[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 195
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 195


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


unsure.gif
Egy hármas ikres anya tollából 2006/10/06
Ideje:: 10-20-2007 @ 07:48 pm

Mára javult gyermekeim magaviselete, de változatlanul nem alszanak. Tegnap korábban hazajött a férjem, mert szerdán Bristolba kellett mennie egy megbeszélésre szabadidejében. Így tegnap úgy döntött hazajön előbb. Valószínűleg valamilyen álomvilágban élhet, mert amikor hazaért kereste az ebédjét, és az sajnos nem volt kész. Én éppen a földretaszított tésztadarabokat porszívóztam, amit a gyerekek ebédnél ledobáltak. Amúgy is baromi válogatós a férjem, az ételeket kategorizálta, és vannak kategóriák, amelyekkel tudtomra adja, hogy milyen is volt a kaja. Van, hogy napokig szekál egy egy kajával, ami nem lett tökéletes például. Pár kategória:

poison, disgusting = méreg és undorító általában minden zöldség, kivéve a paradicsom, avokádó, olivabogyó

ok= soha ne főzz többet ilyet könyörgöm, most csak megettem, de nem akarom látni többet

very nice= na jó, néha főzhetsz ilyet, de ne legyen sűrűn

lovely = fincs kaja, szívesen ettem meg

absolute fantastic, very delicious = baromi finom zaba, bármikor jöhet

Na szóval kissé elrontottam a férjemet, imádok főzni, és a régi szép időkben, amíg ő a focit nézte a tv-ben, tálaltam a finom vacsoráját, vagy ebédjét. Sajnos azóta nem jött még rá, hogy vége a szép időknek. Most is főzök, de a kedvenceit, mint pl hagymás rostélyos, paradicsomos húsgombóc, curry, chilli, stb idő kell megcsinálni. Nagyon nehezen vette tudomásul már amikor terhes voltam is, hogy az 5 csillagos szállodai szolgáltatások színvonala rohamos csökkenésnek indult. Hála istennek jó angol humorral áldotta meg az ég, így jól elszívatgatjuk egymást szavakban ilyenkor amikor reklamál.

Tegnap délután gyorsan elmentem edzeni amíg nem gondolja meg magát. Célom az volt, hogy robotszerű járásomon javítsak, hátha ráedzek és elmúlik gyorsabban a tejsavas erjedés a lábaimból.  Egyébként a férjem régebben amikor heti négyszer edzettem mindig szívatott, és ukrán boby buildernek nevezett vagy egyszerűen csak Schwarzinak hívott.

Régebben még másoktól kaptam a plató hát becenevet, mert a hátam egy rakodó kocsi platójához hasonlóan széles, mivel az életem egy része sporttal telt, és ilyen alkatom van. Úgy láttam a lányoknak is sikerült ezt örökölni:(

Amikor hazaértem, a férjem már nem volt vicces kedvében, szemei zavarosak voltak az idegességtől. Megkérdeztem -ahogy ő szokta viccesen amikor hazaér-: csak nem az angyalian jó babaktól vagy ideges, Drágám? De hát mi a baj, csak nem rosszak voltak talán?(haha) Igazából pár óra alatt idegrendszere rendesen megtépázódott, és számolhatta a perceket, hogy mikor érek már haza.

A férjem amúgy nem igazán tud magyarul, első szavak amiket tudott: három krumpli pl. A volt cégénél tanulta meg, de még nem jöttünk rá, hogy ez hasznos e vagy sem neki. Próbáltam nagyon sok módszerrel rávenni, hogy tanuljon magyarul de az első ragozásnál feladta. A legtöbbet azért tanult mostanában, mert a gyerekektől eltanulja, ezért pl a nyuszi ül a fűben első sorát, vagy egyéb gyerekdalokat tud. Mivel büszke apa, ezért orvosoknál néha elüvölti már magát Maxi kukijára mutatva: nagy kuki, az orvos meg csak zavartan néz...:)Legjobb esetben illedelmesen elneveti magát ő is, és szánakozva néz ránk, hogy már megint itt egy hülye család...

A legjobb az volt amikor egy dvd kölcsönzőben nem találta meg a kellő dvd-t amit szeretett volna, és az eladónak mosolyogva közölte: b@ meg. Ő azt gondolta, hogy ez azt jelenti, hogy a fene egye meg... Hát sajnos nem talált. Örültünk, hogy az eladó nem egy nagy szekrény volt, hanem egy fokhagyma fenekű vékony srác, így el tudtunk gyorsan bocsánatkérések közepette iszkolni, kifelé menet még mondtam az eladónak, hogy ne haragudjon a férjemre, de még csak most tanul magyarul...

Amikor összeházasodtunk, már 26 hetes terhes voltam, Christ feleskették a Bibliára a konzulátuson, hogy nincs még 50 felesége másik országban. A hivatalos papírokra több, mint 2 hónapot kellett várni, mire engedélyt kaptunk és már elég ideges voltam a végére, mert a rákövetkező hétre be kellett feküdnöm a kórházba. Mivel semmilyen ruha nem jött rá fergeteges méretű hasamra, így kénytelen voltam piros ruhában parádézni az esküvőn. Sajnos azonban az esküvő reggelén tudatosodott bennem, hogy felvizesedett lábamra nem jön rá semmilyen cipő, így kénytelen voltam nyári papucsban elklappogni az esküvőre. Néztek is mit keres itt egy bálna pirosba bújtattott testtel az önkormányzat előtt.

Az orvos egyébként szigorúan megtiltotta bárhova is menjek, egész nap feküdnöm kellett volna. A házasságkötésünk óta amikor felhívom anyut telefon Chris mindig hangosan kiabál, hogy szia anyóóós! Mielőtt kiköltöztünk ide, bementem a helyi DM-be, és felvásároltam az összes tejbepapit a polcokról (kb 50 et), mert itt sokkal drágább, így sok hónapra elegendő tejbepapit hoztunk el. A biztosnsági őr kedvesen felajánlott még egy bevásárló kocsit, ha esetleg szükségem lenne rá, a pénztáros pedig megjegyezte, milyen jó étvágya van a kicsikének.

Az utóbbi hónapokban a férjem magyar tudása nagy mértékeben fejldött, elég változatos szavakat tanult meg: tente, aludni, rossz baba, gyertek ide, nem szabad, itt a hami és hasonlóakat. Remélem a gyerekek beszédfejlődésével ő is fejlődni fog. Pár kép rólunk végezetül:)



Utoljára változtatva 10-20-2007 @ 07:48 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: zsuka49
(Ideje: 10-20-2007 @ 08:45 pm)

Comment: Tündériek a gyerkek! Örömmel olvastam a többi fejleményt!:) Zsuzsi


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 10-20-2007 @ 09:31 pm)

Comment: jaj, nagyon édesek! :)


Hozzászóló: blue
(Ideje: 10-21-2007 @ 04:56 pm)

Comment: De édesek ezek a gyerkőcök.)))))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds