[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 141
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 141


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

„Hogyan lettem „gyerekzetes”? 3.rész.
Ideje:: 10-13-2007 @ 04:28 pm

Mit tegyek?
Mira és a Móra-vezér tehát egy órával hamarabb érkezik. Loholunk elébük a város másik végébe. A könyveket kirakjuk az autóból. Szerencsére van tolókocsink, amibe a könyvek kerülnek be, habár én szerettem volna beleülni. Utána Mira megebédeltetése következik.Vegetáriánus, de szerencsére találunk neki való kaját.
A fodrász-időpont visszamondva. A körmöm elmázolódva, mert nem száradt meg rendesen. A kollégák terítenek, teát főznek. A pezsgő a hűtőbenvan már. A CD, amit a műsor előtt fel szerettem volna tenni, nem működik a Galéria szerkentyűjén. Nem baj, nyugalom, semmi vész!
Laci szalad a cukrászdába a sütikért. Mirával elsétálunk a szállodába, mert még nem volt Csabán.(Azért nem autóval, s legalább a férjem addig gyorsan megebédelhet, kicsit pihenhet.)
A Fiuméban elbúcsúzom Mirától, akinek 5-re kell visszajönnie, amikorra a többi szereplő, a három iskolásgyerek, és egy fiatal színésznő, Vecsernyés Nóra érkezik..
Addig én visszafutok a Galériába. Beülök a mellettünk lévő fodrász-szalonba egy gyors mosásra, fésülésre (2000 Ft!!!!) Beülök a vécébe, mert ott van csak csend, és készülök a bemutatóra. Itt sem vagyok jó helyen. Folyton zavarnak.
Kiülök a kiállító-terembe, itt meg a látogatók, jaj!
Felöltözöm a vécében. Festék nincs nálam. A kolléganőmnél szerencsére van pár sminkeszköz.
Istenem, hogy nézek ki!? A kendőm folyton lecsúszik a vállamról. Olyan csúszós, de kell, gyerekversbemutatónál nem lehetek talpig feketében!
Már jönnek a gyerekek, a versmondó gyerekek. Mira is itt van már. Kipihent, átöltözött, szép. A Móra- vezér is megérkezik.
Jaj, most a mikrofon nem működik!! Nem baj, hangosan fogunk beszélgetni.
Az egy órás műsor,beszélgetés, bemutató során pihenek is kicsit.
A gyors szervezés és a rossz időpont ellenére 45 vendégünk van. Marika remekül kérdez. A gyerekek alig bakiznak. Nóra ajánlkozik újabb bemutatón is a szereplésre, ha szükséges. Eljött Mira testvére a párjával. Erzsébet barátnőm videóra vette az egész estet.
Mirával nagyon összebarátkozunk. Azt mondja, hogy könnyű volt az ilyen verseket illusztrálni, én meg azt, hogy ha rajzolni tudnék, én is pontosan így illusztráltam volna.
Mira bűbájos fiatal, szép teremtés. Épp összeillünk. DDD:))) Még sosem volt ilyen szabású könyvbemutatón. 30 könyvet dedikálunk, Ő némelyikbe rajzol is. Gratulációk, virágok.Dedikálás közben eszembe sem jut az elmázgálódott körmöm.
A bemutató után Cs. Tóth János elmegy a színházi évad ünnepélyes bemutatójára. Mi maradunk.
Amint elmennek a vendégek, leülünk az irodába beszélgetni, pezsgőzni egy kicsit. Mira megkapja tőlem a „Mindörökké mosoly” c. könyvemet, Ő pedig nekem ajándékozza kedvenc tollát. Nehezen búcsúzunk.
Este zuhanyozás nélkül esek be az ágyba. Majd reggel!
Reggel jól esne aludni, de dolgozom este 6-ig. Este 7-től színház, A vadkacsa, Ibsen műve. Még gyorsan megírom a benyomásaimat a Fullextrának, elküldöm az autógrammot a svéd rendezőnőtől.
Vasárnap reggel fél 9-kor kóruspróba. 9-től ünnepélyes istentiszteleten énekel a kar, mert mint említettem, az Evangélikus Nagytemplom alapkőletételének 200.évfordulóját ünneplik.Olyan kevesen leszünk szopránosok,nem tehetem meg, hogy ne menjek el! A szlovák püspök egy órát beszél, alig érti valaki.Én egy kukkot sem...
A fellépés után, fél 12-kor az istentiszteletnek még nincs vége, de én megszököm, hiszen Mihály-napi ebédre vagyunk hivatalosak.

Újra hétfő. (Egy hete volt az ominózus telefonhívás) Újra egész héten dolgozom.
Este Mira felhív, hogy mindent köszön. Olyan aranyos!
Csütörtökön végre DVD-n megnézem a barátnőm felvételét a bemutatóról. Most látom, hogy milyen szép volt, most kezdem felfogni egyáltalán, hogy mi történt velem. Most nézem meg rendesen, nyugalomban a könyvemet. Verselhetek-végre!!
2 napja örülök is…már.

Holnap? Ja, holnap, vasárnap, s ismét egész nap dolgozom, jönnek az éremgyűjtők. Hát ezért nem lehetek veletek a találkozón. Remélem, hogy megértitek...

Békéscsaba, 2007-10-13.


Utoljára változtatva 10-15-2007 @ 07:00 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: agnes
(Ideje: 10-13-2007 @ 06:43 pm)

Comment: Nekem is örömet okozott, a sikered. Gratulálok. és kivánom hamarosan kövesse, egy újabb,..és újabb


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 10-13-2007 @ 07:55 pm)

Comment: Köszönöm a szurkolást Ágikám! Én is sok erőt és kitartást kívánok a következő kötetedhez is!


Hozzászóló: blue
(Ideje: 10-13-2007 @ 09:18 pm)

Comment: Annyira örülök az örömödnek. Olyan jó érzés, hogy van egy olyan ismerősöm, akinek a könyve boltban is kapható. ölellek: gaby))))


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 10-13-2007 @ 09:34 pm)

Comment: Köszönöm szépen Gabykám, én is nagyon büszke vagyok arra, hogy ennyi jóbarátom van.


Hozzászóló: soman
(Ideje: 10-14-2007 @ 06:05 am)

Comment: Én megértem Erika, de sajnálom, hogy nem találkozhattunk. Köszönet az élvezetes beszámolóért! Jó volt "én"-szemmel olvasni e csodás történéseket.


Hozzászóló: csizi
(Ideje: 10-14-2007 @ 06:39 am)

Comment: Szia, szia, szia, Fogadd igazi gratulációmat ! :)))


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 10-14-2007 @ 07:32 am)

Comment: jaj, de jó, hogy veled lehettünk, legalább így! hát, hiába! nehéz a híresek élete:) majd igyekszem beszerezni a könyvedet... (esetleg a következő talin nem lehetne vásárolni tőled?)


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 10-14-2007 @ 08:25 am)

Comment: Drága Ottó! Én is nagyon-nagyon sajnálom , hogy nem találkoztunk.Puszi: Erika


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 10-14-2007 @ 08:26 am)

Comment: Kedves Csizi! Keveset jössz hozzám, de amikor kell, mindig itt vagy! Köszönöm!


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 10-14-2007 @ 08:33 am)

Comment: Drága Szemi! Azt hiszem, hogy jobb, ha a boltban veszitek meg, mert nekem is ott kell megvásárolni, alig kaptam pár példányt. Minek cipeljem Békéscsabáról? Remélem, hogy a következő talin ott lehetek, habár most úgy tűnik, hogy sajnos nem. Ma hallgatom munka közben végre(!) a Cd-ket!!!


Hozzászóló: almajanos
(Ideje: 10-14-2007 @ 09:56 pm)

Comment: Kedves Erika! Úgy éreztem beszámolód olvasása közben, mintha én is ott lettem volna veled. Minden lépésednél követtelek, még akkor is, amikor egy csendes helyre akartál visszavonulni. Sok vicces dolgot írtál le, de a legfontosabb az, hogy minden sikerült Neked, és jól. Nagyon élethűen írtál le mindent, szívesen elolvasgattam volna még tovább is. Hidd el, még az új könyvednek az illatát is érzem, amint képzeletben kinyitom. És remélem, továbbra is kisérni fog a siker, a jó. Dolgozz szorgalmasan, mert sokan várják a következő könyvedet, írásaidat. Sok szeretettel, almajanos


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 10-14-2007 @ 10:26 pm)

Comment: Kedves Aj! Ha minden lépésemet követted, bizony mondom, hogy sokat szaladgáltál! Köszönöm, hogy velem tartottál, valamint az őszinte jókívánságokat is! Igyekeztem iróniával felfogni a történéseket, de nagyon jó, hogy túl vagyok rajtaaaaa......!!! Szeretettel: Erika


Hozzászóló: lena1
(Ideje: 10-14-2007 @ 11:20 pm)

Comment: Tiszta szívből gratulálok a sikeredhez Erika. Nagyon örülök, hogy boldog vagy. Ölellek.Lena


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 10-15-2007 @ 07:22 am)

Comment: Köszönöm szépen, drága Léna! Most jön még a java! Cs. Tóth János azt mondta: - Könyvet kiadni. az egy dolog, de eladni, az a siker!- úgyhogy még rengeteg munka áll előttem. Kapható a könyvesboltokban! Pár tiszteletpéldányt kaptam, mert nem magánkiadás, bocsássatok meg, hogy nem tudom osztogatni!Ha vásároltok, azzal támogatjátok a következő gyerekkötetem megjelenését.( Felhívás keringőre?-bocs!) Szeretettel puszilok mindenkit!


Hozzászóló: Tupir
(Ideje: 10-15-2007 @ 01:06 pm)

Comment: Örülök az örömödnek :-)))))))))))


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 10-15-2007 @ 01:56 pm)

Comment: Köszi drága Jutkám! Bevallom, hogy még korai lenne az örömöm.


Hozzászóló: zsuka49
(Ideje: 10-15-2007 @ 05:21 pm)

Comment: Barátosném... még egyszer nagy-nagy gratula a könyvedhez és nagy örömmel tölt el, hogy egy "híres" költőnőt ismerhettem meg benned!!:))) Puszilla és további sok sikert: Zsuzsi


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 10-15-2007 @ 06:17 pm)

Comment: Ugyan, Puszizsuzsim! Híres költőnő? Hol vagyok én attól? De azért... köszönöm, és tényleg jó lenne személyesen megismerni egymást.Puszi: Erika


Hozzászóló: lenaneni
(Ideje: 10-16-2007 @ 05:48 pm)

Comment: Végig izgultam veled, főleg az utólsó két napot, hiába, hogy utólag írtad le a történteket, de az izgalom, a feszültség az jól kiérződik a beszámolódból. De minden jó, ha a vége jó. Gratuláluk a könyvedhez, a sikeres bemutatóhoz, és köszönöm, hogy így én is résztvehettem.


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 10-17-2007 @ 11:51 am)

Comment: Én köszönöm, drága Léna, hogy velem tartottál.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds