[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 97
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 97


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

"Kovács úr megvette élete második autóját"...
Ideje:: 10-06-2007 @ 07:45 pm

Így szól valahogy a reklámszlogen. Na, mi nem autót vettünk, hanem… Na mit? Igen, kérem, 2007-et írunk, és végre, igen, nem csalás, nem ámítás, vettünk egy új mosógépet!!! Ja, hogy ez miért akkora szám? Elárulom. Mert végre megszabadulhattam Energomat Komfort fedőnevű, önjáró, nagyon csúnya, ám annál hangosabb, viszont ősrégi, mosógépnek álcázott traktorunktól. Lehet, hogy még aratni is tudott, csak azt nem próbáltuk. De a hangja alapján….

Na, de hogy egyik szavamat a másikba ne öltsem, kinéztünk egy szépséges - és jóságos - Whirlpool mosógépet a TESCO nevezetű hiperszuper marketben. Nekem nem ciki ott vásárolni, de mindig belátom, szolgáltatásügyben a fasorban sincsenek. Nem baj, mi küzdő típusok vagyunk, nem adjuk fel olyan könnyen.

Két Whirlpool közt tűnődtünk, egyik egy tizessel kevesebbe kerül. Kérdezzük a levadászott személyzetet, az uszkve 17 és fél éves eladó srácot: mit tud ez és mit tud az, miért ennyi az egyik és annyi a másik? Merthogy csak az egyiken vannak feltüntetve az adatok.

Válasz: hm, hm… jó kérdés, nem tudom.

Kérdés: és ki tudja?

Válasz: passz, ő egyedül van a műszaki osztályon.

Kérdés: Ez nagyszerű, nekünk jó lesz ő is – tehát, mitől drágább az egyik egy tizessel, ugyanis, ha megéri, elvisszük a drágábbat.

Válasz: neki fogalma sincs, ahhoz ki kéne a másikat bontania, és ő egyébként sem szakképzett eladó.

Kérdés: ja…! Akkor kérünk egy szakképzettet.

Válasz: az nem fog menni, mint mondta, egyedül van.

Ekkor uram feje a halványlilából kezdett szederjessé válni. Én meg győzködöm: - Ugye, mondtam, hogy a Média Marktba menjünk, mert hülye azért nem vagyok! Ahogy rám néz, abban nincs sok köszönet.

Kérdés: Akkor küldjön valakit, aki képes ezt azt a hihetetlen problémát feloldani.

Válasz: hamarost, előbb befejezi, amit épp csinált, hiszen mint mondta, egyedül van, ezt igazán megérthetjük.

Válasz elmaradt, csak Laci arcán játszott sötétkékben a megértés.

Na, nem akarom hosszú lére ereszteni, de miután láttuk, hogy nemszakképzettnek rengeteg dolga van, odaálltunk a „Személyzet” című ajtóhoz, és lekaptuk az első kilépőt - aki látva elszántságunkat, kiküldött maga helyett egy másikat. Sokat vele se értünk, fancsali képe és széttárt karjai láttán nekünk se ölelkezni támadt kedvünk.

Aztán mintha csoda történt volna, megérkezett egyes számú szakképzetlen egy célszerszámmal, és dühödten elkezdte lebontani az oridzsi mosógép csomagolását. Erős kényszert éreztem, hogy megsimizzem a buksiját, hátha attól megnyugszik, de az is bevált, hogy halk hangon beszéltünk hozzá – vérben forgó szemei lassan visszanyerték eredeti állapotukat.

Szinte eufórikus állapotba kerültünk, mikor megtaláltuk közös erővel a magyar nyelvű leírást, ennek alapján el tudtuk dönteni, melyik gépet is kérjük, és már-már diadalmenetben, örömkönnyek közt vonultunk a pulthoz, hogy lerendezzük a piszkos anyagiakat. Ezek után már igazán könnyedén átsiklottunk azon a tényen, hogy az egyébként számítógépesen rögzített értékesítést követően nem hagyhattuk el csak úgy lazán az üzletet, hanem előbb egy valószínűleg agyonképzett hölgy még a számláról kézzel átírogatta egy füzetbe az adatokat, és feljegyezte, hogy a számlán egy piros színű oroszlános pecsét is van. A vércsoportunkat és a lábméretünket nem kérték el, úgyhogy végül is elégedetten távoztunk.

Még nem adtunk nevet a kicsikének, de már a beavatási szertartáson átesett, és egyelőre csöndes, szép, hatodik érzéke is van, és lehet, hogy még szántani és vetni is tud.

Ja, és hogy azért egy szlogen maradjon a végére is: TESCO-éknál az járja, hogy „A legkisebb is számít.” Nos, mi csak vevők voltunk, mégse igazán éreztük úgy, hogy számítunk. Persze, minden jó, ha jó a vége, és ha elég határozott és elszánt vagy.



Utoljára változtatva 10-06-2007 @ 07:52 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 10-06-2007 @ 08:03 pm)

Comment: Jaj Netelka, nagyon átérzem amin átmentetek...A Tesco panaszkönyv szerintem az én bejegyzéseimmel van tele...:))))Vajon ennek ellenére tényleg, mi a fenének megyünk oda vásárolni????


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 10-06-2007 @ 08:05 pm)

Comment: Jó kérdés... Én se tudom :)))


Hozzászóló: mickey48
(Ideje: 10-06-2007 @ 08:20 pm)

Comment: Hát az igaz, hogy a legkisebb is számít náluk, de úgylátszik, a legnagyobb nem - és szerintem Laci ott a legnagyobb volt - ők meg baromi bátran viselték ezt a tényt - én kevésbé mertem volna ujjat húzni egy nagy lilafejűvel...: )))))))))))))) Igaz, hogy én szakképzett vagyok...: )))))))))))))


Hozzászóló: blue
(Ideje: 10-06-2007 @ 08:22 pm)

Comment: ...csak pont a vevő nem...sajnálom ezt a tortúrát..., ezért maradok a Média-nál, tudod: "hülye azért nem vagyok" vagy mégis? Nem tudom, de ott imádok vásárolni, valóban elmondhatom, hogy mind árukínálatban, minőségben és kiszolgálásban eddig nem volt gondunk.


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 10-06-2007 @ 08:27 pm)

Comment: Mickey :))) Imádom, ha humorodnál vagy :) Én egy*ébként kevésbé, mert ily*eneket csinál a3 gépem, összevissza3 kara3ktereket ír, úgy*hogy* álla3ndó3an vissza3ja3vítok, most csa3k a3zért nem, hog*y lásd, mil*yen bossza3ntó :D


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 10-06-2007 @ 08:28 pm)

Comment: Gabi, látod, én is mondtam, hogy oda menjünk, de a pasikat meggyőzni valamiről... :)


Hozzászóló: kepe
(Ideje: 10-06-2007 @ 08:34 pm)

Comment: Adok egy tanácsot,amit nekem is egy Amerikai rokonom adott,és teljesen igaza volt,és lett. Szóval:Ha veszel valamilyen műszaki eszközt,mindig az olcsóbbat vedd meg (persze ha azért megvan egy alap minőség),hacsak nem valami ultra szuper valamit veszel milliókért. Ha ilyen tízezres különbség van,az azt szokta jelenteni,hogy van benne valami plusz bigyusz,amire neked az égvilágon semmi szükséged nincs.


Hozzászóló: blue
(Ideje: 10-06-2007 @ 08:38 pm)

Comment: Neti, egy pasit sosem tudsz megyőzni, mert természetes, hogy mindig neki van igaza...))))))


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 10-06-2007 @ 08:55 pm)

Comment: Kepe, valószínűleg igazad van :)


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 10-06-2007 @ 08:56 pm)

Comment: Gabi, ez csak akkor van másként, ha kellően erős akarattal bíró fehérnéppel hozta össze a jósors :D


Hozzászóló: lena1
(Ideje: 10-06-2007 @ 09:21 pm)

Comment: Drága Neti, akkor nem csak Én vagyok elégedetlen a Tescoval? Ugyanis bármit vásároltam idáig, soha nem az volt az ára, ami alatta volt. Jóval többet kellett érte fizetni. Néha bizony engem is feldühítenek, pedig szakmabeli vagyok. Puszi.Lena


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 10-06-2007 @ 09:55 pm)

Comment: Ó, hát ilyen rengetegszeg van, Léna. De a kedvencem, amikor odaírják egy hatos csomagra, hogy akciós, és ha utánaszámolsz, kiderül, hogy ha darabonént veszed meg, úgy olcsóbb. Na, ez aztán a totális átverése a vevőnek.


Hozzászóló: naiva
(Ideje: 10-07-2007 @ 12:01 am)

Comment: Én akkor akadtam ki, és kaptam röhögőgörcsöt, mikor a húst így reklámozták: 70%-a hús!!! És a maradék 30???:)))) Nagyon olvasmányos volt az írásod:)


Hozzászóló: Csilike
(Ideje: 10-07-2007 @ 12:42 am)

Comment: Nagyon tetszett az elmenybeszamolo, hihetetlen jo humorral vagy megaldva, de ezt tudtuk eddig is. Jot derultem, gartulalok az uj mosogephez, remeljuk ha tud is szantani a traktorhang nem jon elo, mivel a garancias javitasos sztorival lenne meg egy korotok a Tescoba. Tehat a technika angyala legyen veletek. Udv: Csilla


Hozzászóló: Nefelejccss
(Ideje: 10-07-2007 @ 06:10 am)

Comment: Drága Neti! Köszönöm, hogy jól indult a napom. A Te írásoddal kezdtem, és nem tudok szebb magyar kifejezést: hülyére röhögtem magam.(Úgy illett volna, írni, hogy jót kacarásztam, de ez nem fedné a valóságot!) No,nem a te károdra és bosszússágaidra, hanem a belőled sugárzó igaz őszinte humorra reagáltam így. Életemben kétszer jártam TESCO-ban, régebben már Veszprémben kuriózumként, aztán Szolnokon már vásárlási szándékkal. Ezzel a két látogatással közös megegyezéssel be is fejeztük a TESCO-val való kapcsolatunkat, még a kg. számra bedobált hirdetéseiket sem olvasom. Sok sikert a mosógéphez, és tényleg a technika istene óvjon téged egy esetleges meghibásodástól, ha azt a TESCO-nak kellene orvosolnia. Sok puszi: Nefi


Hozzászóló: soman
(Ideje: 10-07-2007 @ 06:18 am)

Comment: Remek írás Neti! Tényleg nagggggyon fáintos humorod van!


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 10-07-2007 @ 07:38 am)

Comment: És még az Ósan is ilyen. Hát Neti! Gratulálok az új szerkezethez, remélem, hogy nem kell majd a garanciát érvényesíteni, mert az szerintem a férjedet még jobban megviselné...:-DD Bocs,de olyan vicesen írtad le, hogy egy kicsit vigyorgok, nem baj? :-D


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 10-07-2007 @ 08:25 am)

Comment: Naiva, szerintem jobb ha ezeket a kérdéseket nem firtatjuk :D


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 10-07-2007 @ 08:28 am)

Comment: Csilla, most három napig folyamatosan mosok, programozok, hogy ha van traktorhang, az előjöjjön, bár valószínűleg igazad van, hogy ha probléma lenne a géppel, az egy újabb sztorit szülne :) Örülök, ha derültél, tulajdonképpen ilyennek is szántam, hiszen ha az ember már röhögni se tud a bajain, akkor rég rossz :)


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 10-07-2007 @ 09:06 am)

Comment: Nefi, örülök, ha jól indult a napod :)


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 10-07-2007 @ 09:07 am)

Comment: Ottó, örülök a jókedvednek :))


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 10-07-2007 @ 09:08 am)

Comment: Angeli, dehogy baj, sőt!!! :)


Hozzászóló: Rien25
(Ideje: 10-08-2007 @ 09:04 am)

Comment: Nagyon röhögtem!!!! Laci arcán kékben játszott a megértés.... itt fetrengek. Na, minekünk ugyanez van soron tűzhellyel. Mi persze nem a TESCO-ban vesszük, hanem szakboltban, ahol szakképzettek vannak. :) Nem kockáztatunk. Mivel eccer ugye fél órán belül kétszer mentem vissza egy kosár tartalmából valamit kicseréltetni mert hiányzott róla kötelező alkatrész... na, egy tűzhelynél ezt nem merem megkockáztatni. De örülök, hogy sikerült vennetek egy dorombolós mosómasinát. Azért nevezzétek el. Mert megérdemli. Ja, ha szánt, az nem jó! Anno a mi Hajdúnk megcsinálta. Nem megfelelő terhelésnél végigugrálta a fürdőszobát és felszántotta a járólapot. Szóval azt inkább ne. :) Pusz, Rien


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 10-08-2007 @ 09:47 am)

Comment: Rien, azért nem TESCO-gazdaságos mosógépet vettünk, hanem Whirlpoolt, úgyhogy annyira talán nem nyúltunk mellé :) De örülök, hogy derültél, ez volt a cél - ha már én felhúztam magam :))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds