolért a virtuális immunitás.


Utoljára változtatva 10-04-2007 @ 08:40 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: blue
(Ideje: 10-04-2007 @ 08:48 pm)

Comment: Hidd el nekem, hogy mindig lesz olyan, aki meg fog bánatani, mert érzékeny a lelked. Engem itt már lassan hiperérzékenynek mondanak, mert én hol kirohanok a világból, hol meg sírok, én ilyen vagyok, de, aki ismer az tudja, hogy: "aki ugat az nem harap." Küldök Neked egy kis mosolyt, hogy szebb legyen az estét. szeretettel: gaby)))))))


Hozzászóló: maridecember
(Ideje: 10-04-2007 @ 08:55 pm)

Comment: Köszönöm szépen, de én ismerem magamat. nagyon kedves vagy és a moslyt is köszönöm.


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 10-04-2007 @ 08:59 pm)

Comment: Én is küldök Neked sok reményt és bocsánat, ha valamikor megbántottalak. Én sem akarattal teszem, csak néha (vagy mindig)? ) az agresszivitás fokozza a bennünk lappangó agressziónkat, ilyenkor óhatatlanul sértődékenyebbek vagy vehemensebbek leszünk.


Hozzászóló: maridecember
(Ideje: 10-04-2007 @ 09:01 pm)

Comment: Én már nem haragszom senkire. Soha nem voltam haragtartó. Csak azért írtam le, mert megdöbbentem saját magamon is. És köszönöm!


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 10-04-2007 @ 09:22 pm)

Comment: Az írott szó mindig nagyon veszélyes...Nincsenek gesztusok, nincsenek mimikák, nincsen hangsúly. Az értelmezés nagyrészben attól függ, hogy az, aki olvassa éppen, milyen hangulatban teszi, éppen mi az ami foglalkoztatja, mi az amit Ő kiemel, és mi az amit észre sem vesz, pedig lehet, hogy Te pont nem úgy gondoltad volna. Talán ezért fontos, a kicsit pontosabb, részletesebb fogalmazás, a kicsit óvatosabb bánásmód a kifejezésekkel. Van, amin az életben egy jót nevetünk, de leírva akár örök haragot eredményezhet. Úgy gondolom, az a tömörség, amire Te írásaidban törekedsz, talán nem minden témában helyes. A virtuális világban is meg kell tanulnunk alkalmazkodni bizonyos normákhoz, elfogadni a másikat, és a közösségekben lévő írt vagy íratlan szabályok is nagyon működnek. Sajnálom ha sírnod kellett, de hiszem, és remélem, hogy megtalálod köztünk az igazi hangod, az igazi valódat is megismerhetjük majd, nem csak virtuálisan, hanem személyesen is, egy találkozón esetleg. A személyes ismeretség nagyon sokat jelent. Én bízom abban, hogy jól fogod magad köztünk érezni, mert harag az nincs egy pillanatig se, ezt ne hidd. A figyelmeztetés soha nem a haragról szól. Ez egy nagy portál, sok emberrel, sok véleménnyel. Én a tulajdonos egyensúlyt kell tartsak a segítőimmel ebben a kis mikrovilágban. Itt az a fontos, hogy a napi gondok után mindenki jól érezze magát, és meglegyen a béke. A leglényegesebb az egymás elfogadása. Mások érzékenységének tiszteletben tartása. Én is mosolyt küldök neked, és felejtsük el a viharos kezdetet....))))))


Hozzászóló: maridecember
(Ideje: 10-04-2007 @ 09:53 pm)

Comment: Köszönöm a véleményedet. Én is így gondolom.


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 10-04-2007 @ 09:57 pm)

Comment: azon gondolkoztam, hogy mit írhatnék neked... (még a blogod olvasása előtt) mert a fenébe is! tehetséges vagy! és iszonyú bosszantó amit csinálsz... csak úgy -leírod, amit gondolsz, amit érzel... dehát én is erre törekszem! miért bosszantott fel mégis, hogy te meg méginkább le mered írni, amit gondolsz? és azt hiszem, rájöttem: féltékeny voltam/ vagyok rád... leginkább a bátorságod rettent...


Hozzászóló: Fata_Morgana
(Ideje: 10-04-2007 @ 10:50 pm)

Comment: nahát, szemilla, ezt el sem hiszem :)))) én egy kicsit sem vagyok féltékeny azokra az írásokra, amik ellen "felemeltem" a hangom, ma sem tetszenek, de pl. ez a mai szép az IK-ban. Rövid, de szép. És ez a hangnem is tetszik, és azt hiszem, én is elmondtam a továbbiakra a véleményemet, meg néha visszamenőleg is, mert most elmondhattam, úgyhogy bármilyen furcsa, számomra a legmegfelelőbb időben jöttél, Mari. :)


Hozzászóló: tokio170
(Ideje: 10-05-2007 @ 08:37 am)

Comment: Aki írásra adja a fejét számolhat a negatív kritikákkal is, főleg ha szokatlan témával hozakodik elő. Ez nem a "virtuális világ" miatt van kizárólag. Gondolom környezetedben sem azért vagy népszerű, mert "centi stoke"-kal méred az eleven collos (11”~ 25cm) férfi testrészeket. Mindenesetre könnyebb leírni egy véleményt mindig, mint a másik szemébe mondani - sokaknak. Viszont nem kell sírni, lesz ez még rosszabb is... XDDD Lényeg, hogy kívánd az írást, mint IFA az ötödiket. Légy őszinte, és vidám - a többi jön magától. :))


Hozzászóló: 102
(Ideje: 10-05-2007 @ 11:32 am)

Comment: azért azzal az immunitással és megbánással, vagy mi a szösszel, is csak csínyján, csínyján... :) gesztusos! 102


Hozzászóló: maridecember
(Ideje: 10-05-2007 @ 01:02 pm)

Comment: Kedves 102! Én nem megbánásról írtam. A történések elgondolkodtattak. Ti nem ismerhettek, de ilyen indulatok, mint amelyek itt keletkeztek bennem, nem tarkítják az életemet. Nekem ez arra volt jó, hogy rájöjjek, személytelenül más szabályok érvényesek. Haragtartó pedig soha nem voltam. Inkább ezerszer kérek elnézést, akkor is, ha nem jogos, mint hogy harag fészkelődjön bennem, vagy velem szemben. Már csak azért is, mert én szeretem az embereket.


Hozzászóló: 102
(Ideje: 10-05-2007 @ 01:16 pm)

Comment: köszönöm a válaszod! talán rossz szót használtam... a legkisebb szükségszerü idomulásra gondoltam a "csínyján megbánás" alatt. ;) egyébként minden tiszta (sor). százkettes


Hozzászóló: wanderer75
(Ideje: 10-05-2007 @ 02:36 pm)

Comment: Furcsa ez egy kicsit nekem, mivel asszem sosem sírnék, amiatt, ami a virtuális világban történik. Főleg nem egész éjszaka!! Én azért vagyok itt, hogy tanuljak, írást is, konfliktus kezelést is, ismereteket szerezzek önmagamról, mert bizony van olyan, amit én sem tudok elfogadni, és tudom, hogy ezzel volt már akinek fájdalmat okoztam ... De szerintem nem szabad ezt ennyire komolyan venni. Nem az internet az élet! És ha Téged a való életben mindenki szeret és elfogad, az csodálatos dolog lehet, és biztos, hogy meg is érdemled, mert valamit nagyon jól csinálsz!!


Hozzászóló: lenaneni
(Ideje: 10-05-2007 @ 03:00 pm)

Comment: Szóval túlélted? Ennek örülök. Nem vettem volna jónéven, ha megsértődsz, is kivonulsz a Fullról, vagy tovább hadakozol tíz körömmel vélt, vagy valós sértésekkel szemben. És nem volt ahogy, és amiért a védelmedre kelnem, mert mire észrevettem, hogy mekkora a perpatvar körülötted, te már hét síráson túl voltál, na meg azt is láttam, hogy ügyesen tudod védeni magad. De ennyire kolerikus vagy? Egy kis türelem? Vagy hogy aludjunk rá egyet? Ne immunis legyél no, hanem megfontoltabb! De azt hogy kinek, és mitől jött az a gondolata, hogy te call girl site-t akarsz létesíteni az IK-ban, azt az én naiv eszem nem bírja felfogni. Egyszóval, örvendek, hogy itt vagy, hogy békét kötöttél, és várom az írásaidat. És ha netalán azt írom majd, hogy nem tetszett, ugy-e nem fogsz sírni?


Hozzászóló: wanderer75
(Ideje: 10-05-2007 @ 03:52 pm)

Comment: Az utóbbi időben terjedőben van az a jelenség, hogy mit szabad itt a fullon, meg mit nem. Nem nagyon tetszik ez nekem, és általában védek mindenkit. Csak azt nem tudom elfogadni, ha valaki politizál és ezzel bánt másokat, régi sebeket tép fel. De szerintem az összes többit hagyni kéne - ami nem árt senkinek ... Utánanéztem egy kicsit az írásaidnak. Arra, aki szabadon mer írni, gondolkodni a szexről általában irigykedni szoktak az emberek, mivel a szexualitás tiltott-tabu dolog még mindig, és ezért irigylik azt, aki ezeket a tabukat döntögeti. Bevallom, én szívesen olvasnék a jövőben ilyeneket (is) Tőled.


Hozzászóló: fefo
(Ideje: 11-03-2007 @ 05:25 pm)

Comment: Szerintem valóban immunissá kell válni ahhoz, hogy az ember ne rohangáljon egyik portálról a másikra, otthagyva az előzőn a lábanyomát és rohanni tovább. Tapasztalatból beszélek, már két portálról jöttem el, mert mélyen sértve éreztem magamat emberségemben és szeméyliségi jogaimban is. De, mert gyáva és harcképtelen vagyok hát elmenekültem. Tudom, hogy ez nem jó, nem ésszerű emberi magatartás. Ráadásul mindig volt aki mellémállt. Mégsem tudtam "megszólalni" azon a portálon ahol ilyen bántás ért. Nem haragszom senkire,de töröltetni akartam írásaimat, ám csak a felét törölték, illetve megküldték nekem az összes hozzászólással együtt (A szerkesztők szerettek!) de kértek szépen, a másik felét ne töröltessem, mert akkor a másokhoz szóló hozzászólásaim is automatikusan törlődnek. Így aztán a fele ott maradt. De ma is csak néhány hózzászólással vagyok ott jelen, írni nem tudok. [Az a portál, ahonnan először eljöttem megszünt. ]Persze ez az én történetem az én személyiségem, az én érzékenységem. Ne vegyetek példát rólam, mert a gyávaság, a harcképtelenség nem igazán eredményes. Talán csak azért mondtam el Neked, hogy tudd, mennyivel erősebb a lelked az enyémnél. Örülök neked, hogy megtaláltalak itt (is). szeretettel : fefo


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds