[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 264
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 264


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Szuletesnap alkalmabol
Ideje:: 10-05-2007 @ 12:11 am

Eltelt egy ev azota miota megszuletett a leanyunk. Hihetetlen, es egyben lenyugozo. E nemes alkalombol kis unnepseget rendeztunk itthon, a meghivottak nevsora rovidke volt, de mnt kiderult, sok jo ember kis helyen is "budos" avagy sok jo ember kis helyen tud csak igazan nagy kaoszt alkotni. Jelen voltak: Anyosom, (a draga) a ferjem, a  noverem es a ket kisfia (ordogfiokak, bar ordongosseguket tekintve igenis nagykorunak szamitanak), a ferjem nagybatyja, annak a leanya, a ferjem novere, es a ferjem nagyanyja, aki az anyosom anyosa is egyszemelyben. (mar az anyos anyosa szokapcsolat is elorevetithet nemi nemu elkepzeleseket arrol milyen is a nagyi, bar elmondasok szerint tobb szempontbol mar csak az arnyeka regi onmaganak.) Szoval delutan ot orara volt hivatalos mindenki, a kisnagy lanyunk ataludta a vendegfogadast, mert miert is ne, ezen a napon voltam keptelen idoben elaltatni, mivel surgos jatszani es ramolnivaloja akadt elalvasidoben... Na de zsengekoru reven megbocsajthato neki ez a baki, meg jo is volt igy, miert a felnottek elszivhattak egy utolso cigit a haz elott, az anyosomnak is volt ideje megsertodni azon, hogy a nagybacsi engem es nem ot udvozolte eloszor, az ordogocskeknek pedig volt idejuk arra, hogy felfedezzek, hova nem szabadna majd bemenni, felmaszni, kimaszni, bebujni mikor a felnottek el lesznek foglalva a kis unnepelttel, de legfokeppen egymassal.

Felebredt a Hercegno. Rendbeszedtem a toalettjet, megfesultem a hajacskajat es dicso/buszke anyai mosollyal felcipeltem a felsoszintre ahol a nappali es a konyha van. A vendegek mar ott tolongtak, a ket fiucska jo gyerekhez melto modon orjongott, tehat idealis beleponk volt arra, hogy a leanyom a hangzavartol es a sok embertol megszeppenve vigasztalhatatlan modon sirni kezdjen. Elbujtam vele, dudorasztam egy kicsit, es mire visszatertunk az ajtohoz mar a tole megszokott angyali mosollyal az arcan nezett korbe. ( en azt is leolvastam az arcarol, hogy azt gondolta magaban: " Igen, ezek itt engem imadnak es nem is oktalanul!!!") Megkezdodott az ajandekozas. ( en a hihetetlenul felesleges idiotasagok repertoarjanak felvonultatasakent jellemeznem, de ide megiscsak szebb azt irni, hogy ajandekozas) A nagybacsi egy arany karkotovel rukkolt elo. (kicsi, most es meg kb egy evig fogja tudni hordani, velemeyem szerint pont abban az idoszakban, mikor sem szukseg nincs ra, sem nem valo neki) "Orultunk". Azert irom hogy orultunk, mert hu mama leven az olemben az unnepelttel hangos "Nyisd ki, bontsd ki, tied" felkialtasokkal buzditva Chiarat bontogattam helyette a csomagokat vegig. Aztan jott a takarekbetetkonyv szinten a nagybacsitol, ami onmagaban nem lenne egy hulye dolog, es a gyujtogetest is jobb elkezdeni most, na de mint szulinapi ajandek???!!! ( a hiba talan az en keszulekemben van)

A nagybacsi leanya volt soron. Rola amugy tudni kell, egy savanyu, mar fiatalon megkeseredett 33 eves leany, aki keptelen masoknak, sot maganak is orulni, mosoly spontan modon az ajkat el nem hagyja, ami pedig kenyszeredett vigyor, jobb lenne nem is latni... Nos o egy farmerral, egy puloverrel egy hozza valo feloltovel es zoknicskaval lepett meg bennunket. Na itt a hulyeseg ketoldalu. Egyik oldala, hogy ket eves koru gyerekre valo es teli cucc. ( szomoljatok kedves olvasok...) A masik amit nehezmenyezek, hogy a varosban talalhato legeslegdragabb (irrealisan draga valoban) legeslegsznobabb ( ezt lehet hogy nem jol irtam) boltjaban vasarolta... Inkabb tette volna takarekbetetkonyvbe az arat... NA de ennek is nagyon nagyon "orultunk". Ezek utan a noverem kovetkezett, aki nem lepett meg kicsit sem, hulyesegben mindig o vitte a primet a csaladunkban. Vett a lanyomnak egy babat nagyon aranyos, bikinivel, es strandkendovel a derekan, feherszoke hajjal, azurkek szemekkel, majd mikor kibontogattuk a dobozabol, teso kikapta a kezembol es az ablakba tette. Mikor megkerdeztem miert rakta oda, kozolte, hogy mert lebarnul a baba a napon es azt o bizony latni akarja. Wow... (elmondanam, hogy 1000 %-ig biztos vagyok benne, hogy csak ezert vette meg a babat, mert kivancsi volt a barnulasra, es egyaltalan nem azert, mert a lanyomnak talan tetszhet)

A ferjem novere is kitett am magaert. Ajandekozott egy dzsekit a babunak, ami hofeher, es amit valoszinuleg sosem fogok radani, mert abban az idoszakban mikor hordhatja majd, olyan sar es locspocs lesz, hogy orom lesz nezni, de nem lenne orom a hofeher kabatkabol kimosni. Apa es anya, (marmint a ferjem es en) labbal hajthato dudalo kismotort vettunk Chiaranak, ami jo is lenne, ha leerne a laba rola manonak. Mondanom sem kell, mire hasznalni tudna majd, szerintem siman bicigli kell majd neki. Legjobban az anyosom lepett meg azon esszeru otletevel hogy penzt adott a kovetkezo cipore ajandekkent, meg ez lett volna a legnormalisabb otlet, csakhogy ennek meg latszatja nincs, nem lehetett bontogatni.

Ezek utan mondom en, ajandek lonak ne nezd a fogat, nem is neztem. De ez a repertoar azert megnevettetett.
Tortabatenyereles is volt a lanyom reszerol, hagytuk neki, hiszen az ove volt a torta, edes volt mikor a habtol mancsos kezevel ketsegbeesetten acsorgott a szeken es nezett korbe, vajon mi a fenet nevetnek a felnottek azon hogy neki tiszta "kosz" a keze. Nagyon szep torta volt, rozsaszin es feher cukorral diszitve ( itt nem hasznalnak marcipant csak kulon keresre) a tetejen volt egy kep Daisyrol amint epp a tukor elott csinositja magat rozsaszin ruhaba, es csucsult a torta tetejen egy rozsaszin cukorbaba. Az ize nem volt 101-es mivel light tortat rendeltem, nem szerettem volna, ha a jeles napon pont a kis unnepelttol kell megvonnom az edesseget. Na de minket felnotteket karpotolt a sossutemeny.

Miutan mindenki evett ivott elkezdodott a tarsalgas legjava, a gyerkocok mostmar harmasban sikongattak, orjongtek, a ket ordogfi az ujdonsult labbal hajthatos auton hasalva korozott korbe korbe, a kisebbik fiu(20 honapos) kiszokott az erkelyre es a letra tetejerol szedtem le... Meg szerencse hogy epp kileptem a felmosorongyert.

Folyt. kov.



Utoljára változtatva 10-05-2007 @ 12:11 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Nefelejccss
(Ideje: 10-05-2007 @ 05:40 am)

Comment: Kedves Csilike! Egy mindenkivel előforduló, szabvány esemény, amit olyan ragyogó nagyszerűséggel, képletességgel, és humorral írtál meg, hogy csak gratulálni tudok. ....no meg türelmetlenül várva a folytatást!:) Sok szeretettel: Nefi


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 10-05-2007 @ 06:28 am)

Comment: Késve bár (de törve nem), boldog szülinapot az Ünnepeltnek!:) És örülök, hogy legalább ebből az alkalomból Te is előfordultál a Fullon.:) Ami a lábbal hajtható motort illeti, ne hidd, hogy kinövi! Én csak tudom!:)))


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 10-05-2007 @ 07:00 am)

Comment: Csilike! Szia! Ilyen nagy már a kislányod? Gratulálok! Sok puszi Neki.


Hozzászóló: Emericus
(Ideje: 10-05-2007 @ 03:21 pm)

Comment: Gratulálok a nagylányhoz is, a szenzációs élménybeszámolóhoz is. (Egyre jobb a stílusod!) Az ajándékokon ne búsulj, az én fiam annak idején egy távolabbi ismerőstől puskát kapott az egyéves szülinapjára. Nem játékpuskát, igazit. Gázpatronnal működik, apró ólomlövedéket juttat a célba. Mondanom sem kell, azóta se sütöttük el, és ha rajtam múlik, nem is fogjuk.


Hozzászóló: wanderer75
(Ideje: 10-05-2007 @ 03:54 pm)

Comment: Boldog szülinapot kívánok a kislányodnak!:)) És Neked is minden jót!


Hozzászóló: blue
(Ideje: 10-05-2007 @ 09:16 pm)

Comment: Boldog születésnapot a kis tündérkének! ölellek: gaby))))))


Hozzászóló: lena1
(Ideje: 10-06-2007 @ 03:04 pm)

Comment: Én, is boldog szülinapot kívánok neki. Puszi.Lena


Hozzászóló: Csilike
(Ideje: 10-07-2007 @ 12:00 am)

Comment: Nefi, koszonom a gratulaciot, igyekszem osszehozni a folytatast is, fergetegesre sikerult a buli, majd meglatod:) Koszonom hogy itt jartal. Udv: Csilla


Hozzászóló: Csilike
(Ideje: 10-07-2007 @ 12:03 am)

Comment: Captnemo, ne hidd hogy csak ebbol az alkalombol surgok forgok itt a fullon, olvaslak am benneteket buzgon. De irni az egy masik dolog, ido kell hozza, es hangulat, meg "pihent" agy legfokepp:))) A motorral kapcsolatban teljesen megnyugtattal, ha valakinek, hat neked elhiszem hogy nem lehet kinoni:))) Puszillak, es orulok hogy itt voltal.


Hozzászóló: Csilike
(Ideje: 10-07-2007 @ 12:04 am)

Comment: Eroica, ha latnad milyen nagy!!!:) Es gyonyoru:)) Orulok hogy itt voltal, es ezuton is gratulalok a konyvedhez, drukkolok, hogy elkeljen minden peldany.Egy mar tuti lelkelt. Puszi


Hozzászóló: Csilike
(Ideje: 10-07-2007 @ 12:24 am)

Comment: Azt hiszem Imre, hogy valoban jobban jartunk mint Ti annak idejen:))) De valamibol blogot is kell irni:) KOszonom a dicsereted, nagyon jol esik es sokat jelent nekem. Millioszor olellek... Csilla


Hozzászóló: Csilike
(Ideje: 10-07-2007 @ 12:25 am)

Comment: Vandorka, koszi a koszontot, es a figyelmedet:) Olvastam az oszi nyaralasod, elvezetes beszamolo volt, es orulok neki, hogy elmenydus pihenesben volt reszed. Millio puszi: Csilla


Hozzászóló: Csilike
(Ideje: 10-07-2007 @ 12:26 am)

Comment: Dongabybule:) Orulok hogy itt latlak. KOszonjuk szepen a koszontest. Puszi es Vigyazz magadra! Csilla


Hozzászóló: Csilike
(Ideje: 10-07-2007 @ 12:27 am)

Comment: lena1. Koszonom neked is a figyelmedet, es a figyelmessegedet is a lanyom neveben is. Puszi


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 10-07-2007 @ 07:29 am)

Comment: Igazán elragadó lehet a volt pocaklakó,....... megkésve bár, de boldog szülinapot,...és nagyon élveztem a blogod,....a folyt, köv, mikor köv?


Hozzászóló: Csilike
(Ideje: 10-07-2007 @ 02:52 pm)

Comment: agnes. KOszi hogy itt jartal, most irom a folytatast. Szeretnek kepet is feltenni a bloghoz, de nem tudok mert bena vagyok:((( Jo lenne egy kis segitseg...


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.39 Seconds