[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 153
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 153


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

„Hogyan lettem „gyerekzetes”? 2.rész.
Ideje:: 10-13-2007 @ 04:00 pm

Természetesen egész héten dolgozom minden nap, reggeltől estig, hisz nem tudhattuk a munkaidő beosztásánál, hogy nekem könyvbemutatóm lesz.
Hál’istennek két délutánt sikerül elcserélnem, köztük a pénteket is, mert aznap délután is dolgoztam volna.
Kedd este még kóruspróbám is van, mert fellépünk szombat délelőtt az Evangélikus Nagytemplom alapkőletételének 200. évfordulóján.
Szerdán estefelé újabb telefon. Újra a Móra- vezér hangját hallom.
–Ha azt akarod, hogy még ma kezedbe fogd a könyved, gyere ki a vasútállomásra!-hangzik a kedves parancs.
Most mit csináljunk? Laci sosem iszik, de ma fájt a gyomra (velem együtt Ő is futkározott, nyomtatott, meghívókat hordott stb…) épp most beszéltem rá, hogy igyon egy kis unicumot. Na nem baj, gyorsan bekap pár falatot – ettől még jobban megfájdul a gyomra, – és máris rohanunk a vasútállomásra.
Már megérkezett a pesti IC, vár minket Misi, kezében a könyvvel. Átveszem, gyorsan visszaülünk a Suzukiba, indulás haza. Annyira örülök, de alig tudok belenézni a kötetbe. Csak azt látom, hogy nagyon szééép…Majd kiugrik a szívem, szorongatom a mellemen, mint egy kisbabát.
Áldom a Móra Kiadót, aki kiválasztotta az illusztrátort, Mirát.Nagyon szép rajzokat készített.
Csütörtök egész normális nap, reggel 8-tól este 6-ig dolgozom, azután csak bevásárolunk kell. A pogácsa, a süti megrendelése holnapra Laci dolga, a pezsgőt együtt vesszük, azután következik a gyerekmintás papírszalvéta megvásárolása, ami a város minden papírboltjában elfogyott, azután végre mégis sikerül egy szívecskéset kapnom a Lidlben. Nem járkáltam hiába. Elvégre gyermekeknek szól a kötet, ez nagyon fontos kiegészítő!
Este telefonálok Mirának, hogy holnap szeretettel várom, a szállás elintézve. Mondja, hogy megfázott, nem tudja, hogy jön-e, de igyekszik…
Péntek! Erika nagy napja! Hulla fáradt vagyok. Rádióinterjút adok a Csaba Rádiónak, természetesen csak telefonon, csak úgy hálóingben, mert nincs időm bemenni a rádióba. Visszahallgatva a magnófelvételt, nem is voltam nagyon rossz az interjú során. Lezuhanyozom, s miközben azon gondolkodom, hogy mi a fenét vegyek fel, helyszíni tudósítást írok a Fullextrán, pontosan így:
„Halló, halló, most helyszíni tudósítást hallanak. ill. olvasnak!
Reggel ettem egy joghurtot, azt hiszem, hogy romlott volt...Csak ne legyen hasmenésem! Jézus Mária! Most szárad a körmöm. Nemsokára indulnom kell Mira elé. Tudjátok, Pestről jön, Ő az illusztrátor. Biztos aranyos. Aki ilyen bájosan rajzol, az egyébként is csak rokonlélek lehet.. …De mikor megyek fodrászhoz? "
Délután 1-től 6-ig dolgozom, azután ugyanott a Galérián a bemutató. Székrakás, terítés... Segítenek a kollégák és persze Laci. Én meg még itt ülök. Ki is kapcsolok! (hm) Sziasztok! Drrr, jajj, jujj, stb.
Ekkor ismét megszólalt a telefon:
-Szia Erika! Itt vagyunk Mezőmegyeren (kb.5 km, 5 perc Békéscsabától). Ott vagy már a Galériában? Mert ha nem, nincs neked sem Mira, sem könyvek, se semmi. (Csak nem komolyan mondja?- gondolom.)
- Ééén, hogy lennék, mikor azt mondtad, hogy csak egy óra felé jöttök?-
Gyors telefon Lacinak, hogy azonnal jöjjön értem. Magamra kapkodom azt a ruhát, amit nem kell vasalni.
Ki sem festem magam.


Utoljára változtatva 10-13-2007 @ 05:47 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: agnes
(Ideje: 10-13-2007 @ 06:38 pm)

Comment: Szinte érzem, a benned levő feszültséget....


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 10-13-2007 @ 07:53 pm)

Comment: Bizony, Ágikám, szinte nem is voltam magamnál, ösztönösen cselekedtem amit cselekedtem.


Hozzászóló: blue
(Ideje: 10-13-2007 @ 09:17 pm)

Comment: Micsoda feszültség, és rohanás, de minden jó, ha a vége jó. puszi: gaby))))


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 10-13-2007 @ 09:25 pm)

Comment: Igen, Gabykám, csak egy kis ízelítőt szerettem volna adni abból, hogy egy aránylag kisszabású könyvbemutató mennyi hercehurcával jár .Köszi, hogy olvastál.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.47 Seconds