[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 198
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 198


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


ninja.gif
Egy hármas ikres anya tollából 2006/11/04
Ideje:: 10-20-2007 @ 07:51 pm

Megint nem írtam egy jó darabig, de mentségemre legyen, hogy rengeteg dolgom volt, és beteg is mindenki. A hétvégén családlátogatóban voltunk. A férjem apja már ezer éve újranősült, és a lányuk Új Zélandon él. Hozzá mennek 4 hónapra most, ezért elmentünk hozzájuk, hogy találkozzunk velük karácsony előtt. Megbeszéltük, hoy a felnőttek nem vesznek egymásnak karácsonyi ajándékot, mert túl sokan vagyunk és egy vagyon, így csak a gyerekeknek lesz ajándékozás.

Ebéd után elmentünk anyósomékhoz, ahol a férjem egyből elkedzte a szívatást: megkérdezte Carolt, minek neki az új konyhabútor és sütő, ha úgysem főz vagy süt soha. Carol, azaz becenevén Click, vagy mikró lady, már megszokta az efféle beszólásokat, és jót nevetett.

A következő beszólást akkor kapta, amikor örömmel újságolta, hogy képzeljük el, van pizza! Erre elővett két db tenyér nagyságú gyerekpizzát a mélyhűtőböl. Ezen már hangosan röhögtünk, és megkérdeztük, hogy mi van, ebben a hónapban nem jött a postás a nyugdíjjal? Még jó, hogy nem sértődékeny szegény:)

Férjem üdvözölte Hobbitékat is (azaz a húga családját, akik átlag 150 centisek), és miután kicikizett mindenki leült felenni a tesója által készített piskótát.

Keira elrendezte a 2,5 éves unokatesóját, fellökte, majd elszedte a játékát. Hiába, nem kell félteni...:).

Ezután csapatba tömörülve Brooke-kal és Maxival simán leverték a többi gyereket is, akik gyorsan elkullogtak, és tudomásul vették, ma sem jut nekik játék.

A héten új recepteket próbálok ki, mert már untuk a kajákat, és ötletem sem volt. Egyik nap nem lett kész az újításom, és a férjem kiakadva ette meg csak a köretet, ami simán krumpipüré volt...Erre irányuló negatív megjegyzéseit napokig hallgathattam:)

Chris és a krumplipüré:

Ma elértem olyan mentális szintre, amiről szobrot lehetne mintázni.. Elvittem a kocsival a gyerekeket sétálni egy csodálatos tóhoz, de otthon hagytam a babakocsit, így mehettem is vissza, közben sakálra leüvöltötték a fejemet a kocsiban szegények. Ma még több öröm is ért, a mixergép alja szétrepedt, és a beleöntött tejbepéppel eldőlt, majd szétfolyt minden a konyhabútoron: 1 liter tejbedara a pulton, nyam nyam. Gondolkoztam nyaljam, vagy töröljem...

Fél óra alatt le is takarítottam. A gyermekeim kiszedték a Vanish-t a konyhaszekrényből és pont odanéztem amikor már majdnem nyalogatták. Később amíg elpakoltam addig ők kipakoltak egy kiló kruplit, és kettő fej hagymát és ezt ették héjastól, madj leöblítették egy kis fenék krémmel, aminek Maxi szedte le a kupakját. Mire kivasaltam a konyhában, Maxi megint rábukott a nappaliban a fenék krémre, és Keirával fél üveggel benyaltak belőle. Brooke közben kiszedte a nedves fenéktörlőket a csomagból, és vadul nyalogatta, és Keira felé integetett vele. Totál kiakadtam, és rácsaptam a kezükre, de tudom mit sem számít.

Újra dúl a lányoknál a sapkamánia, jönnek hozzám, hoznak valamit, hogy tegyem a fejükre...

Na jó, Maxi is szeret beöltözni néha:

Na és még mik történtek?

- elmentem két napja edzeni, de nem vittem cipőt, ezért bementem az Asdaba, ahol 4 fontért vettem egy nyomi cipőt

- ma elmentem ismét edzeni, de most nem vittem nadrágot, ott ültem az öltözőben bugyiban, és nem tudtam mit felvenni. Felöltöztem, mondtam a recepciósnak, hogy most meg nincs gatyám de jövök vissza. Ő meg nézett rám sajnálkozva...

- visszaértem, majd edzés után megtaláltam a két napja elhagyott edzőkesztyűmet az avarban, aminek nagyon örültem. Egy faszi nézte, hogy egy elmeháborodott nő az avarban túr és talál egy kesztyűt, aminek láthatólag nagyon örül...

- csináltam többféle muffint, amit én csak muffnak hívok, így férjem meg szoktam kérdezni, kérsz csokis muffot? Persze ő lelkesen igennel felel:)

- egyik reggel lecsesztem a férjem, hogy reggel háromkor hagyjon aludni és ne akkor akarja javítani silány szexuális statisztikánkat. Mire ő közölte, hogy én kezdtem ki vele, és vadul csókolgatni kezdtem, és mire jól felizgattam, elaludtam mielőtt bármi mást csináltam volna vele. Ezután semmilyen módszerrrel nem tudott felkelteni mert elhajtottam, és aludtam tovább. Hát ennyit a heti szexről...:(

- itt felmerül bennem a kérdés, nem kéne egy jó pszichiáter, hogy jellembeli kilengéseimet megviszgálja vajon?

-tegnap megittam egy üveg sört, és berúgtam tőle, és jól mulattam itthon: befestettem a hajam barnára, ami zöldes bukéban fest, majd belépve a zuhanyzóba megcsúsztam, és a sípcsontom szétvertem, és a bal lában óriásira dagadt

- később gondoltam szebb fejet is akarok, ha már zöldes a hajam, így felraktam egy arcpakolást, meg bajusz leszedő krémet, igaz nincs is bajuszom, de azért kipróbáltam, hmm irtó kívánatos lehettem mit ne mondjak:)

- tegnap megint későn futottam, és Maxit megint rajtakaptam amikor eszi a fenék krémet...

micsoda perverz szokás ez?

- a héten észrevettem, ha lelógatom a lábam a kanapén az egyik lány ráül tuti, és azt kiabálja hinta, így már ülni sem lehet rendesen

- két hete szülinapi buliban voltam, ahonnan sikeresen reggel 2,30 kor értem haza

egy kép a buliból:

- kedden bementem Londonba, ami potom 100 fontomba került, mert enni és inni is merészeltem.Egy interjúra mentem, és háromszor végigtipegtem kiskosztümben és magas sarkúban a Parlament előtt. Az őrök már néztek is mit akarok ott mindig, aztán megtaláltam a helyet ahova mentem

Egy nagyon tuti állásra jelentkeztem, de esélyem nem volt, nem tudom minek hívtak be egyáltalán, de tapasztalatnak jó volt. Hazafelé a bal cipőm sarkán lévő sarokvég feladta a küzdelmet, és leesett, a helyén egy szög állt ki, és így folytattam utamat hazafelé. Úgy vonaglottam visszafelé, mint egy kiszuperált olcsó kéjlány, akinek bevertek. Eltámolyogtam a metróig, ahol nem volt ülőhely, szerencsére nem kellett átszállnom, de mindig néztem kit üssek ki a helyéről, hogy leülhessek.

A vonaton a mellettem ülő két pasi már alig várta, hogy dumálhasson nekem, rohadtul kiváncsiak voltak a kislábam ujjára is, és lihegve tettek fel kérdéseket, nem vették észre, hogy rohadtul unom az egészet. Ha magazint olvastam láthatólag beledugta az orrát, és kacarászott azon amit olvastam. Még most sem tudom, mit lehet nevetni egy divat magazinon...

Nagyon csalódott volt amikor felvillantottam az agyacskájában a férjem és a gyerekeim témakört:)

Holnap megyek reggel 6-ra bolhapiacra megszabadulni a kacatjainktól. Gondolhatjátok mennyire várom már hogy reggel 5,30 befagyott fenékkel összerakjam a sok kacatot, és felcimkézzem mi mennyi . Majd gondoljatok rám álmotokban, amikor a meleg ágyikóban bal oldalatokra fordultok jóízüen horkolva!



Utoljára változtatva 10-22-2007 @ 03:07 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 10-20-2007 @ 09:37 pm)

Comment: jó olvasni az ilyesmit... berúgni egy üveg sörtől és elcsúszni a zuhanyzóban... igazán szimpatikus! :))) remélem, van még!


Hozzászóló: zsuka49
(Ideje: 10-21-2007 @ 06:07 am)

Comment: Jó, hogy bekukkantást engedsz nekünk az életetekben. Gondolom három gyerekkel soha nem unatkozol!!??:))) Puszizsuzsi


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds