[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 205
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 205


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Talin jártam hihihi!
Ideje:: 10-14-2007 @ 08:13 am

Lassan két éve koptatom itt a klaviatúrámat, de tegnap szedtem magamat először össze, hogy megismerkedjek azokkal az emberekkel, akikre lassan két éve kíváncsi vagyok. (Akik nem jöttek el, azokra is, nehogy félreértés essék, mostanában olyan érzékenyek vagyunk…) Na csak annyit elöljáróban, hogy itt fejlődtem valamivé, amit még nem határoztunk meg, hogy mivé, lehet, hogy nem is fogunk, de az az egy biztos konkrétan akkor kezdtem el írni, amikor ide bejelentkeztem. Szóval sikerült összevakarnom magamat náthám mélyéről, és összeszövetkezve Mickey-vel és Netivel (találkoztunk a Flóriánon) elindultunk a talira. Miután e két drága embert megismertem, gyomorgörcsöm enyhülni látszott, de kiújult, amikor Mickey gyorsan elmondta az útvonalat, amin követnem kell a kocsiját, pláne, ha leszakadok… Nem fogjátok elhinni, leszakadtam. Pedig úgy igyekeztem. Nyomtam a gázt, meg minden… A piroson mégsem vágtathattam Mickey után… Aztán engem lepett meg a legjobban, amikor utolértem őket. Lényeg, ami a lényeg, ha ők nincsenek, sosem találok oda a tali helyszínére, a suliba.

Elkéstünk. Nekem kicsit égett az arcom, nem azért, mert elkéstünk, hanem lányos zavaromban, hogy most meg kell ismerkednem azokkal az emberekkel, akik eddig leginkább nickek voltak a számomra. Meg kell, hogy mondjam, egy kicsit sem csalódtam. Illetve inkább kellemesen. Ebben nincs is semmi meglepő, hiszen mi mind levetkőzünk az írásainkon keresztül, nagyjából sejthető az író személyisége az irományain keresztül… nem? Azért volt bennem egy kósza félsz, hogy monitorfejű bölcsészek fogadnak majd, és én, a dinkalinka kilógok jól a sorból. Hihi. Nem lógok ki. Na most nehogy megsértődjetek, ezzel nem azt akartam mondani, hogy Ti is mind dinkák vagytok, hanem hogy olyan jó normális emberek, kedvesek, barátságosak hatalmas szívvel. Miután mindenkiről megtudtam, hogy kit is rejt a neve, Angyali mellett ültem, amikor elkezdődött a műsor. Merthogy mindenki előadta egy-egy művét, vagy valaki másét. Angyali Andi kezdte mozis sztorijával, amin könnyesre röhögtük magunkat, tekintve, hogy bepillantást nyertünk abba, hogy mi mindent hord még a melltartójában, rendeltetésszerű testrészén kívül. Persze csak akkor, ha moziban jár…

Winner Laci története során izgultam, nehogy elüsse az autó a kisfiút… nagyon jó, hogy nem ütötte el. Naiva verse is gyönyörű volt…

Csak Nefi és én nem voltunk hajlandóak szerepelni.

Ott volt Breitkopf is, nagy meglepi volt, hiszen még az oldalon is ritkán látom. De itt hál’Istennek megismerhettem, s meghallgathattam remekbeszabott művét, melyet 102 ihletett.

Anna és Captnemo más versét adta elő, fantasztikusan persze. Meg kell jegyeznem, hogy a Kapitány roppant szuggesztív előadó, Anna is, csak ő még szép is…

És 102. Először is had köszönjem meg, hogy térdzoknis versemet oly érzékletesen, megható hanglejtéssel adtad elő, sosem fogom elfelejteni a pillanatot, amikor e remekművem (melyre mérhetetlenül büszke vagyok) itt halhatatlanná tett… engem. Köszönöm. Sírtam a röhögéstől. Szerintem Neti is, akinek szintén 102 verselte el versét. Majd meghallgathattuk saját remekét is.

Mari. Mari, akit alig ismertünk eddig, most viszont nagyon. Köszönjük Mari, hogy beengedtél bennünket az életedbe, és NEM hiszem el, hogy csak pár hónapja írsz! Punktum.

Ottó versén, mely egy vaddisznó (Rudi) életéről és annak előzményeiről, illetve a vadász megtéréséről adott számunkra leckét, ismét csak azt mondhatom, hogy vidám pillanatokat szerzett nekünk. Pont így képzeltem.

Aztán következett a kvíz. Winner és Naiva olyan remek kérdéseket tettek fel nekünk, hogy többnyire senki nem tudta rájuk a választ, úgyhogy találomra osztották a nyeremény karamellát, még én is cseleztem magamnak egyet, mert olyan jól nézett ki…

Kitöltöttünk egy totót, melynek feladványi már sokkal kellemesebbek voltak…

Tokio, Gabiga, majd Neti következett, élmény volt előadásuk. Gyönyörű versek a lányoktól (Neti egy Soman és egy Paris verset hozott), Tokiótól megható prózája, melyet én már olvastam a fullon, torokszorító volt a történet… Ovóbácsi Ákos verseivel zárult az est irodalmi része.

Majd eljött a hat óra, és végre lehetett zenélni. (Addig nem lehetett, mert a többi teremben valakik vizsgáztak). Döbbentem vettem tudomásul, hogy itt énekelni is fognak egyesek. Pedig bizony, bizony!

Szemilla megmutatta nekünk a hangját, a titkosat, mi hallottuk Szemi, gyönyörűen énekeltél!

Zsuzsuzsu egy dalt énekelt Vivalditól olaszul, fantasztikusan. Nagyon örülök, hogy mindkét lány előadását hallhattam. Aztán következett Mickey, aki két szerelemes, andalító, nőszédítő, bolondító dala után ránk kiabálta, hogy SZAMBA, fel is pezsdültünk rögtön, mindenkinek mosolyra húzódott a szája. Majd saját zenéjével, természetesen saját szövegével örvendeztetett meg bennünket.

Jött az eredményhirdetés. Winner Laci kijavította a totókat, és hurrá! Most nem azért, hogy magamat fényezzem, de a megosztott első hely (Neti és Naiva remélem jól emlékszem) után én lettem a második! Kicsit itt ünnepelném magamat és persze a többieket is, ugyanis hatodik helyig lehetett ajándékoz jutni, én megkaptam MZ/X könyvét. Klassz.

Majd mi Netivel eljöttünk. Én a náthám, Neti a család miatt, de kénytelenek voltunk otthagyni a drága társaságot, pedig még senkivel nem beszélgettem annyit, mint szerettem volna, Ottóval sokkal kevesebbet, Szemivel, Gabigával, Nefivel, Marival, Tokioval szinte semmit…  de ami késik nem múlik, lesz még tali, ott a helyem...



Utoljára változtatva 10-14-2007 @ 08:14 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: 102
(Ideje: 10-14-2007 @ 09:28 am)

Comment: részemröl a háromdés gyönyör! ;)


Hozzászóló: zsuzsuzsu
(Ideje: 10-14-2007 @ 09:43 am)

Comment: Nagyon örülök, hogy megismertelek és köszi a beszámolót! Igazán kár, hogy nem olvastál fel, biztos nagyon szép lenne!!! Puszi! Zauzsi:)))


Hozzászóló: prayer
(Ideje: 10-14-2007 @ 10:00 am)

Comment: Tényleg benne vagyunk írásainkban. Mint ahogy megjegyzéseimben vagyok, prózáid alatt. Na, akkor most szerencséd volt, hogy nem voltam ott. Pedig én szívesen látnálak. Addig is, örülök a beszámolódnak!


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 10-14-2007 @ 10:04 am)

Comment: 102! Öröm a köbön . :-)))


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 10-14-2007 @ 10:04 am)

Comment: Elbűvölő a hangod zsuzsuzsu, örülök, hogy hallhattam! :-))


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 10-14-2007 @ 10:05 am)

Comment: Zoli! Remélem, hogy a következő talin ott leszel, mert engem el sem lehet majd üldözni! :-)


Hozzászóló: tokio170
(Ideje: 10-14-2007 @ 10:46 am)

Comment: Nem is csodálom, hogy előkelő helyen végeztél a totóban, nagyon jó a memóriád, (mindent a legpontosabban jegyeztél le) bár én is csak "elaludtam" a beadással, azért csúsztam negyedik helyre. Mindenesetre nagy verseny dúlt, és kitűnő tali... Bánhatják, akik kihagyták, és akik korábban elmentek. Így ettem én, egy éves adag tortát. :))) Örülök, hogy megismertelek, majd leszokom a bagóról, és akkor szünetekben a nemdohányzó szakaszban többet beszélgetek. Hali, puszika!


Hozzászóló: blue
(Ideje: 10-14-2007 @ 11:25 am)

Comment: Drága Tz. Barátném, sajnálom, hogy nem lehettem ott, de ami késik, nem múlik. Tetszett nagyon a beszámolód. pusszantalak: cb))))))


Hozzászóló: soman
(Ideje: 10-14-2007 @ 12:26 pm)

Comment: Igen Angelika, legközelebb szeretnénk hallani valamit tőled élőben is! Persze nem kötelező, de hidd el, hogy nem fogod megbánni. Nagyon-nagyon örülök, hogy végre személyesen is megismerhettelek! - egy szintén dinka :-)


Hozzászóló: naiva
(Ideje: 10-14-2007 @ 01:14 pm)

Comment: Angyali Angeli!:) Jó volt Téged megismerni, nagyon kedves és nagyon vidám csaj vagy!:), Jó lett volna többet beszélgetni:) Lett volna még néhány kérdéesem hozzád!:) Reméljük, majd legközelebb.Egyébként minden talin így vagyok: jó lenne még maradni, még beszélgetni..:) Nagyon jó lett a beszámolód:)


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 10-14-2007 @ 02:12 pm)

Comment: Kedves Szamuráj! Szokjál csak le, és inkább dumáljunk, mint a tüdődet rongáld! :-))) Bár tudom, hogy milyen nehéz! Örülök, hogy megismertelek! :-))


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 10-14-2007 @ 02:12 pm)

Comment: Gaby! Remélem, hogy a következő talin tudunk találkozni! :-))


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 10-14-2007 @ 02:15 pm)

Comment: Kedves Dinkatárs! Majd még bátorságot gyűjtök, és valamit én is előadok... vagy ilyesmi. :-)))) (félszeg mosoly) Nagyon örülök, hogy megismertelek, és sajnálom, hogy korán el kellett jönnöm, így nem tudtunk beszélgetni. Majd legközelebb...:-DDDD


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 10-14-2007 @ 02:17 pm)

Comment: Drága Naiva! Én is sajnálom, hogy nem tudtunk többet beszélgetni, mert ez a fránya nátha akadályozott. Legközelebb tuti, hogy nem jövök el ilyen korán... persze ha akkor nem leszek náthás. :-))))


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 10-14-2007 @ 03:30 pm)

Comment: De jó lett volna ott lenni veletek,... de a munka... a munka! Talán a következőn Klassz beszámolót írtál!


Hozzászóló: naiva
(Ideje: 10-14-2007 @ 03:34 pm)

Comment: Ja! És nem én lettem a ll. Neti is gabiga lettek holtversenyben:)


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 10-14-2007 @ 03:42 pm)

Comment: Hoppááá! Bocsi Gabiga! Ezt csúnyán eltoltam! :-((((


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 10-14-2007 @ 04:03 pm)

Comment: Azt hiszem, már belátod, hogy kár volt eddig halogatni a megjelenést, mert mások se "normálisabbak", mint ...izé. Szóval mégmások!:))) Ámde sehol nem láttam ama szent fogadalmat, hogy legközelebb a mikrofon mellőlfelőlmögülalul is hallani fogjuk a hangodat!!:)


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 10-14-2007 @ 04:06 pm)

Comment: (És ami a szépségemet illeti, Annával ellentétben, az enyém sötétben érvényesül leginkább, ugyanis akkor SZÉPEN bele tudok olvadni a környezetbe! (Dícséreted köszönöm!)) :))


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 10-14-2007 @ 04:53 pm)

Comment: Én mindent megígérek Kapitány, de hogy betartom-e...:-))))) Örülök, hogy megismertelek! Puszi!


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 10-14-2007 @ 06:32 pm)

Comment: Köszi, köszi Angeli, örömmel olvastam a beszámolót. Most még megnézem a fotókat és majdnem ott is voltam!


Hozzászóló: zsuka49
(Ideje: 10-14-2007 @ 07:28 pm)

Comment: Biztos nagyon jó lehetett Angelikám!! Őszintén megmondom neked, hogy én is azért nem nagyon megyek el, húzom halasztom, mert én sem vagyok egy nagy előadóművész. Nagy drukk van bennem, és borzasztó zavarba vagyok, ha szerepelnem kell! Pedig olyan szívesen megismerém a társaságot....!:)) Talán majd én is erőt veszek magamon, hiszen már én is két éve itt vagyok köztetek. Puszillak: Zsuzsi


Hozzászóló: mickey48
(Ideje: 10-14-2007 @ 07:52 pm)

Comment: Beszámolód tökéletes, részletgazdag - mintha csak ottlettél volna : )))))))))) Mostmár aztán úgy sem fogsz tudni lemaradni a többiről...


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 10-14-2007 @ 08:00 pm)

Comment: Köszi Eroica! :-))) Remélem, hogy legközelebb találkozunk!


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 10-14-2007 @ 08:02 pm)

Comment: Zsuzsikám! Nem volt kötelező előadni, de a közönség olyan hálás, hogy az embernek tisztára megjön a kedve hozzá! :-)))


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 10-14-2007 @ 08:03 pm)

Comment: Örülök Miki, hogy ott voltam, és megismertelek benneketeket! Nagyon jól éreztem magamat. Puszi!


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 10-14-2007 @ 08:32 pm)

Comment: Nacsókolom, én is ideértem :) Tetszett a beszámolód, és nagyon örülök, hogy megismertelek - te pont olyan vagy, mint amilyennek képzeltelek; és ez pozitív megjegyzés volt :D


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 10-14-2007 @ 08:46 pm)

Comment: Neti most nem azért, de Te is. :-)))) Ez is pozitív megjegyzés volt. :-DDD


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 10-14-2007 @ 09:04 pm)

Comment: Drága Angeli!..Pont olyan vagy amilyennek képzeltelek, kedves, bájos és belevaló ( a szó legjobb értelmében) Nagyon boldog vagyok, hogy eljöttél, és tudom, hogy fogunk még nevetni és sírni az előadásaidon...Majd meglátod...:)))) A beszámolód nagyon tetszett, igazi Angelis stílusban készült, és ezzel már el is mondtam, hogy tökéletes. Örülök, hogy köztünk vagy...:))))Örülök, hogy olvashatlak..:))))


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 10-14-2007 @ 09:13 pm)

Comment: Nagy öröm számomra, hogy megismertelek Anna. Remekül éreztem magam, és megígérem, hogy legközelebb belebeszélek a mikrofonba. Rendben? :-))))


Hozzászóló: winner
(Ideje: 10-14-2007 @ 09:17 pm)

Comment: Kedves Angeli! Örülök, hogy eljöttél és megismertünk. Azt kifelejtetted, hogy én is melletted ültem.


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 10-14-2007 @ 09:53 pm)

Comment: :-) Ne haragudj Laci. Melletted is ültem, csak azért említettem Andit, mert ő szólt, hogy üljek mellé... Bocsi...:-)))


Hozzászóló: gabiga
(Ideje: 10-14-2007 @ 09:56 pm)

Comment: Jó kis beszámolót írtál! Hát valóban keveset beszélgettünk (=semmit), ha majd tokio leszokik a bagóról akkor talán a szünetekben én is többet beszélgetek a nem bagósokkal :)))(pedig én nem is...csak passzívan) A tévedésért meg nem haragszom, szerintem mindenki nyert, nem a helyezés volt a lényeg. És legközelebb bátran olvass fel te is, menni fog, saját tapasztalat :))


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 10-14-2007 @ 10:10 pm)

Comment: Köszönöm Gabiga a bátorítást, a következő talin már nem leszek gyávakukac...:-))))


Hozzászóló: lena1
(Ideje: 10-14-2007 @ 11:14 pm)

Comment: Nagyon tökéletes beszámolót írtál Angeli. Nagyon irigyeltelek benneteket és sajnálom, hogy nem lehettem ott, de ha jössz a következő talira, engem is megismerhetsz. Puszi.Lena


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 10-14-2007 @ 11:14 pm)

Comment: No ez a mikrofon dolog, alaposan megtréfált minket, mert bizony a felvételek jó nagy része, nagyon... hmmm ...szóval nem tökéletes. A technika, az utóbbi találkozókon nagyon megtréfál minket...:)))


Hozzászóló: csitesz
(Ideje: 10-15-2007 @ 02:47 am)

Comment: Aranyos, kedves beszámoló. üdv. Józsi


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 10-15-2007 @ 09:21 am)

Comment: Remélem, hogy találkozunk Lena! Köszi! :-)))


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 10-15-2007 @ 09:22 am)

Comment: Köszi Józsi! Legközelebb remélem, hogy te is ott leszel.:-))))


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 10-15-2007 @ 09:23 am)

Comment: A hangosítás azonban rendben volt, mert mindenkit jól hallottunk Anna. És akkor is belebeszélek a mikrofonba, ha semmit nem vesz fel... :-))))


Hozzászóló: persecuted
(Ideje: 10-15-2007 @ 09:37 am)

Comment: Én (csak:() itt ölellek, Angelikám, -virtuálisan és azzal a reménnyel, hogy egyszer egy valóságos banzájra is eljutok talán...


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 10-15-2007 @ 09:46 am)

Comment: De jó lenne Marcsi! :-)))


Hozzászóló: AngyaliAndi
(Ideje: 10-15-2007 @ 04:24 pm)

Comment: Nagyon jó, hogy végre megismerhettelek, úgy érzem rokon- lökött lelkek vagyunk!:)))))))))))) Kár,hogy előbb elmentetek, a torta ugyanis a hűtőben pislogott, és akkor jutott eszünkbe, mikor mi is kabátba álldigálltunk. No mindegy majd legközelebb. Remélem náthád gyógyulóban!:)))))))))))))))))))) Puszi: Andi


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 10-15-2007 @ 05:19 pm)

Comment: Szerintem is sok a közös bennünk.:-DDDD Nagyon örülök, hogy megismertelek. :-))


Hozzászóló: kiralylany
(Ideje: 10-15-2007 @ 07:59 pm)

Comment: Érdekes, hogy Neked az volt az érzésed, végre normális emberek közt vagy, mert a pécsi talin én épp az ellenkezőjét gondoltam: "De jó, hogy végre nem normális emberek közt vagyok!" :-))) Köszönöm, hogy általad bepillantást nyerhettem az októberi taliba, és remélem legközelebb mi is személyesen találkozunk!


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 10-15-2007 @ 08:41 pm)

Comment: Szia, én is remélem. És nálam a normális kifejezetten pozitív jelző. Én a normális embereket szeretem, azokat, akik sallangmentesek, nem játszák meg magukat, és nem a pénzhajhászás az egyetlen elfoglaltságuk. :-)))))))))))))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.48 Seconds