[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 203
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 203


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Szerintem
Ideje:: 10-20-2007 @ 11:08 am

Nem tudom, ki hogy van vele, de én nem értek a hamuzsírkészítéshez. Tovább megyek: még a technológia elsajátításának képzetének képzete is távol áll tőlem, így a hamuzsír problematikája tárgykörében a közeljövőben nem nyilatkozok.
Annyi mindenhez nem értek, a hamuzsír csak egy parányi részkiesést képez agyi tekervényeimben. Apropó: agy...A napokban több emberrel folytatott beszélgetéseim során felmerült De Silva Agykontroll c. könyve, a rendkívül hatásos meditációs gyakorlatról, amelynek végcélja, hogy a belső világot a tudatos gondolattól megtisztítva megelőzze a stresszes és feszültségekkel teli életünk okozta mentális és szomatikus betegségeket. Halvány lila árnyékom sincs a dologról, mert amikor a kilencvenes évek elején a módszert kipróbálni igyekeztem, a számolgatások közepette vagy elaludtam, vagy nem tudtam követni ezer gondolat-külső tényező befolyásolta szükségtelenségek végett, hol, melyik számnál tartok éppen...Tehát agykontroll ügyekben sem állok le vitatkozni a közeljövő 20-30-50 évben.

Sohasem élek olyan kifejezésekkel, hogy a világ ilyen...te olyan vagy, hogy Gyurcsány rossz, Orbán jó, a virág piros, a papír kék és a tengeri kagyló ehetetlen. Mert minden szerintem van, elképzeléseim meg szubjektívek, némi előítélet, rossz tapasztalás is közbe eső tényező lehet, így hagyom a dolgokat beérni magam körül.

A kert rendjét régen globálisan szerettem volna megoldani. Kimegyek, megbuggyanok és estére tökéletes látvány emlékével alszom el. Na, ez nem működött. De abban a pillanatban, ahogy agyam Béta-állapotban a részben az egész képzetére fókuszált, igaz kisebb léptékben, apró részletekből kiindulva az egész iránya felé, - sikerült rendet teremtenem. Szerintem persze, mert a rend is szubjektív.

H. Andi iskolatáskája jelenti számomra most a szellemi kihívást és Brünhildájé, Zsoltié, a kiselsős Noémié...Szerintem dög nehéz, pedig én az átlagnál erősebb fizikummal rendelkező nő vagyok, mások szerint. A táskák közel húsz kg-ot nyomhatnak, a gyerekek átlagosan 20-50 kilót a mérleg szerint, ez azt jelenti, hogy testsúlyuk jelentős hányadát a hátukon-kezükben-vállukon cipelik, ez nem jó, nem helyes. Ebből a problematika körből kellene kiindulni...eljutnánk a pedagógus sikerorientált didaktikus gondolkozásától egy parányi részegységhez, ami az Oktatás egész ügyét tekintve jelentéktelen probléma: a gyerek... ugye...a tanuló szerintem-je, az ő lelkének igazságai merre is tartanának, új tanmenet, óravázlatos, gyerekközéppontú tanítás, a tesi órák, könnyebb teher, agykontrollal, vagy anélkül létrehozott lelki és fizikai egyensúly...Honnan is indultunk el? H. Andi, hetedikes tanuló iskolatáskájától. És lám, eljutottunk az Oktatásügyi problémák megoldásáig. Szerintem.



Utoljára változtatva 10-20-2007 @ 11:31 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: 102
(Ideje: 10-20-2007 @ 11:38 am)

Comment: oktatás-ügyben nem foglalnék állást, mert nem tudok, de a SZERINTEM az nagyon rendben van - szerintem. no, meg hogy idegondolkodtál nyilvánosan párszáz karaktert - szerintem... ;) coman dante


Hozzászóló: persecuted
(Ideje: 10-20-2007 @ 12:18 pm)

Comment: Bienvenidos, amigo, örültem (szerintem) szerintednek, miszerint a Szerintem annak rendje, s módja szerint megütötte azt a pontot, ami rendszerint jó emlékeket őríz az olvasás tekintetében, ha volna neki...mert az olvasás senkire nézve nincs tekintettel, ha de, akkor megint csak én tévedtem, szokás szerint...Köszönöm jöttöd, megstb....


Hozzászóló: kiralylany
(Ideje: 10-20-2007 @ 01:06 pm)

Comment: Te már egy fokkal bölcsebb vagy mint én :-). Már én sem kotyogok bele abba amit nem értek, de még csak most kezdtem "hagyni a dolgokat hogy beérjenek" körülöttem. Épp így voltam az agykontrollal és a kerttel is :-). De... TÉNYLEG van egy Brünhilda nevű gyerkőcéd???


Hozzászóló: gabiga
(Ideje: 10-20-2007 @ 01:23 pm)

Comment: Szerintem perse jó, hogy leírtad, hogy szerinted... A második bekezdéssel tökéletesen egyetértek, magam is eszerint... Ami az oktatásügyet illeti - szerintem (bár már kisebb gyermekem is az egyetem padjait koptatja /szerintem, ha ugyan mellé nem jár :) /) - talán akkor lehetne megoldani a problémákat, ha a gyereket - mint az oktatás "szenvedő" alanyát (állítmányát és tárgyát) nem problémának tekintenék... akik és ott...szerintem


Hozzászóló: persecuted
(Ideje: 10-20-2007 @ 05:37 pm)

Comment: Van hát!:)) Igaz, hogy Klaudiának hívják, de pici, elsős cserfes és akkor még germános alkata miatt neveztem el Brünhildának, ami azóta is rajta ragadt. Köszönöm, kedves királylány, akkor jóóó, hogy te is...


Hozzászóló: persecuted
(Ideje: 10-20-2007 @ 05:43 pm)

Comment: Szia, Gabi-gajah...de tudod: vannak problémás gyerekek, egyre többen, egyre láthatatlanabbul, én nem arról beszélek, hogy tudomást vesznek róluk... Köszönöm jelenlétedet itt:)


Hozzászóló: tokio170
(Ideje: 10-20-2007 @ 06:20 pm)

Comment: Az agykontrolt nem muszáj da Silvától átvenni, mindenki fejleszthet ki magának saját módszert - autodidakta módon. Az agy vágyik arra, hogy kontrolálják, csak ehhez meg kell tanulni legalább józanul gondolkodni, nem sztereotípiákban élni. Ezt kell tanítani, meg az ezermesterséget... aztán minden széken és állóhelyen hozzáértők lesznek. :)) Szerintem bizonyos dolgoktól "élből" el kell határolódni, mert ha hagyjuk "beérni" magunk körül, akkor jövőre is, és tíz év múlva is felmagvadzik - mint a parlagfű. Szerintem…


Hozzászóló: persecuted
(Ideje: 10-21-2007 @ 06:36 am)

Comment: Feltéve, ha parlagfű az az izé, amit be kell várni, kedves továris moj,...én amondó vagyok, hogy ki nem dobok semmit addig, amíg nem derül ki róla, hogy micsoda. Kösz, hogy jöttél és szóltál:)


Hozzászóló: blue
(Ideje: 10-21-2007 @ 04:40 pm)

Comment: Talán az oktatásügyben nem foglalnék állást, mért akkor fenekestől felfordulna a világ. pussz: gaby)))))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds