[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 256
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 257

Jelen:


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Confused.gif
Születésnap alkalmábol II.
Ideje:: 10-07-2007 @ 03:37 pm

Szoval ott tartottam, hogy eppen kileptem a felmosorongyert mikor is latom Davidet vigyorogni a letra tetejen... A letra sem kinyitva nem volt, sem megfeleloen letamasztva, tehat meglehetosen veszelyes vallakozasnak tunt a tetejen acsorogni. Igy aztan a felelemtol ferdere sikerult mosollyal az orcamon, (nehogy mar megijedjen a gyerek a halalravalt arcomtol, es leugorjon onnan mielott meg odernek) lekaptam a pirinyot onnan, behajitottam a lakasba es a ronggyal a kezemben utana osontam en is sunyin becsukva az ajtot magam mogott.

Hogy minek is kellett a rongy? A nappali kozepen ektelenkedett a foldon egy sarnak/ vagy sz*rnak kinezo valami, nem szagolgattam, odaleptem es a gyerkocoket ellokdosve az utbol feltoroltem. Lattam, hogy valaki szerencses meg bele is lepett, (akkor meg nem tudtam hogy valoban szerencses lehet aki ebbe belelep) igy aztan saros ciponyomok utan kutatva szlalomoztam a beszelgeto felnottek es az egyre vadabbul jatszo gyerkocok kozott. Nem talaltam mast, igy felemelkedtem, mikor is a nagyi elvorosodott kinosan vigyorgo madararcaval talaltam magam szembe. Ugyesen kikerultem, es mentem kifele, mikor is megereztem, hogy a valami ami most mar szerencsere nem a foldon, hanem a rongyon diszeleg igencsak szagos, miletet mar nem nagyon kellett talalgatnom... Szoltam a noveremnek, hogy a kisebbik fia bekakilt, es hogy azonnal menjunk le pelust cserelni, mert potyogtatja a tartalmat szerte es szejjel. Vonulunk nagyban lefele, keszitem a pelust, torlokendot, nagyobb nagydolog esetere a torolkozot, mire kibontja a teso az ordogfit, s az bizony nem sz*ros. Itt aztan jott a talalgatas reszemrol, mivel tesom nem el velunk elkepzelhetetlennek tartotta hogy nem hallucinaltam, es mondta is, hogy szerinte csak sar volt, es a szagot meg csak kepzelem, mert hulyecske vagyok. Nos nem fejtettem ki bovebben a nagyinkkal kapcsolatos tapasztalataim, minthogy a sutoben bentegett penztarca es a kikeszitett hazvezetonok arzenalja csak egy kisebb resszlet viszontagsagos egyuttelesunk idejebol, de rohantam felfele sejteseim beigazolasa vegett. EEEEEES bingo. A nagyi is megneszejtette talan, hogy valami nem stimmel, ( az hogy recsegtet minden lepeskor, mar oly megszokott, hogy senki nem figyel ra fel, de azert ha kipottyan valami a szellel egyutt, talan meg szellelbelelt oreganyonknak is feltunik...) mert mint a rak hatralt mindenki elol, es igencsak piroslott mindket orcaja. Az anyosom szerencsetlensegere leultette a kiparnazott konyhaszekre, igy nagyi biztonsagban erezve magat tarsalogni kezdett ismet, en meg csak forgattam a szemem es kerestem a megfelelo szemelyt, akivel is megoszthatnam, hogy a nagyinak fel kellene mennie a lakosztalyaba es surgosen meg kellene mosakodnia meg ruhat kellene valtania. Mivel idos ember reven igencsak buszke es ontudatos a lelkem, ezt csak ugy a szemebe vagni nem lehet, igy igencsak nagy volt a dilemmam. A szag mindekozben erosodott, de nekem ugy tunt senki nem veszi eszre, ( ugy latszik az idosek otthonaban ezen erzekem is kifinomult, lam mire jo a melo ), en mar kezdtem panikolni, mikor ismegoldodott a problemam, a tarsasag oszlani kezdett. Nagybacsi a "szimpi" venlanyaval hazafele indult, igy a nagyi is felfele vette az iranyt, ugyelve arra, hogy mindig mindenkinek hattal alljon. Torz vigyorral az arcomon kialltam a konyhaajto ele figyelni, kivancsi voltam, hogy a 12 lepcsofokbol allo emelkedot a nagyi hogyan is fogja megoldani rakmaszasban. Ez lehetett az o problemaja is, mert a lepcso aljan megtorpant, es mintha arra vart volna, hogy mindenki elvonuljon... Neeeeeeeeeeeee, pont kereszthuzatban allt meg, igy aztan nehez volt nem erezni az odort amit eresztett. Az anyosom fintorogva szidni kezdte a szomszed kutyajat, (tudvalevo, hogy a szomszed kutya csak a szabadban es nem a kertben tojik, de ez eddig elkerulte a figyemet az amugy is rettentoen figyelmes mamanak) a nagybacsiek az ajto fele hatralva bucsuzkodtak, en pedig visszatetem a konyhaba ellenorizni a szekparnaban tett kart. Kar az volt. Sz*r is. Jol szetkenodve a napsarga parnan... Izgatottan vartam az anyosom sikolyat.:) Vegre elmentek az elmenok, visszaert mindenki a konyhaba.

GYerkocok labdaztak, a lanyom nagyijanak porcelangiccsei a nappali minden kritikus pontjan remegve rettegtek, tesomnak esze agaban sem volt fegyelmezni a kolkoket, szulinap reven ez az o bulijuk, had mulassanak. ( Nem kellene elfelejteni mondjuk, hogy az o ket gyereke gyakorlatilag a szabadban orjong a nap 13 orajaban, mivel egy tanyan laknak a kulvilagtol, autoktol, veszelytol elzarva, el lehet kepzelni a rombolast amit ez a ket Lucifer egy par negyzetmeteres lakasban muvelni tud...:) Volt mit pakolni a nap vegen, de ez egy mas tema. A fejem novere felvetette a nap bajat, miszerint iszonyu sz*rszag van. MIre en: Jeee tenyleg. Mert sz*r is van. Attol a szag. Mire o: -Mi?? Bekakalt Chiara? -Nem. - Akkor Davide? -Nem. ( itt mar elveztem hogy huzhatom az idot:)) Felve kerdezett ra, a tesom 6 eves fiara...- Akkor talan Balazs kakalta ossze magat? -Nem, nem. -Ne szivass mar, mitol van ilyen budos? - A nagyi ket fingas kozott hagyott itt egy kis ajandekot nekunk szulinap alkalmabol... Helyileg egeszen pontosan a nappali kozepen a ket fotel es a dohanyzo asztal kozott foglalt helyet de ott mar felmostam. Azt hiszem a szag a szek parnajabol arad. Latod milyen szep barna mintas lett?

Anyos sikolt, ferjem noverefintorogva aaaaaaaaaa-gat, a ferjem rohog, en nem kulonben, a tesom meg csak bamul, mivel a gyerekek krealta zsivalytol semmit nem hallott a sztoribol. A draga mama figyelve a reszletekre, hogy az egyetlen kivulallo, (marmint a noverem) meg ne neszeljen valamit, lekapta a parnat a szekrol, es lerobogott a mosogephez hogy kilencven fokban fertotlenitoszerrel kimossa a parnat, a ferjem novere kicsapkodta az ablakokat, mikozben huhugott, hogy huhh de meleg van, huhh huhh, a ferjem meg a fejet csovalva korbejarta a helyseget megegyszer nem e tala meg valahol elszort buzbombakat. En jatszottam a gyerkocokkel, az egyik az egyik karomba kapaszkodva maszott fel rajtam , a masik az ingem aljat cibalva kovetelte hogy azonnal vegyem a nyakamba, mig az en egyeves kisleanyom a noverem karjaban ulve feltekenyen figyelte hogy jatszom az unokatesokkal. Patakokban folyt rolam a viz, es mar a fejem is kezdett belesajdulni az orokos sivalkodasba, igy letettem a kolokoket, es kileptunk tesommal elszivni egy cigit az erkelyen. Gyorsba elmondtam neki mi torten, fuldokolva rohogott o is, mellenyelte a fustot is kicsit, s miutan lehiggadtunk visszatertunk. Tudhattam volna hogy harom gyerek ( ket ordogfi es az en angyali lanyom) az anyosom a lanya es a ferjem kapacitasanak egyuttveve is tul sok, mert mire visszatertunk Balazs a nagyobbik a Chiara uj motorjan brummogve azzal szorkaozott, hogy a konyhaajtonak utkozott teljes erovel, Chiara a kinyitott ablakot es azon is a legalso altala elerheto reszt csocsalta elmelyulten, mig a kisebb fiu szoren szalan felszivodva eppen sehol nem volt. Chiarat elcibaltam az ablaktol es apa kezebe nyomtam, Balazst egy kosza mozdulattal leloktem a kocsirol, es a jatszosarok fele taszigaltam, aztan usgyi megkeresni a picilegenyt. Lent? Nincs. Utcara? Ki ugyan nem juthatott, de azert kineztem, nincs. Agyak alatt? Nincs, Furdoszobaban? Nincs. Erkeyre ki nem jott, ott alltunk, akkor hol a feneben van? Bevillant a felismeres. Nagyi!!!! Rohantam fel a lepcson, fintorogva nyugtaztam, hogy a szag meg nem szallt el, felerve lattam, hogy a nagyi epp az egyik rettento csunya porcelanbabajat adta a Davide kezebe, aki termeszetet es "ordongosseget" meg nem hazudtolva a foldhoz vagta a giccset ami az anyagi termeszetehez huen diribdarabokra tort.. Erre aztan rohant felfele mindenki, mi volt ez a zaj, ki esett el, es hol, es mi tortent. Lenyugtattam mindenkit, semmi vesz, csak egy baba tort szilankokra, lenyujtottam tesomnak a kolokot, a szilankokat osszesepertem, a nagyit megkertem ra, hogy oltozzon at es mosakodjon meg, ( nem hallotta senki igy o is kevebe vette a szivere a megjegyzest), majd lementem, elbucsuztattam az ordogoket, a tesomat, es kezdetet vette az osszepakolas. A tertenet befejezesere, este tizkor meg a padlot mostam hypoval meg vizzel, a gyerkocomet meg ketszert szappanoztam le az esti furdes alkalmaval. Jo buli volt, meg ha kicsit elsz*rt is, mar alig varom a keteves szulinapi bulit:)))



Utoljára változtatva 10-08-2007 @ 08:15 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: agnes
(Ideje: 10-07-2007 @ 05:34 pm)

Comment: Ne hari, de röhögnöm kellett. Minden együttérzésem a tied. Az, hogy várod a 2. éves szülinapot, nem csodálom....


Hozzászóló: blue
(Ideje: 10-07-2007 @ 10:40 pm)

Comment: Csillám, arra nagyon kíváncsi leszek, hogy a kétéves szülinap is sikerül-e ilyen fergetegesre. puszillak: gaby))))))))))))))))))


Hozzászóló: Csilike
(Ideje: 10-08-2007 @ 12:13 am)

Comment: agnes, a cel az volt hogy rohogj. Mast en sem nagyon tudtam csinalni:) A masodik szulinapig meg van egy evunk, a nagyi hidd el, addig meg kreal nekunk blogba valot. Es ha nem, hat krealok en!!! KOszi hogy itt voltal:)


Hozzászóló: Csilike
(Ideje: 10-08-2007 @ 12:14 am)

Comment: Dongabybluem, biztos lehetsz benne hogy a masodik szuli nap is szuper lesz. Egy olyan csaladban ahol minden percben blogbejegyzes szuletik??? Koszonom a figyelmed, puszillak.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds